Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2007 14:16 - Прошката, която ти давам
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2143 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 23.01.2009 03:30


 

imageПрави това, което ти искаш.

Това няма да те направи по-щастлив, нито по-обичан, нито ще запълни огромната емоционална празнина вътре в теб.

Ти си като една космическа черна дупка и поглъщаш всякаква светлина вътре в себе си.

Но вероятността да избухнеш един ден е право пропорционална на твоята склонна  към самовзривяване и повличане след себе си потоци от емоционално наситена лава натура - внимавай да не бъде унищожително.

Както виждам, ти изобщо не си толкова добронамерен, колкото за момента съм аз към теб.
А иначе - има за какво да ти прощавам, разбира се.
И не защото не си се влюбил в мен, аз също не се влюбих, това не става насила.
То е чудо - случва се.
А за други неща, и ти ще си ги осъзнаеш един ден.
Но тогава просто няма и да имаш възможност да ми поискаш прошка, защото аз ще съм на светлинни години от теб - ментално, а и вече няма да ми е необходимо да искаш прошката ми.
Всъщност, и сега не е.
Защото аз съм ти простила вече.
Така ми е по-лесно.
А аз лично толкова пъти съм те молила за извинение, без нито веднъж на мен да ми се поиска, че някак си балансът изобщо го няма никакъв:)
Но аз съм си такава, държа да съм начисто със себе си, а другите си носят отговорност за тях самите.
Бумерангът на собствените ни мисли достига и най-ревностно пазените гънки на същността ни. Уязвими сме най-вече от собствената си недобронамереност, радиираща от нашите страхове, метаморфозирали в различно проявяващи се слабости.
Така че за мен е несравнимо по-лесно, и свличащо всички затормозяващи емоции, да ти простя. Но не заради теб, или заради идеята, или заради хипотетични дивиденти относно собствената си душа.
А защото така го чувствам.
И се благодаря -  на всички светли сили - някъде там..., които наблюдават нашите кривуличещи земни житейски пътеки; на себе си, и на теб дори благодаря - че не се влюбих. Обратното би било развнозначно на духовно самоубийство...


Тагове:   Давам,


Гласувай:
0



1. temenuga - Да, в християнската култура се смята, че...
18.08.2007 01:55
...когато там, където е съществувала болката, остане само любов, в най-чистото й измерение - това е Прошка...
Да, аз уважавам този човек, без да го обичам. А този, когото обичам - не уважавам.
Това са сърдечните парадокси...
Благодаря за коментара - смислен и докосващ е - това, което е не само вътре в нас, а отвъд...
цитирай
2. temenuga - ...На "другия бряг" съм само символично...
21.08.2007 02:48
Всъщност, уважавах с безконечна екзалитираща истинност този мъж - когото обичам, без да уважавам - вече...Но миналото време на този глагол с алтруистичен заряд е обусловено от едно предателство - непростимо.
Него също бих простила - безпрекословно. Но все още там раната е с нечовешки измерения на болката...Когато поутихне - тогава ще дам Прошка. И пак заради Смисъла да простиш - смирено. А не заради него.
цитирай
3. temenuga - Смирението е пътят
21.08.2007 15:07
...към самопречистващата сила на любовта - извън време-пространствените канони, а в нейния абсолютен израз...
цитирай
4. temenuga - Уточнение - за да не изглеждат висящо-нелепи коментарите ми.
05.05.2009 14:58
Това са моите отговори към една вече изтрита потребителка, за съжаление...Липсват ми думите й, съжденията й, изисканният й подход.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428036
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930