Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2008 13:00 - Предколедни метаморфози - елфически и много весели!:)))
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19911 Коментари: 65 Гласове:
0

Последна промяна: 20.12.2008 10:28


image
1. Камбанки за късмет - за всички вас, които търпяхте безконечните ми вопли напоследък:))

2. А това съм аз - във вихрен елфически танц /еееех, завидях сама на себе си, така може, защото иначе съм оперирана от това чувство:)))/

http://elfyourself.jibjab.com/view/dCCGv1gTePEE9UCh

Е! Стига вопли.

Стига сълзи.
Стига безутешност.
Стига сблъсък с безнадеждността.
Стига терзания.
Стига безплодни очаквания...
Стига безответност.
Стига инатливо мълчание.
Стига тягостно усещане за безпътица.

Иде Коледа!

Сега е време за купон - вътрешно почувстван.
И външно изразен!

Време е за материализиранe на чудесата - малки и големи.
Време е за Любов!
Време е за подаръци - човешки и Вселенски...
Време е за един искрен танц!
Ех, ако можех!...
Бих изтанцувала този компютърно генериран диско вариант /не ми се смейте много, това не съм аз, а само част от една моя много щателно скривана вътрешна същност и израз на един полет на душата, който е спасителен всъщност!:)))/

Let"s dance!!!:))))

P.S. Пожеланията към всички  вас - за Нова година.
Сега няма пожелания. Има купон!:)
Крайно време беше!:)))

P.S. Двете елфически джуджета,  симпатично ескортиращи ме на дансинга, са хипотетични:)
Няма едно дори:))) Но важното е, че вътрешно ми се танцува:)))
А елфче - все ще се появи.
Някога, а не сега. А всъщност кой знае:)))
Май да попитам Дядо Коледа:)))...


image


Тагове:   Много,   Метаморфози,


Гласувай:
0



1. voinov50 - Нека да е купонннн...
19.12.2008 13:04
Весели и щастливи празници!!!
цитирай
2. adiveil - :))))))))))) Този път ме заст...
19.12.2008 13:08
:)))))))))))
Този път ме застреля направо! Така те искам! Пускай я на свобода по-често тази част от теб - има какво да покаже. Коледни поздрави и много сбъднати мечти ти желая! От сърце.
цитирай
3. krotalka - Весела Коледа!
19.12.2008 13:10
Много щастие и подаръци от сърце!
цитирай
4. ciele - всичко има в живота. ., а във всел...
19.12.2008 13:25
всичко има в живота..,а във вселената синхрон..нека е любов!можеш!
Радвам се ,че се усмихваш!и ме усмихна!:)
цитирай
5. viki11 - За някои изглежда свършва работ...
19.12.2008 13:27
За някои изглежда свършва работната седмица, предколедно. Честито!
цитирай
6. avangardi - Весела Коледа и Нова Година!
19.12.2008 13:45
Послучай Новата година
моя поздрав приеми
и нека радости големи
ти носят идващите дни.
Нека сбъднат се мечтите твои
в сърцето бликащи сега
и нека никога да няма
в сърцето място за тъга.
С пожелания да бъде светла и мирна,
с мечти и сполуки,
със здраве и наслуки!!!!!:-)))
цитирай
7. tini4 - temenuga, скъпа :)))
19.12.2008 14:34
Прекрасно настроение излъчваш!
Весели празници!
Благодаря за приятните емоции, с които ме зареди :)))
Let's dance!!!
цитирай
8. usmivkata - :))
19.12.2008 19:09
Благодаря за хубавото настроение! :)
цитирай
9. letisi - весели празници пълни с много радости и усмивки:))))
19.12.2008 23:01
а през новата година воплите напълно да изчезнат заменени от усмивки и красота:)))
цитирай
10. hera - Весели празници :) Много топлина ...
20.12.2008 09:19
Весели празници :)
Много топлина :)
цитирай
11. iliada - Стига!
20.12.2008 10:47
Стига - сега се весели!
Празниците посрещни с много
весели искри в твоите очи!

Чудесно клрипче !Поздравления!
цитирай
12. gazela - :)))
20.12.2008 12:01
Страхотно поздравление! :)))
Весели празници!!!
цитирай
13. bobsun123 - Весела Коледа!
20.12.2008 17:35
Весели празници от мен!)))
цитирай
14. cornflower - Да се усмихне Теменуга в синьо!
20.12.2008 19:24
Пожелавам весели празници!
цитирай
15. helios - Весели празници!:)
21.12.2008 00:12
Прекрасна си, както винаги!
Пожелавам ти много любов и радостни дни!:)
цитирай
16. temenuga - Към voinov50:
21.12.2008 01:24
Да! Няма още купон, но има предчувствие за него:)))
Весели да са празниците и за теб и близките ти!
цитирай
17. temenuga - Към adiveil:
21.12.2008 01:50
:))) Да, може и да съм те застреляла:))) В добрия смисъл, разбира се:) Баща ми е ловец /т.е. вече не е, продаде си пушката - немска, скъпа, за да ми направи сватбата, в бедните години, когато реших да се женя по любов:))), пък взех, че се разведох, язък за хубавата пушка:)))/. Та, така. Може да ми е останало нещо ловджийско по наследство:)))
Шегата настрана - май ще трябва да се понауча да пускам по-често тази лъчезарна част от себе си. Имам я. И го знам. И други го знаят. Време е да си я поприпомня:)))
Дано има поводи. Но и да няма, ще си измисля:)))
Поздрави - от сърце!
цитирай
18. temenuga - Към krotalka:
21.12.2008 02:04
Благодаря ти! Дано се сбъднат пожеланията ти!
И на теб - хармония, спокойствие, разбирателство, любов желая! И малки чудеса, които осмислят дните ни...
цитирай
19. temenuga - Към ciele:
21.12.2008 02:10
Разбира се, така е...Всичко има в живота, но Любовта е константата, която крепи съществуванието...
И си права! Мога да обичам. Стига да се случи чудото някой да разбере това и да приюти моята обич:)))
Радвам се,че съм те усмихнала!
Весело-лъчезарни празници ти желая!
цитирай
20. temenuga - Към viki11:
21.12.2008 03:25
Нищо подобно:)
Работната седмица свърши чак днес /т.е. вече вчера, но имам предвид събота:)/ Вчера постинга го пуснах за 5-10 минути "крадено" работно време, не е много, все пак:)))
А за какво ми честитиш:)) За предстоящите празници, или за това, че най-после реших да спра да плача и да мрънкам /до второ нареждане:))).../?
цитирай
21. temenuga - Към avangardi:
21.12.2008 03:29
Мила Илка!
Прекрасни са пожеланията ти!
Дано бъде наистина като пълноводна река на Доброто, Красотата и Хармонията Новата 2009!
А Коледа да донесе чудесата във всеки дом, които ще стоплят и дарят с нестихваща Надежда!
Бъди щастлива, носи духовното богатството в себе си и го раздавай на тези, които имат нужда!
цитирай
22. temenuga - Към tini4:
21.12.2008 03:34
Да! Наистина създават настроение тези скокливи елфчета:)))
Малко нелепо изглеждам в този си вид, но важното е да излъчвам настроение!
Радвам се, че съм създала хубави емоционални отблясъци!
Вълшебна Коледа ти пожелавам! С всякакви и много мили вълшебства!:)))
цитирай
23. temenuga - Към usmivkata:
21.12.2008 03:38
Хубавото настроение се предава, да! Радвам съм, че съм успяла!
Много искрящи усмивки - от теб и за теб, на една лъчиста Усмивка желая! По празниците, и след това:)))!!!
цитирай
24. temenuga - Към letisi:
21.12.2008 03:41
Благодаря ти за зареждащите пожелания!
Дано! Тези вопли /които си бяха съвсем искрени и истински, иначе.../ вече доста ми дотежаха...
Само мога да се помоля - тихо и смирено, в съня си, вътре в себе си, наум, на глас, в църква или пред олтара на собствената си душа, да няма повече вопли през Новата...
А на теб - една истински влюбена Коледа ти желая!:)))
цитирай
25. temenuga - Към hera:
21.12.2008 03:50
Благодаря ти!
Да...Топлината е основополагаща. Ако я има /а тя е производна на любовта/, тогава зимата просто би била само хипотетично понятие, а в душата винаги ще грее, ще свети, ще привлича и приютява нови, неподозирани "порции" топлина...
цитирай
26. temenuga - Към iliada:
21.12.2008 03:50
Да! Стига! Стига с перманентните изражения на болката. Време е за една истински светла метаморфоза!
Дали ще има "весели пламъци в очите" не се знае още, но поне пожеланието за тях - налице е:)))!
цитирай
27. temenuga - Към gazela:
21.12.2008 03:54
Радвам се, че ти е харесало поздравлението!:)
Трябва човек да запалва искрата на скокливото скрито малко елфче в себе си, дори да е само по Коледа...:))) Има какво да научим за себе си, подскачайки в такъв вид:)))
Весели празници и на теб!
цитирай
28. temenuga - Към bobsun123:
21.12.2008 03:59
Благодаря! Весели да са! Сега слушам отново хубавата /и вечна/ песен на Джордж Майкъл от твоя блог. Ех, Коледа идва...Няма как да не е светло в душите!
Магични случвания в празничните дни ти желая! Особено на Бъдни вечер...:)
цитирай
29. temenuga - Към cornflower:
21.12.2008 04:03
Да! Време е да се усмихна със син нюанс на усмивката, което е равнозначно на надежда...:)
Време е...
Весели и наситени с многонюансни /но все положителни!:)/ емоции празници ти желая!
цитирай
30. temenuga - Към helios:
21.12.2008 04:07
Благодаря и на теб! С толкова позитивни усещания ме затрупахте! Как няма да ми е радостно:)))!
Дано се сбъднат пожеланието ти! А на теб - калейдоскоп от красота ти желая, а в него ще има от всичко! ...
цитирай
31. voinov50 - Да...
21.12.2008 09:50
Язък за пушкатаааааааа..., язък...!
Нейсе!
Ама всяка стара, болезнена любов се лекува с нова, още по-голяма любов!
Пожелавам ти да я срещнеш!
цитирай
32. viki11 - Човек плачи, колкото му се иска. Не ...
21.12.2008 15:30
Човек плачи, колкото му се иска. Не държа да спира. Стига да не е лигав рев за нищо.

Честитя ти по повод празниците. ПРедполагам, при работещите те са още по-приятни. Дори се сещам, че е така. От 2003 година не съм изпитвала такива усещания за празници след работа. Или работя на празниците, или не работя изобщо.
Така че, наслаждавайте се. ПРиятно е.
цитирай
33. henzelski - Дядо Коледа
21.12.2008 17:59
каза: "Ще се появи елфчето, защото ти го искаш!";)))
цитирай
34. temenuga - Към voinov50:
21.12.2008 19:10
Пушката отиде нахалост, да:) Но нищо, свършила си е работата, когато е било времето:)...Все пак.
А иначе - точно сега не мога да си представя да имам нова любов, за по-голяма, да не говорим...
цитирай
35. temenuga - Към viki11:
21.12.2008 19:14
Не е лигав рев за нищо. Доста рев изревах, но мисля, че си имаше своя смисъл. Не за да омилостивявам някого, защото той не иска да бъде омилостивяван. А като пречистване, вътрешно, както и път към някои прозрения...
За празниците - наслаждаваме си, колкото можем:)
Тук в Бургас има страхотно предпразнично настроение, ледена пързалка в Центъра /май казах вече:)/, лампи, музика...Хубаво е. Забравих вече софийския си период. Само този мъж не мога...
цитирай
36. temenuga - Към henzelski:
21.12.2008 19:14
Еееееех, ако можеше да си прав:)))
А защо да не си:)
Коледа е! Би трябвало да се случват чудеса, ако не големи, поне мънички:)))....
цитирай
37. анонимен - Наи красивата година за теб:)
21.12.2008 19:27
Весела Коледа и Щастлива Нова 2009 година ти желая,и нека тя ти донесе всичко онова за което си мечтала.Желая ти тя да е по прекрасна и пълноценна,по очарователна и нежна,изпълнена с романтика,нежност,любов.Прегръдки:)
цитирай
38. viki11 - Дано тази година ти донесе удовл...
21.12.2008 21:51
Дано тази година ти донесе удовлетворение!
Наплака се, пречисти се, сега се радвай! Празници, успехи, усмивки!
Това, което желаеш, това да стане. Така е най-добре.
цитирай
39. temenuga - Към bojank:
22.12.2008 00:07
Благодаря ти за прекрасните пожелания!
Дано бъде наистина една красива година, а защо не и най-красивата:)))
Е, и за тази си бях пожелала същото, не се получи, но затова пък за мен 2008-а бе много поучителна...Така че не я изпращам с лоши чувства...Доста житейски уроци научих...
Дано е пълноценна Новата, да! И да има най-после доза романтика и за мен, че много дълъг период на прагматизъм и болка се събра. Време е за глътка любов:)
Позитивни емоции и душевен полет ти желая!
Прегръдки и за теб!
цитирай
40. temenuga - Към viki11:
22.12.2008 00:27
Дано!
Наплаках се, много, и то! Последните близо 3 месеца бяха времето на Големия рев. Сигурно съм имала нужда...Трябвало е така да стане...
Празници идват! Дано усмивките са повече!
Това, което желая...Е, дано стане. Ако не, все е живот напред, ще го преглътна някак си:)...
цитирай
41. viki11 - Аз съм за усмивките и яснотата! Да ...
22.12.2008 08:31
Аз съм за усмивките и яснотата!
Да бъдат!
цитирай
42. henzelski - Разбира се,
22.12.2008 08:59
че съм прав! И каза още Дядо Коледа: "И защото чудесата трябва да се срещат!"...;)))
цитирай
43. temenuga - Към viki11:
22.12.2008 15:28
Винаги съм била за това!
Да бъдат - усмивки, споделеност, яснота, разбиране...Е, и малко тайнство, все пак:) Много хубаво не е на хубаво, нали знаеш:))) А моето хубаво засега е само проектирано в мисълта...Засега:)
цитирай
44. temenuga - Към henzelski:
22.12.2008 15:30
О! О! О! 3 пъти "О!". Така ли било:))))?
Е, щом Дядо Коледа казва...Не трябва да му противореча:))) /и не искам май:)))/
Дано си прав и да си в консенус с добрия старец:)))...
цитирай
45. elineli - Нека всичките ти надежди за по добро се сбъднат!
22.12.2008 16:57
И нека тази Коледа най после те потопи в очарованието на онази споделеност ,която заслужаваш!Прегръдки Синичка :)))))
цитирай
46. temenuga - Към elineli:
22.12.2008 20:05
Нека! Скъпа EL, нека да бъде. Но със сигурност няма да е тази Коледа...Няма никакви предпоставки за споделеност...Вече 6 години...Е:)) Все пак остава на тази Коледа да си пожелая другата...да е споделена:)))
Прегръдки и за теб!
цитирай
47. voinov50 - Теменуга... твоята
22.12.2008 21:42
ще огрее слънце и на твоя двор, и тогава твоята градинка ще опсипе с нови и неподозирани багри..., "не питай старило, а питай патило..."
Ще си говорим на пролет...
А сега на Бъдни вечер изпий чаша вино за нас и най-много за себе си.
Честита Коледа!!!
цитирай
48. temenuga - Към voinov50:
22.12.2008 22:42
Е...Патило съм и аз, така че може да ме питате и мен:)))
Какво ще си говорим на пролет:)) За отблясъците на разбитото ми сърце, само че не на фона на зимна тоналност, а на малко по-освежена??:)))
Ще поживеем, ще видим. Засега май дори в предколедни чудеса със следколедни обещания за случване не вярвам:)))
Но - здраве да е ! Като няма любов, поне приятели да има! Разбира се, че ще пия чаша вино /но не повече:))/ за всичките си приятели, включително и тук!
Весела Коледа! :)))
цитирай
49. injir - Най-сетне!
22.12.2008 22:54
Никой мъж не заслужава сълзите на една жена.
цитирай
50. temenuga - Към injir:
22.12.2008 23:08
Най-сетне спрях да плача, да...
Толкова сълзи не съм изплаквала за мъж, наистина...Толкова интензивно никога не съм страдала...
Не, injir, може наистина никой мъж да не заслужава сълзите на една жена. Но Любовта може би заслужава...Защото не може човек да обърне гръб на чувството си, понякога наистина е невъзможно, макар и сълзите все по-рядко да се изтъркулват по лицето, останало отново непогалено...
Весела Коледа!
цитирай
51. voinov50 - Не им вярвай на другите...
22.12.2008 23:10
Разбери и съумей своята същност...
Намери себе си...
Аз успях...
Е, това е тема за друг разговор...
Нищо не каза за "Разговор по мъжки"...
И ... умната, ей!!!
Скоро ще трябва да зареждаме софрата...
Е, тогава си спомни..., че любовта ще победи...
Усмивки!!!
цитирай
52. izvorche - !
22.12.2008 23:21
Весели празници! Елфически и съвсем подомашному, но да си простим за грешките на самите нас и ---спокойни сънища:)
цитирай
53. temenuga - Към voinov50:
22.12.2008 23:21
О, разбира се:) Аз съм много толерантна, изслушваща, разбираща, добронамерена, винаги готова да помогне, ако бъде помолена, разбира се, защото никога не забравям много вярната приказка, че няма ненаказано добро:)))
Но в крайна сметка съм невъобразим инат и винаги правя това, което аз реша, винаги:) А не това, което другите ми казват:)
Теми има много, да , "мъжки", "женски", "смесени" разговори - също:)
Но!
Винаги карам умната:) Макар че от любов полудявам по малко и ставам неконтролируема:)))
Май мъжете хич не искат любов, нуждаят се от по-прозаични нещица:)))
Каква софра имаш предвид? Коледна или хипотетична:)?
Любовта би трябвало да победи, да...Все вярвам. И все моят живот ми поднася обратното...
Но - пак вярвам:)
Напук:)

цитирай
54. temenuga - Към izvorche:
22.12.2008 23:33
Така е! Да си простим за грешките - на самите нас.
Имало ги е, щом и сълзите са били наши спътници...
Грешки има, важното е да не са грехове...
Елфически потеглям към съновните селения /само че малко по-късно, още ми е рано за сън:)))/ И дано поне там, в съня, да има любов:)) Като съвсем по тъласъмски я няма в реалността:))))
Весели празници и на теб!
цитирай
55. trevistozelena - най-хубавата
23.12.2008 10:20
най-хубавата, приказна, вълшебна, празнична, чудна коледна метаморфоза ти желая!:)
цитирай
56. temenuga - Към trevistozelena:
23.12.2008 16:48
Е! Благодаря ти! Нека да е най-магичната, искряща, безумно хубава, изцяло топла и посипана с елфически прашец /т.е. предизвикващ чудеса - всякакви:)))/ твоята Коледа!
цитирай
57. furiika - Весели празници!
24.12.2008 09:49
И щастлива Нова година!
:)
цитирай
58. temenuga - Към furiika:
24.12.2008 10:03
Весели - дано бъдат, макар че засега не се очертават такива...Но. Свикнала съм:)))
Дано Новата да бъде поне малко по-щастлива, че тази беше повече от ужасна, но пак й се надсмивам, нали вече свършва:))))
Много усмивки и на теб желая! И вътрешна светлина!
цитирай
59. platttonnn - Много
24.12.2008 11:12
си умна,но току що разбрах,че няма коледа,а нещо друго,което е истинско.
цитирай
60. temenuga - Към platttonnn:
24.12.2008 11:17
:))) Е, ако бях толкова умна, нямаше да съм пак самотна на Коледа:)) Но пък - имам достатъчно приятели, роднини, близки, да са ми живи и здрави!
А как да няма Коледа:))) Има си!
А кое е другото, по-истинското:)?
цитирай
61. temenuga - Към bojank:
24.12.2008 17:09
Да...Сигурно е така.
Но зависи от крачката, в коя посока ще е...
Понякога погрешно направената крачка носи много повече разочарования...Затова се страхуваме да крачим понякога...
Но Коледа е! Нека изтрием сълзите и следите от отминали болки! И да пуснем надеждата в сърцата си!
цитирай
62. anlov - О да - стига:)))
24.12.2008 19:48
Да се превърнеш в извор на щастие, който напоява напукани от жажда души!

Ангел
цитирай
63. temenuga - Към anlov:
24.12.2008 20:20
От твоята уста - в Божиите уши!
Това е най-въжделената ми мечта...Имам капацитета за това, искам го, бленувам го! Защо ли толкова време го няма...
Благодаря ти!
Дано!...
Благословена Коледа!
цитирай
64. martiniki - Нека ти е
29.12.2008 09:35
добра година за сбъдвания 2009! Здраве и любов!
цитирай
65. temenuga - Към martiniki:
29.12.2008 12:19
Благодаря ти!
Нека!...
И дано сбъдванията бъдат в спектъра на щастливостта, ако не всичките, поне достатъчно:)))
И на теб - една истински одухотворена и поетична Нова 2009-а!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428224
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930