Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 16:18 - В лоното на есента
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9376 Коментари: 32 Гласове:
2

Последна промяна: 10.10.2008 14:15


image image

...Есен е - не само като природна фактология.
А като събитийност, която, освен края на слънчевостта и жарките моменти, поставя началото на една плодовита зрялост.
Моето лято беше странно - премина в някакви бесни обороти, завъртайки житейската ми орбита по необичаен начин - за да науча в ускорен ритъм някои позабравени и позагърбени съдбовни константни очевидности...
Беше ми трудно. Но и предизвикателно.
Беше очаквано. И не съвсем.
Беше свръхнаситено с напрежение.
Но и с нeизразим израз на с нищо незагасимата Надежда.
Беше изпълнено с лъжовни аксиоми.
Които разбих и превъплътих в истинни житейски формули.
Беше белязано с края на любов. Която всъщност не е била такава.
Била е самозалъгване, за да оправдая собствената си страст към напълно неподходящ за мен човек.
Страстта не е всичко.
А в съчетание с незаслужената болка е просто безсмислие.

Есента настъпи със зараждането на нещо ново.
Толкова дълго чакано, че вече бях напълно индиферентна към неговото случване.
Т.е. отчаяна. Нечакаща. Невярваща.
Случи се.
Господи! Случи се.
Не ме интересува отсега насетне какво ще последва.
Случи се чувството, преди досега на телата, който може би никога няма да се себеизрази в неговата истинна цялост /а иначе знам, че би бил несъизмерим с нищо друго, преживяно в този живот.../.
Душите се срещат далеч преди телата да себеосъществят любовния си танц, /перефразирайки "11 минути" на Коелю.../.
Това не го вярвах.
Досега.
Каквото и да се случи отсега насетне -
в себе си открих онова, което неистово желаех да се случи.
Това е.
imageimage



Гласувай:
2



1. zharko - Нощта накисва деня...
07.10.2008 21:38
Утрото простира надеждата...

Пердетата съхнат....
цитирай
2. usmivkata - :)))
07.10.2008 23:14
Радвам се за теб...и ти желая всичкото щастие на света! :)
цитирай
3. feq - "Случи се...
08.10.2008 14:17
Господи! Случи се!"
Няма как да не се случи, аз си го знаех! И ти го обещах, спомняш ли си?
Всеки край отваря пространство за ново начало, трябва да вярваш в това!
Докосването на душите е върховен момент!
Един съвет, ако приемеш:
Не насилвай нещата, те ще се случат в необходимия момент! Не идеализирай хора и ситуации, така по-малко ще се разочароваш!
Стискам ти палци, Теменуга!
Две целувки:
от мен и Радостина
на теб и Дидка!
цитирай
4. diamant1965 - :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
09.10.2008 12:30
Ужасно се радвам за теб! Излиза, че щастието е в любовта, а тя е вътре в нас, всеки от нас я носи вътре в себе си и не е нужно да я търсим навън, а само да и дадем възможност да се прояви! Пожелавам ти една красива и незабравима есен! :)
цитирай
5. анонимен - !
09.10.2008 23:47
Ей, момиче красиво, беше ти време да станеш щастливо! Онова, което другите виждат в теб е , понякога много по-трудно да видиш в .....огледалото на душата си! Мъъъъничка приятелска шегичка с искренни, добри чувства към едно морско момиче от........:)русалка-доброжелателка. С пожелания за попътен вятър и мн възли - напред и нагоре!
цитирай
6. enjoy6 - И аз ти се радвам Нуши,
10.10.2008 13:47
защото си вече цяла, искряща от щастие и преливаща от онази животворна енергия, която носи най-красивото име- Любов!
Успех приятелче, където и каквото и да става около теб от тук нататък!
Стискам палци:)))))))))
цитирай
7. melsun - :)
10.10.2008 23:18
Не зная какво точно ти се е случило, но ти желая от сърце да го задържиш възможно най-дълго до себе си и в себе си ...и да бъдеш истински щастлива! :)

цитирай
8. vselena - Душите са най-ценния ни подарък свисше.
11.10.2008 00:48
Да бдим над тях и да ги пазим...
И аз се радвам с теб за твоето щастие.
А любовта не само диша , има я виждам я толкова жива.
цитирай
9. monna - пОЗДРАВЯВАМ ТЕ!
11.10.2008 10:01
Слънчево настроение!
цитирай
10. shaffi - поздрав и
11.10.2008 19:34
бъди всеотдайна.. и силна за всеки следващ момент ,който любовта ще ти предложи!
цитирай
11. ivesa - Беше въпрос на време
11.10.2008 21:25
Радвам се,че се е случило.
Поздрави!
цитирай
12. ddima - temenuga,
12.10.2008 15:49
Човек става щастлив, когато повдигне съзнанието си с още едно стъпало нагоре, когато излезе от старите традиции и разбиране за живота
Мисля ,че това се е случило с теб........
Радвам се и поздрави!
цитирай
13. анонимен - Всяко нещо си има време
13.10.2008 01:34
Pадвам се ,че е дошло и твоето време да си щастлива ! Заслужаваш си много ,много щастие !
Поздрави !
цитирай
14. deninosht - !:)
13.10.2008 09:03
Случи се чувството, преди досега на телата
......................................................................

радвам се!:)

бъди!
цитирай
15. avangardi - Поздрави за теб от цялато ми сърце и душа!:-D
15.10.2008 17:36
Желая ти щастието ти да е огромен океан, на който никога да не достигаш брега.
С много любов и топлина те прегръщам.
цитирай
16. temenuga - Към zharko:
15.10.2008 18:31
Красиво казано...Емблематично.
Утрата минаха - доста на брой...Надеждата не е толкова жизнена, както в деня, в който съм писала тези мои думи. Но важното е, че чувството все пак се зароди. А "пердетата" на случващото се - все още са несъвсме изсъхнали и с неопределен цвят:)) Е, не съм очаквала и по-големи чудеса с мен:) И малкото ми стига...:)
цитирай
17. temenuga - Към usmivkata:
15.10.2008 18:33
Благодаря ти! И се радвах, че се случи чувството, но всъщност друго май не е писано в съдбовните канони да се осъществи :)
Е, нищо. Повечето - имам го. Много не ми трябва, а за всичко - не мечтая...:)
Поздрави!
цитирай
18. temenuga - Към feq:
15.10.2008 18:37
Първо ти връщам целувките! За твоето съкровище Радостина - от мен и моето съкровище - Дидка:)!
Да...
Не насилвам нещата, ако се случат - случат, ако не - свикнала съм:) Твърде много съм губила в този живот, за да да ме е страх вече от загуба. И пак, признавам си, малко ме е страх...
Защото може би съм си позволила за момент да сторя несъзнателно това, за което ме предупреждаваш - идеализирала съм хора и ситуации.
Е, нищо, аз съм се научила да се приземявам:)
Безпроблемно ми е това:)
Ще видим какво ще е развитието на нещата. Каквото и да е - подготвена съм:))))
Благодаря ти - отново!
цитирай
19. temenuga - Към diamant1965:
15.10.2008 18:42
Толкова си усмихната в думите си, че няма как да не ти върна също толкова усмивки и аз!!:)))))))))))))))))))))) /не знам дали станаха колкото твоите:)))/
Така е - любовта е вътре в нас, дори тогава, когато ни се струва, че е погребана...
Подава главица и нахално напомня за себе си:)
Но...
Май в повечето случаи си остава...вътре в нас:)
Е, и да не ни я искат - имаме си я:)
Какво повече:))))!
цитирай
20. temenuga - Към анонимен /т.е. русалка -доброжелателка:)/
15.10.2008 18:45
Толкова е мило да получиш такова орисване от непозната съратничка:))) /че и морско създание:)/
Да...
Беше ми време да бъда щастлива:)
Но явно Съдбата-блюстителка на железни канони, е решила, че моето щастие трябва ооооще да почака:)))
Е, свикнала съм.
Какво толкова!
Чакам:)
Има време за всичко...
Дори и за любов:)
цитирай
21. temenuga - Към enjoy6:
15.10.2008 19:18
Да...Цяла съм. Но нещо пак се обърква в цялата "схема"...Явно "предавателите" на моята любов са се пообъркали и не попадат на съответната честотна вибрация:)...
Както и да е, с чувството в себе си, аз съм си цяла. И пълна. А останалото са подробности:))))
цитирай
22. temenuga - Към melsun:
15.10.2008 19:19
Какво толкова може да се случи на една жена, която не престава да прави едни и същи дивотии в живота си:))...
Е, малко се влюбих. И май пак в неподходящия мъж.
Е, това времето ще покаже...
Нищо фатално не се е случило. Дори обратно - все пак е хубаво. И различно...:)
Поздрави!
цитирай
23. helios - Ще бъдеш възнаградена, Теменуга!
15.10.2008 22:04
Пожелавам ти една красива и споделена любов!
Поздрави!:)))))
цитирай
24. temenuga - Към vselena:
16.10.2008 01:58
Така е. Душата е най-ценният ни дар...
Понякога, в името на нейното съхранение, дори човек може да пожертва любов.
Дори това...
И така трябва.
А любовта все още диша...И чака да бъде съживена. Чака...
цитирай
25. temenuga - Към monna:
16.10.2008 01:59
Благодаря ти!
Дано есенните случвания ми донесат повече слънчевост от летните главоблъсканици и трескави вътрешни търсения...
Дано!...:)
цитирай
26. temenuga - Към shaffi:
16.10.2008 02:00
Да...Тя ми предложи вече - толкова бързо...своя край:)
Е, очаквах го:)
Нейното себеосъществяване не се случи.
Но продължава нейният път. Навътре, навътре, към мен самата...
цитирай
27. temenuga - Към ivesa:
16.10.2008 02:01
Да, беше въпрос на време...
Случи се - може би за да науча колко боли, когато наистина срещнеш нещо чакано. И се разминеш с него - нелепо.
цитирай
28. temenuga - Към ddima:
16.10.2008 02:03
Да, така е, успях да изляза от закостенелите рамки.
Прогледнах в една нова реалност.
Съзрях една проекция на любов. Но не е била тя - тази, която знам, че трябва най-сетне да срещна в земния си път. Защото не бих чакала нейното отвъдно случване...Нали:))))
цитирай
29. temenuga - Към lidis:
16.10.2008 02:05
Да, всяко нещо си има време, права си.
Но явно времето на моята любов - всепоглъщащата, непримиримата, тоталната, не е дошло. Все още...
Преглъщам си поредното хапче прагматична горчилка:)
И продължавам да чакам:)))
Поздрави!
цитирай
30. temenuga - Към deninosht:
16.10.2008 02:06
Да, случи се. Но другият досег няма да се случи.
Така че душата остава да си пази хубавината от раждането на едно нереализирало се чувство. Но може би точно това е най-хубавото...:)))
цитирай
31. temenuga - Към avangardi:
16.10.2008 02:17
Ти си толкова човечна. Добра - дори непремерено добра - всераздаваща се!
Благодаря ти! Дано наистина достигна до океана на моето щастие. Някога. Но не сега...
И аз те прегръщам!
цитирай
32. temenuga - Към helios:
16.10.2008 02:22
Да...Ше бъда възнаградена. Сигурно. Дано. Кога?...
Питам се:))))
Поздрави! Отговорът е в следващия ми постинг...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428658
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930