Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2008 11:06 - Завръщане в реалността
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15376 Коментари: 39 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2008 23:59


image

 

Преди партито за рождения ден на дъщеря ми /празнуван 5 дни след датата - поради моите скиталчества из страната:)/


...Глътката спокойствие - естествено! - беше твърде кратковременна...
Очаквано скъпа - като "заплащане", изразена с реципрочност на последващите я неблагополучия.
Очаквано понесла завистта на онези сили съдбовни, които винаги бдят хубавото, доброто, екзалтираното, красивото, чистото, лесно поносимото да бъде лимитирано до степен на минимално допустимо. И да бъде компенсирано с неизразимо повече лица на  болката, съмнението, тъгата, вътрешните пропадания...
Приемам това за една реалистична картина на битието, възприемана не интроспективно и с търсене на причините само и единствено в себе си, а под формата на една добра саморефлексия - като израз на успешно вместване в световъртежа на живота...
Очакваните компенсаторни притеснения дори малко преляха над предварително допусканото ниво на поносимост.
Е, и това бях предвидила - винаги има резерв, защото съм подготвена:) Т.е. скачам с парашут, обезопасена. Няма вече екстремни скокове с бънджи или някакви други експериментални предизвикателства, гарантиращи силни усещания във вече неприемливи за възрастта ми граници:)))
Всичко е наред, всъщност.
Равновесието се възвръща, когато нещата са компенсирани.
А мъдростта житейска задължително съдържа възможността да предвидиш надвисналите черни облаци след "безобразно" топлото и носещо сгъстен израз на емоцията време...
Летният порой поизпъди някои излишни илюзорни слънчеви зайчета:) И, понамокрена, поизмръзнала, с леко поотслабнала имунна система, но понатрупала нови дози мъдрост, продължавам.
Знам, че ще има нови острови на спокойствието. Редуващи се с гръмотевични облачни надвисвания.
Просто кръговрат съдбовен...

 

И напук на всичко случило се с измерение на главоблъсканици, помествам снимките от купона на рождения ден на дъщеря ми /тази година, в доста редуциран състав, поради отсъствието на някои от приятелите ни от града, че и от страната:)/. Важно е, че настроението от подобни празници топли дълго...

image

image

Мъжете в компанията:)

image

Родителите

image

 image

Тортата с русалки - изографисана по желание на щерката и вдъхнвена от любимия й русалчест сериал:)

image

Изля се проливен дъжд в Морската градина на Бургас и съответно бяхме наводнени, но това бе за допълнително настроение:)

image

Желание пред тортата...Дано се сбъдне!

image

image

С бебе Ани - детенце на приятелско семейство. Отива ли ми:)))))?

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - сякаш болката
31.07.2008 11:25
е рисувала лицето ти - не си представям по-точен неин израз,
но тя ще те откъсва все по-силно от естествения стремеж към гравитация..
цитирай
2. kosara2008 - красивици...мама и дъщеричка... мои,
31.07.2008 13:10
чувствам ви близки...нека се сбъдне всичко онова за което си мечтаете...сърдечно ! от мен

голям купон сте направили момичета!!!!!!!!!
цитирай
3. jesusbg - желая ви и на двете оттук нататък ...
31.07.2008 16:50
желая ви и на двете оттук нататък само и единствено дълги години щастие!!!
цитирай
4. luben - Да ти е жива и здрава
31.07.2008 17:51
а и ... бебенцето ти отива :)

Много купони с много усмивки пожелавам!
цитирай
5. viki11 - Не начертаваме ли ние хубавите и ...
31.07.2008 18:34
Не начертаваме ли ние хубавите и лошите моменти? С избора си. ПОстави си определена цел и ще я постигнеш. Ако я поддържаш постоянно хубава в целта си, ще бъде постоянно хубава. МОжеш ли го? Иска се много ПОСТОЯНСТВО. Не става с разнообразие.
цитирай
6. tomich - Прекрасна празнична вечер!
31.07.2008 18:55
Много е мило и скъпо на всяка майка да празнува рождения ден на дъщеря си.А вие сте си хубави и двете!:)
цитирай
7. newgirl - Радвам ви се....
31.07.2008 19:02
.... за купона, за тортата, за толината, която излъчвате, за бебчето, за всичко около вас.
Много щастливи РД ви пожелавам :)
цитирай
8. viovioi - По мое лично виждане ти си хубавица!
01.08.2008 17:16
Дори си най-красива на купона. Не мрънкай!! Гледай напред и всичко ще е наред:)) Весели почивни дни желая.
цитирай
9. diamant1965 - Ами пожелавам и на двечките, жив...
01.08.2008 23:56
Ами пожелавам и на двечките, животът ви от тук нататък да бъде един страхотен купон! :)))
цитирай
10. feq - Жива и здрава да е дъщеричката ти!
04.08.2008 08:39
И много още години да те радва и окриля!

Тъгата...има я в очите и на двете ви!
Защото,...липсва нещо в пъзела - позната ситуация!
Как ми се иска да ти пожелая нещо, което да не изглежда като пришито клише...,
ами просто ти сама си го пожелай, и тя същото си e пожелала сигурно пред тортата - / Мама да е щастлива! /
цитирай
11. usmivkata - :)
05.08.2008 12:15
Да сте живи и здрави и двете!
цитирай
12. esen - Здраве, късмет и много любов!
05.08.2008 23:07
Ех, тогава бях в Свети Влас, но не успях да дойда до Бургас и да се видиме. Но се надявам да има и следващи пъти.
Бъдете щастливи и двете и всички около вас!!!
Много, много усмивки!!!:)
цитирай
13. helios - temenuga, Радвам ви се, прекрасни сте!:)
11.08.2008 09:02
Бъдете живи и здрави!
цитирай
14. kassandra - Прекрасна е била вечерта ти:) ...
11.08.2008 14:56
Прекрасна е била вечерта ти:)
Прекрасна е и малката ти принцеса!Нека ти носи много радости и хубави моменти!!!Желая й щастие,здраве и сбъднати мечти!!!
:)
цитирай
15. temenuga - КЪМ ВСИЧКИ, КОИТО СА МИ ПИСАЛИ ТУК!!!
13.08.2008 16:15
Около мен стават странни неща в последните седмици, включващи цялостния спектър на човешките чувства и изживявания...Не съм отговорила на никого още! Просто не бях в емоционална кондиция да го правя! Благодаря ви за прекрасните коментари! Скоро ще отговоря на всеки от вас!
цитирай
16. vselenche - Здравейте!
19.08.2008 00:07
С най-добри пожелания към Вас и дъщеря Ви, да сте живи и здрави!
Поздрави!
цитирай
17. temenuga - Към cornflower:
20.08.2008 13:26
С ОГРОМНО ИЗВИНЕНИЕ ЗА ЗАБАВЕНИЯ ОТГОВОР!
Имах си причини...Намествах болката вътре в себе си, приютявах я, нашепвах й приказки, останали като мантра в съзнанието ми от щастливите детски години, за да я опитомя и да я впрегна в някакво градивно колело на нейната метаморфоза в нещо, което олицетворява градежа и израственето духовно...
Много мъдри са думите ти, и като човек на изкуството, определено си надарена със силно интуитивно начало...
Благодаря ти!
цитирай
18. temenuga - Към kosara2008:
20.08.2008 13:30
Извинението за забавените отговори е и към теб, и към всички, писали коментари на този мой поостарял вече постинг:)))
Толкова си мила винаги! Благодаря ти!
Дано се сбъдне най-после топлото желание, което и двете с дъщеря ми носим в себе си и което явно ни пази, като реликва, въпреки поредната нагла доза неблагополучия по пътя ни...Напук на тях, усмихвам се:)))) И е искрено, и е истински, и е с нужната доза оптимизъм, който никога, при никакви обстоятелства, не губя:)))))
Усмивки ти пращам!:)
цитирай
19. temenuga - Към jesusbg:
20.08.2008 13:35
Толкова съм благодарна за това послание, само бих добавила: ДАНО!
И този път, не просто като репетиция и суха тренировка, а като пълнокръвно житейско случване!
цитирай
20. temenuga - Към luben:
20.08.2008 13:39
Да...Да ми е жива и здрава, какво друго ми остава:))))
А за бебенца - вече ми е твърде късно, радвам се само на приятелските:)))) Но определено си ми остана едно неосъществено желание /още едно бебче, де:)))/
Благодаря ти за хубавите купонджийски пожелания! Засега животът ми е твърде далеч от този ритъм /с изключение на рождения ден на дъщеря ми/, но се надявам в скоро време да съм си отново аз и да се завърна към нормалния си ритъм на живот - с много приятели, купони и качествени емоции /тук, в София, това изобщо не ми се удава:)))) Живея почти като отшелник.../
Поздрави!
цитирай
21. temenuga - Към viki11:
20.08.2008 14:07
Все си мисля, че разнообразието е неминуемо, останалото някак си ми прилича на стерилна ситуация, стрктурирана като че ли в опитна лаборатория:)))
НО си права за постоянството в преследването на целта!
Така си е...Опитвам се, макар че доста често се провалям:))) Ставам, отупвам праха от себе си. И неизменно продължавам. Винаги, каквото и да се е случило и каквото и да следва...:)))
Поздрави!
цитирай
22. temenuga - Към tomich:
20.08.2008 14:41
Така е! Няма нищо по-мило от това, да си спомниш и отбележиш деня, в който си дал живот и сега отчиташ какво създание е израснало пред погледа ти, грижите ти, всеотдайността ти!
Благодаря за прекрасния коментар!
цитирай
23. temenuga - Към newgirl:
20.08.2008 15:42
Благодаря ти за светлината, която изпращаш чрез думите си!
Това са едни наистина светлинни моменти, които топлят, дори само и с досег до тях посредством снимките...:)))
Пращам ти много усмивки!!!:)))
цитирай
24. temenuga - Към viovioi:
20.08.2008 15:47
Е, чак пък хубавица, не вярвам да съм:)))
За мрънкането - права си! Спрях да мрънкам:))) Каквото-такова, колкото-толкова, всичко или нищо има само в рицарските романи:)))))
Поздрави!
цитирай
25. temenuga - Към diamant1965:
20.08.2008 16:24
Толкова е хубаво пожеланието ти! И да не е безспирен купон животът, поне да предлага купони отвреме-навреме, за да ни зареждат и да правят ежедневието повече поносимо:)))
Усмивки+поздрави ти изпращам!!!:)))))
цитирай
26. gothic - Бъдете щастливи. . . щастието ви ...
20.08.2008 16:33
Бъдете щастливи...щастието ви приляга!!!
цитирай
27. temenuga - Към feq:
20.08.2008 17:18
Толкова близка те чувствам...
Инстиктивно си усетила едно от желанията на дъщеря ми /може би.../. Да, мама ако е щастлива, и тя ще е, логиката е просто необорима...
Дано, макар че вече позагубих вярата...Не и усмивката, дори да е през сълзи..:)
Благодаря ти за духовната подкрепа!
А тъгата...Дано по-бързо си отиде от очите ни:))))
цитирай
28. temenuga - Към usmivkata:
20.08.2008 17:22
Благодаря ти! Какво друго ни остава, освен да сме живи и здрави Нямаме право на друго:))))!
цитирай
29. temenuga - Към esen:
20.08.2008 17:25
Здравей! Жалко, че не си успяла да дойдеш до Бургас да се видим! Още пазя прекрасните си спомени от Хасково...
С моите непрекъснати пътувания Бургас-София вече съм невероятно изморена, не знам дали няма да потегля обратно към родния си град, който оценявам в още по-голяма степен, откакто го напуснах...
Благодаря ти за пожеланията!
Пращам ти много усмивки и приятелски поздрави!!!:))))
цитирай
30. temenuga - Към helios:
20.08.2008 17:26
Благодаря ти! Не знам дали всичко в живота ни може да се нарече прекрасно, но важното е, че съумяваме да "хванем" прекрасното в него и да го пресътворим в нещо неоценимо - излъчване на щастлив човек, щастлив дори само с това, че има подобни моменти - споделени!!!
Поздрави!
цитирай
31. temenuga - Към kassandra:
20.08.2008 17:31
Да, прекрасна беше вечерта - защото се събраха хора, които обичам и уважавам, мои приятели от много, много години и приятели на дъщеря ми - за съжаление, не всички, доста не бяха в Бургас на деня. Няма по-прекрасно нещо да съзреш щастие в очите на детето си!
Благодаря ти за милите пожелания!:)))
цитирай
32. temenuga - Към vselenche:
20.08.2008 17:32
С благодарност! Толкова е хубаво да чуеш добри думи, от добри хора!
Раздаденото добро се връща като нежен бумеранг!
Бъдете много щастлива и Вие!
цитирай
33. temenuga - Към gothic:
20.08.2008 17:34
Благодаря ти! Толкова симпатично звучи това "щастието ви приляга":))) Ами, хайде, де, дано най-после ни прилегне за повече време, че нещо много бързо решава да отлети в непознати пространствени измерения:)))
цитирай
34. gothic - Дано да е така. Тази година дойдохме ...
20.08.2008 18:31
Дано да е така. Тази година дойдохме с жена ми само за един ден на фестивала. но догодина, живот и здраве, смятаме да поостанем повече и тогава бих искал да ви видя с усмивки, които не слизат от лицата ви. желая ви го от сърце!!!
цитирай
35. temenuga - Към gothic:
21.08.2008 11:06
Е, значи си усетил атмосферата на града ми, който толкова много ми липсва /нали от 2 месеца работя в София, само уикендите съм в Бургас/! На кой фестивал беше - на "Бургас и морето" или на Международния фоклорен фестивал? Аз бях първата вечер на "Бургас и морето".
Благодаря ти за окуражаващите пожелания! Толкова бих искала най-после щастието - ама истинското такова!!! - да докосне и нас. Най-сетне!:)
цитирай
36. gothic - Бях на първата вечер на Spirit of ...
23.08.2008 02:06
Бях на първата вечер на Spirit of Burgas...догодина целия. Той се пада през уикенда и тогава с огромно удоволствие бих ти целунал ръката....
цитирай
37. temenuga - Към gothic:
23.08.2008 02:12
Е, страхотно! С моите софийски скиталчества това лято пропуснах толкова ценни субития тук! А иначе бях свикнала /особено докато бях журналист/ да не пропускам нищо от случващото се в моя град /поне в културно отношение.../. Е, понамъчих се, пооглеждам се и току-виж съм се завърнала в родния си град, който органически ми липсва...:))))
А иначе - щом истински джентълмен отправя подобно предложение, с удоволствие бих дала ръката си да бъде целуната:))) А до догодина може да съм си отново бургазлийка, че май друга не става от мен:))) Така че съм си тук /сега пиша от Бургас, прибрах се с автобуса преди малко:)/. Лека, звездна и щастливо съновна нощ!:)
цитирай
38. viki11 - Хубаво е, че винаги имате повод за ...
02.01.2009 11:26
Хубаво е, че винаги имате повод за празници. Така по-малко мисли човек и повече се весели.


Макар че , според мен, разбирам този израз, все пак би ми било много интересно да ми обясниш, как става това и в какво се изразява??? ;)


Равновесието се възвръща, когато нещата са компенсирани.

Нали знаеш, винаги е добре да сме по-информирани, за да знаем, какво да очакваме от живота и хората. А нещата се повтарят. Ти случайно чупиш чаша, а после за равновесие ти чупят умишлено къщата. Като започнеш от случайно и умишлено, и минеш през къща и чаша и тяхната равностойност и продължиш към чувството за общуване с околните и тези, които не познаваш.
Да, започнах да навлизам в спомени. Да спрем до тук.
цитирай
39. temenuga - Към viki11:
06.01.2009 18:05
Да, винаги намирам поводи за празници, няма друг начин да се оцелява, особено когато нямаш други причини за искрена радост...
За компенсациите...Това е Вселенски закон, но мисля, че равновесие има, не може в случай, че си причинил някому нещо неволно, да ти се върне стократно - умишлено. Не мисля...Зависи кой какъв енергиен заряд влага в действията и мислите си. Но има компенсаторен закон, сигурна съм. Както и обратният важи, когато много ти е взето, а и много си дал без ответ, идва време за съдбовен реванш. Няма друг начин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428226
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930