Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2008 17:37 - Бяг... към себе си
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8424 Коментари: 23 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2008 04:30


image

...Бягам. Навътре, навътре...Към първоизвора на истината за самата мен, за огледалната ми същност, отразила Вселенските канони - неотменни, сурови понякога, справедливи. Ето и част от диалога с един непознат, незнаен, попаднал случайно на синхронните трептения на моментната ми душевна вибрация.
Мъдрост, сбрана в няколко случайно /или може би не/ разменени думи. Дали да не се заслушам в скрития смисъл на тайните, закодирани в тях:)??...

Непознатият:

Нищо не е каквото го виждаме, защото ни лъжат очите ни и помага им разумът ;)))
Няма губи-време, защото и времето е плод на илюзия ;))

Аз:
Абсолютно:) Но...защо оставам с усещането, че се стараеш да ми дадеш отговори, които самата аз очаквам:).../предположение само:)/
А времето - да, зависи от нашето отношение към него, понякога е всепоглъщащо, друг път - ограбващо, а много
често - бягащо и криещо се /има и варианти на убийствена протяжност/...

Непознатият: 
Може би ти очакваш тези отговори, а може би те са единствените верни, които имам. Или просто провокирам да събудиш у себе си нещо, не знам...
Приеми ме не лично, като машина за отговори дори :))

 
Аз:

Да...Един живот и не би стигнал, мисля:) /за да вникнем в дълбините на нетленната категория на душата/.

И не бих позволила тя да бъде открадната, не. С или без провокации:) От годините работа като журналист, се научих да пазя достъпа до нея:)

 
Непознатият:

Това си е тема за цял един живот - знам.

Да пазиш, значи да провокираш опити да ти бъде откраднато пазеното :))

Но не очаквам да се оставиш да бъдеш открадната :) А просто предизвикваш решимостта на "нападателите" :)
За темата - затова и не живеем само веднъж ;)))


Аз:
Не обръщам внимание на "нападателите"...Всъщност, търся съвсем други неща...А може би ще ги намеря в ...някой друг живот:)

Непознатият:
А може би ще ги намериш днес :))
защо винаги отлагаме хубавите си очаквания за някой друг живот ;) Все едно вече сме били там и сме видели какво ни очаква!? Ами, ако е тук, сега, макар и не веднага :)))

Аз:
Днес нищо не ми се очертава да намирам:)
От горчив опит знам, че по-добре да не се надяваш на нещо, което така или иначе не се сбъдва...Обратното носи жестока фрустрация.
Тук и сега няма нищо друго, освен...рутина, потиснат яд срещу житейските неблагополучия, както и доза съвсем сдържан оптимизъм:)

Непознатият:
Изкарай яда, на някое невинно плюшено мече :)
Оптимизма сподели с циганина с акордеона...
Обърни фрустрацията в гориво :))
Превърни очакването в случило се вече...
Рутината хвърли в печката, гори впечатляващо и пука като ланшна цепеница :)))

Е, приятели, какво друго ми остава, освен да погледам топлоотдаващия огън край камината, в която грее истинският живот - такъв, какъвто е, лумващ като факла понякога, а друг път - тягостно тлеещ...

Но съдържащ в себе си ИСКРАТА. Онази, която пази съкровението на Сътворението в животворящата си същност.

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - Знаех си аз:))
05.02.2008 17:51
И тайно се надявам на Първа Блогърска Сватба:))) Ми така де, заслужаваш да бъдеш разбирана, изслушвана и обичана.Радвам се:))
цитирай
2. enjoy6 - Понякога ни е необходимо да спрем, да се огледаме и заслушаме!
05.02.2008 22:32
Малкото, но навреме казано от близък непознат да приемем като необходимо прозрение!
Нещата са по-ясни погледнати от страни, а и самите ние отминаваме и отлагаме случките и "присъствието" си в тях. Тогава един приятелски съвет е безценен.
Заслушай се:)))
цитирай
3. temenuga - Към bluebird:
06.02.2008 05:09
Толкова си дълбинна - разливаща се със спокойствието на древна река, носеща тайни и прозрения...Да, Ани, от себе си не бих могла да избягам, затова потъвам навътре в себе си, търсейки се. Откликът на моята душа е камбаниият звън на съдбовното предизвикателство. И се старая да усещам смрития смисъл в думите, техният не само семантичен, но и емоционален заряд. И не изпитвам страх към незнайните пространествени полета - те съдържат в себе си смисъла да продължавам да търся. Неотменно.
Благодаря ти за прекрасния коментар!
цитирай
4. temenuga - Към viovioi:
06.02.2008 05:13
Хей, каква сватба, че и блогерска:)) Не, Вили, този човек е напълно непознат, аз не комуникирам тук от лични подбуди, просто имам нужда да се себеразкрия и получа обратна връзка:) А и винаги съм крайно подозрителна към онлайн запознанствата, изключвам ги като опция за продължение в реалността:) Предпочитанията ми изцяло съм към реалните срещания /и взаимни намирания:)/
Просто съм имала нужда да бъда изслушана точно в определения момент. Това е:)
Поздрави и ти благодаря за свежия коментар и за милото отношение! А за сватба...Е, не си и мечтая вече. Каква ти сватба:) Аз съм се омъжвала преди повече от 15 години, повече от 5 съм разведена...Дъщеря ми е приоритет. А и не живея с илюзии...:)
цитирай
5. temenuga - Към enjoy6:
06.02.2008 05:17
Слушам...Слушам...Само трябва да се понауча и да чувам, т.е. да асимилирам това, което е преминало през сетивата ми:) Права си, безценни са думите, получени уж случайно от някой, пресичащ пътя ти към самия теб. Това са може би някакви знаци съдбовни, не би трябвало да ги подминаваме с нехайство, безразличие, да подценяваме заряда и посланията, които носят...
А прозренията - идват сами, наистина. Попутнати да зазвънтят в съзнанието ни от подобни кръстопътни личности, синхронизирали мисълта си с нашата...
Благодаря за мъдрите думи!
цитирай
6. avangardi - Мила Теменуга,
06.02.2008 07:10
наистина за да бъдем с другите, първо трябва да опознаем себе си.
Поздравявам те за прекрасния пост! Сърдечно те прегръщам и целувам!
цитирай
7. temenuga - Към avangardi:
06.02.2008 10:33
Да, мила Илка, вървежът към истината за самите нас, вслушването на автентичния ритъм на собственото ни сърце са най-трудни тогава, когато нямаме ориентир, посока, вътрешно усещане за смисъл...Мисля, че поне това открих в себе си - стремежът към самопознание. Оттам се стремя да постигна повече хармончност, цялостност, синхроничност с хора и събития, не само гравитращи около мен, а които са част от цялостната картина на живота ми - такава, каквато аз творя, с моето отношение към тях...
Благодаря ти искрено! За духовната подкрепа и човешката сърдечност! Прегръдки и за теб!
цитирай
8. nick22 - Ще си позволя...
06.02.2008 12:12
Ще си позволя да цитирам Урсула Ле Гуин:

" Само в мълчанието има слово
Само в мрака- светлина
Само в смъртта- живот
Ярко пронизва полетът на ястрба
писеещите небеса"
Из " Сетворението на Еа"
цитирай
9. temenuga - Към nick22:
06.02.2008 12:49
Прекрасни слова, слети в общоединния смисъл на холистичното разбиране за света и съществуванието.
Единосъщието на взаимоиключващите се понятия съдържа в себе си цветността на живота. А полетът душевен винаги оставя диря в пространствата отвъд земното разбиране за раждането и смъртта и съдбовната нюансираност на кръговрата житейски...
Хубав да е денят ти!
цитирай
10. buboleche - звучиш ми много , ама страшно много
06.02.2008 14:49
познато. Ти очакваш нещото в бъдещите животи ,но аз ще ти кажа нещо за миналите , което един познат ми каза..и като се замислих реших ,че е прав. Каза ми ,че децата до четиригодишна възраст живеели повече в миналите си животи и не ги били забравили , затова понякога ни се струват странно мъдри. И още каза, че помнели и краткия път между преражданията...Мисля ,че ти предстоят изненади , Теменужке..хубави при това! Целувам те и ти изпращам един облак с вълшебен прах...да ти донесе ..вълшебство. :)
цитирай
11. temenuga - Към buboleche:
06.02.2008 16:45
А знаеш ли колко познато ми звучиш и ти...:)
Разбира се, че очаквам нещо не само от бъдещите животи, а и, ако е възможно, дори в сегашния такъв:)...Това - на шега:) Но за миналите прераждания - права си. Толкова пъти съм била изумена от мъдростта на дъщеря ми, която понякога знае отговорите на въпроси дори отвъд моята житейска компетенция /а все пак, живяла съм 25 години повече от нея:)))/
Знаеш ли колко бих се зарадвала на някое изненадващо случване в живота ми! От твоята уста - в Божиите уши, както се казва:) И аз те целувам - приятелски, и поемам цялата красива вълшебна мъглявина, която съдържа в себе си може би едно чудо, което би озарило дните ми!:)))
цитирай
12. gorkan - Много истинско се е получило! ...
06.02.2008 23:05
Много истинско се е получило!
Този диалог, между "УЧИТЕЛЯ",
и ученика...
Хареса ми ...
цитирай
13. temenuga - Към gorkan:
07.02.2008 02:17
Не знам дали се е получило истинско, но може би просто това са написани думи от хора, които просто са имали какво да разменят като мисловно-емоционални послания помежду си. И трудно би могло да се дефинира кой е "учител" и кой "ученик". В житейската академия май няма такива ясно изразени категории:))) Това - на шега, разбира се:)
Благодаря ти за думите ти, заредени с позитивизъм!
цитирай
14. lycki - -R-
08.02.2008 09:41
"Но съдържащ в себе си ИСКРАТА. Онази, която пази съкровението на Сътворението в животворящата си същност."

Това е:Успееш ли да запазиш искрата в себе си,значи си успял да се опазиш като човек.
Поздрав!
цитирай
15. temenuga - Към lycki:
08.02.2008 16:10
Радвам се, че отново си тук! Ти бе една от първите, които ме посрещна в блога пред около половин година, когато дръзнах да надникна в това пространство, което ми даде доста - като качество на общуването с разбиращи и чувстващи души...
Права си - искрата е първоизворът на духовният поток, който се влива в реката на живота, течаща плавно понякога, друг път - в бясно, развълнувано темпо, към морето, съдържащо вселенските тайнства за Сътворението, Смисъла, Вечността...
Поздрави и на теб!
цитирай
16. comfy - Всичко е в теб!
09.02.2008 10:56
Включително и нерешителността, и предпазливостта, но и смелостта на новооткривателя...

... Промяната настъпва тогава, когато ТИ я направиш! Не - когато вземеш окончателно и безвъзвратно решение това да стане! После вече вкусваш плодовете й....

Успех, приятелко! :)**
цитирай
17. injnina - Вълнуващ
09.02.2008 12:47
емоционален Диалог! Поздрави за формата и съдържанието на постинга.
Не възприех другия участник като конкретно лице, независимо от пола и възрастта. Дори си мислех, че това може да си самата ти, но от друга гледна точка, като мъдрост и противоположност!
Независимо кой стои зад Непознатия разговорът е повод за размисли и нека огънят да не угасва, а да бъде поддържан и пазен!!!
цитирай
18. temenuga - Към comfy:
09.02.2008 19:17
Отново си неоспоримо прав, приятелю:) Ти притежаваш не само познанието, но и интуитивното начало, което е рядкост за мъжката природа:) /това е комплимент:)/ Знаеш за промяната повече, отколкото повечето хора, защото си бил вътре в процеса на нейното цялостно осъществяване - с хората, с които професията ти те е срещнала, като призвание и признание за самия теб - като професионалнист и личност.
Взех решението - а то е, че отсега нататък ще се себеуважавам повече, няма да позволявам да попадам в ролята на жервта, на която непрестанно е вменявано чувство за вина. И ще чакам истинската любов. Докогато - дотогава:) Нито част от мига по-рано:)
Благодаря ти за подгкрепата - винаги я раздаваш безвъзмездно - като истински достоен представител на помагащите професии - не просто като поредица от дипломи, а като вътрешно усещане и талант!:))))
цитирай
19. temenuga - Към injnina:
09.02.2008 19:23
Радвам се, че съм успяла да те докосна с диалога, поместен тук! Наистина това се осъществи като обмен на мисли между мен и един действително непознат мъж тук - съвсем случайно и спонтанно. Макар че може би наистина диалогът изглежда по-скоро като разговор със самия себе си...Може би това е бил смисълът - да вникна сама навътре, навътре в същността си - там, където се крият отговорите на дълбаещите ме въпроси. Защото, носейки Божественото парче в себе си, ние всъщност сме способни да достигаме сами да първоизвира на тайнството, наречено Житейска хармония...Там, където никой не би могъл да се досегне с нечистите пръсти на недобронамереността, нечестността, нечистите помисли...
А за огъня - да, длъжни сме да го пазим! Иначе бихме изтлели като човешки души. А смисълът на съществуването ни е да горим, да топлим, да отдаваме светлина и обич...
Поздрави и прегръдки!
цитирай
20. sever - няма `случайни` непознати, всички сме всепознати, защото сме едно ))
10.02.2008 20:02
ужасно грешиш, а и много други хора, че виртуалните пространства не разкриват истинските усещания за хората ако имаш очи да ги видиш. тези пространства са възможно най-телепатичните и в тази връзка бих адмирирала `непознатия`мъдрец за посоката на мислите - отключващи мисли за цели космически портали ти е дал ))
цитирай
21. temenuga - Към sever:
10.02.2008 23:15
Права си, по-точно не права, а синхронична:) А още по-точно - виждаща отвъд...Да, мисловните ни проекции са пресичащи се в космичното неизмеримо пространство, в точката на тяхното срещане се себеосъществява целият смисъл на съществуването ни - да комуникираме със себеподобни, на ниво, което знаем как да оценим и пресътворим в една нова реалност от красиви причинно-следствени случвания и мъдро проникновение в Тайнството на Сътворението...
цитирай
22. victoriavselena - Благодаря
11.02.2008 12:06
че ме поканихте да послушам от вашия разговор, почувствах се много у дома. Дори че седях от страни до камината и само слушах ми беше хубаво и близко.
Благодаря, че ви има.
цитирай
23. temenuga - Към victoriavselena:
11.02.2008 13:08
Моля:) Този разговор наистина открехна доста двери - към потоците Вселенски, в които всеки се включва според знанието, параметрите на интуицията си, както и от собствения си духовен капацитет...
Радвам се, че си попаднала на нашето вибрационно трептене - добре дошла! Винаги си желан гост!:)))
И аз ти благодаря, че споделяш мисловните ни проекции, сливащи се в единното цялостно проявление на Вселенската хармоничост...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428840
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930