Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2007 14:01 - Зародишът на една свръхнова звезда
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8467 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 08.01.2013 21:52


image 
Усещам клокоченето на зараждащо се ново начало в мен - в преносен смисъл, разбира се...
Толкова галактични сблъсъци предизвикателно преминаха през вътрешната ми същност, причинявайки душевни кратери, някои от тях безвъзвратно незапълнени...
Толкова фурии от болка и кометно-прехвърчащи разочарования заплашително се бяха заели с подриването на устоите ми...
Толкова метеоритни сблъсъци разтърсваха с резонираща, почти опустошителна сила крехката тъкан на духовния ми свят...
Толкова черни дупки всмукваха и последните фотони светлина, излъчвана от менталните ми "акумулатори"...
Толкова пъти подмолни предателски попълзновения са разклащали фундамента на вярата ми...
Толкова пъти яростно обръщах гръб на любовта - дори проклинайки я, тъй като влече почти само болка със себе си...
Толкова пъти...
За да достигна до това ниво на съзнание, когато отблъсквам - със силата на собствената си мисъл,
цялата напластена чернилка.
И достигнала до най-сгъстената субстанция на черната дупка - да избухна - като свръхнова звезда, но не разрушително, а съграждащо-обновяващо...

image



Гласувай:
0



1. comfy - Нищо чудно,
14.12.2007 14:09
ако стане именно така - като се има предвид огромната ти вътрешна енергия... ;)))

Хей, пази се, все пак! ;)***
цитирай
2. viovioi - Нуши,
14.12.2007 14:55
хареса ми това свръхнова звезда!! Свръхнова - за мен е интересна нова дума:)) Поздрави!!!!
цитирай
3. temenuga - Към comfy:
14.12.2007 15:53
Нищо чудно - да:)
Пазя се, но не съвсем:)
Нали ме знаеш, че съм непредвидима:)...
Да чукам на дърво, както се казва, избухването да не е толкова свръхинтензивно...:)
цитирай
4. temenuga - Към bluebird:
14.12.2007 16:15
Толкова си интуитивно-чувстваща, разбираща, излъчваща всесилна доброта и вяра...
Да, Ани, преминала съм през жаравата на невъобразима жестокост /както и повечето човешки души.../, но съм съумяла да запазя живеца на Надеждата. За нови начала, нови пътеки по Млечния път, които водят към нови звездни пространства, пресичани от светлинно-топлинно-искрящи комети, които обещават вечни понятия, като Любов, Прошка, Изкупление...
цитирай
5. temenuga - Към viovioi:
14.12.2007 16:20
Свръхнова - звучи ми зареждащо, типично предколедно, нали преди Коледа се раждат чудеса:)
Такова ми е вътрешното усещане:)
Поздрави от снежен Бургас!
цитирай
6. elineli - EL
14.12.2007 18:11
Бъди! :)
цитирай
7. temenuga - Към elineli:
14.12.2007 18:14
Нямам друг избор! Бих била, и ще бъда)))
цитирай
8. candysays - Звучи чудесно!!!
14.12.2007 18:21
И аз така съм се чувствала, тъй че разбирам напълно състоянието ти..
И много хубаво си го казала- "едно ново ниво на съзнание"- човек промени ли се вътрешно- за добро, става така силен, че (почти) нищо не може да го спре..
Нека бъде така и при теб!

Целувки, много! :*
цитирай
9. temenuga - Към candysays:
14.12.2007 20:47
Да, знам, мила, че сме имали идентични преживявяния...Затова те усещам особено близка. А за вътрешния ветропоказател - така е, сочейки към Доброто, той вещае сигурен пристан, дори след съдбовни бури...)))
Дано бъде така - и с мен, и с теб, и с всички, чийто осъзнат избор е доброто начало!
Целувки - снежно-искрящи и топло-искрени!:*
цитирай
10. buket - И всичко това от една Теменуга...
15.12.2007 00:03
Да, но с човешка душа, докоснала новия си изгрев!
цитирай
11. slavei - Така е, Нуша...
15.12.2007 06:02
Докато житеното зърно не умре, не дава плод, нали?
Докато една част от нас " не умре " минавайки през трудности, не може да се роди и да изгрее онази другата, красивата страна, която притежаваме...
...защото да изгрее в нас светлината и да заблести като свръхнова, трябва " да умре " в нас тъмнината - " Това, което ти сееш, не оживява, ако не умре. "
Така е при всички ...черните дупки, кометно-прехвърчащи разочарования, галактическите сблъсъци или с една дума, трудните моменти в живота ни придават твърдост, а твърдостта полира характера и...заблестяваме като звезда на небосклона...
Чудесно е това обновление, макар и малко трудничко...:)
цитирай
12. temenuga - Към buket:
15.12.2007 15:25
Да, цветята, макари символично въплътени в човешки образ, за крехко-раними, но и доста жилави...)))
Докосвайки новия си изгрев, ми се иска да запазя енергийния заряд на това избухване - за да имам капацитета и занапред да си обещавам нови начала...
цитирай
13. temenuga - Към slavei:
15.12.2007 15:34
Така е...Tи си мъдро-знаеща, както винаги...
Свършекът на тъмата ражда светлинното начало, краят на черната дупка съдържа чудото на сътворяването на нови светове...
Без трудностите не бихме могли да достигнем до филигранното изящество на съществуванието, канонизирано според Божествените норми...
Благодаря ти за чудесните, споплящи думи!
цитирай
14. enjoy6 - Ново начало
15.12.2007 20:19
озарено от нова надежда- това е чудесно, значи си имала нужда от него и то те е намерило!
Какво да ти кажа: просто му дай зелена светлина и му се наслади!
Поздрави!
цитирай
15. innersmile - да, и аз те разбирам, и на мен ми се е ...
16.12.2007 00:15
да,и аз те разбирам,и на мен ми се е случвало :)
улови този прилив на енергия и го превърни в това,което ти самата искаш :)
успех ти пожелавам и се пази!:)
цитирай
16. mmmmmmmmm - Прекрасна рекапитулация
16.12.2007 22:11
в края на годината!:)
Бъди съграждащо-обновяваща!:)))
Бъди!:)))
цитирай
17. temenuga - Към enjoy6:
17.12.2007 15:17
Да, разбира се - новото начало вещае нова надежда, обратното също е валидно - всяка новопокълнала надежда обещава нови начала и хоризонти...
Давам зелен семафор - какво друго ми остава:)))
Тръгнала съм по пътя, вървя, и няма как да се обръщам назад, освен за една мъдра равносметка...:)
Поздрави на теб!
цитирай
18. temenuga - Към innersmile:
17.12.2007 15:21
Разбира се, това се е случвало с много човешки души, нашите емоции са универсализирани, макар и да са толкова уникални за всеки от нас, в основата си са отражение на човешката същност...
Да, бих желала да уловя енергитизирания заряд на този прилив, който усетих в себе си, и да го пресътворя в една нова реалност - подчинена на каноните на любовта - във всичките й измерения...
Ще бъда - това е вътрешният ми избор!
Бъди и ти!
цитирай
19. temenuga - Към mmmmmmmmm:
17.12.2007 15:24
Разбира се, че в това време от годината, което е подвластно на вълшебства, повей на приказни послания и елфически сказания, човек да пресътвори вярата в едно ново звездно начало - съграждащо!
Бъди и ти - звездна!
цитирай
20. rotazia - След тая астрономично-любовна ...
31.12.2007 08:00
След тая астрономично-любовна картина ,знаеш какво ти трябва - едно стабилно мъжко рамо и една гореща прегръдка до разтапяне и сливане...
Нищо ново на западния фронт , всичко е въпрос на време и хубавото предстои , казвам си го всеки ден, а сега го казвам и на теб , бъди здрава и после щастлива !
цитирай
21. temenuga - Към rotazia:
31.12.2007 13:16
Права си, толкова си права...
Само това ми трябва. Макар да имах мъжко рамо до съвсем скоро, то не беше перманентно до мен, нито беше стабилно...Не това ми беше нужно...
За западния фронт все още нищо не се задава, но по-важното е, че го има желанието и нагласата да се появи...
Дано да бъда здрава, а щастието би трябвало най-после да се появи! И да живее...
Весело посрещане на Новата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428049
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930