Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2007 22:51 - От Бургас до София, Благоевград и обратно
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11561 Коментари: 39 Гласове:
0

Последна промяна: 05.05.2008 14:47


...Публикувам само няколко снимки без текст, текстът ще се появи тук, когато имам малко повечко настроение: /че нещо ми е поизчезнало напоследък.../
P.S. Последните снимки са от дипломирането ми от магистратурата - макар че защитата на магистърската ми теза мина преди около половин година, сега си взехме официално "кетапите" за магистър /с още една колежка бяхме пълните отличнички на випуска от около 800 абсолвенти /бакалаври и магистри/ - тук малко се изхвалих, де:))))

    Е, отново попремина живата тръпка от случилото се с мен напоследък...Каквото и да напиша в този момент, не би имало същия емоционален заряд, както в мига на зараждането му и самото случване...
Но спазвам обещанието си да напиша някакъв коментар към безкрайния низ от снимки, които пометсих тук преди дни:)

    Първата "партида" са от София - бях там на един изключително интригуващ семинар. Гост-лектор бе един от водещите когнитивно-поведенчески психотерапевти в световен мащаб - Пол Уибъл от Великобритания, който омая присъстващите с нестандартно и елегантно поднесена лекция за ниската себеоценка.
    На същия форум бяха разискани и темите, свързани с проблемите при хиперактивни деца. А кулминацията бе презентацията на моята любима преподавателка от Университета, при която съм преминала повече от двегодишен курс по когнитивно-повеченческа психитерапия, и която е супервизор в асоциацията, в която работя - доц. д-р Поли Петкова.  Презентацията бе свързана с тибетските медитативни практики в контекста на когнитивно-поведенческата терапия - една истинска сплав от знание, мъдрост, извисена духовност и нещо, което остава невидимо, отвъд съществуващата понятийна система...

    Другите снимки от София са с моя роднина и приятелка. Следват фотоси, запечатали свръхинтензивните емоции от семинар в далечен Благоевград. А след тях - снимките от връчването на дипломите от магистратурата. Тук поне няма какво да коментирам:)
    А, забравих - поместила съм и снимки от събирането с колежки след събитието, както и последното посещение в любимия ми бургаски пиано бар "5 th Avenue". Там винаги атмосферата е на подобаващо ниво - и като качество на изпълнението, и като емоционална сгъстеност на общото преживяване, и като зареждане, което остава да резонира във вътрешните пространства и след самото съприкосновение с музикалното вълшебство...

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
0



1. yuliya2006 - СТРАХОТНИ СА, НО И ТИ СИ СУПЕР! С ...
08.12.2007 23:13
СТРАХОТНИ СА, НО И ТИ СИ СУПЕР!
С ОБИЧ ДЖУЛИ
цитирай
2. neanonimen - &
09.12.2007 00:31
(:
цитирай
3. ciele - Видях
09.12.2007 09:33
както обикновено , една НЕобикновена жена!
Щастлива бъди!Много!
цитирай
4. innersmile - честита диплома :)казваш, че нямаш ...
09.12.2007 13:57
честита диплома :)казваш,че нямаш настроение,но излъчването ти от снимките говори друго!
бъди щастлива и успех занапред :)
цитирай
5. comfy - Честито!!!! :)))
09.12.2007 14:07
Поздравявам те и ти пожелавам повечко настроение! ;))

Усмивки и прегръдки! *
цитирай
6. temenuga - Към yuiliya2006:
09.12.2007 14:37
Благодаря ти! Не знам дали съм такава, както ме определяш, дано за околните осезателно е излъчването от снимките:), то е ценното, а не видимото...
Поздрави!
цитирай
7. temenuga - Към bluebird:
09.12.2007 14:39
Ти си прекрасна, Ани! Толкова доброизлъчваща и с красива душевност! Благодаря ти за светлите слова! А за позитивирането - дано да е така...Иначе - всеки има своите моментни пропадания. Важното е да бъде енергетизиран и да върви, въпреки...
цитирай
8. temenuga - Към neanonimen:
09.12.2007 14:40
:))))) - усмихвам ти се и аз - т.е. връщам ти усмивката, по усмихнат начин, в един почти усмихнат декемврийски ден:)
цитирай
9. temenuga - Към ciele:
09.12.2007 14:42
Благодаря ти за милите думи, но не съзирам нищо необикновено в моята особа:) А иначе - трогната съм от пожеланието ти! бих казала само: ДАНО!
И ти бъди - красиво-истинна, неподправена, разпръскваща позитивни флуиди!
цитирай
10. enjoy6 - Честито и от мен!
09.12.2007 14:46
Пожелавам ти много успехи и още много такива щастливи поводи на удовлетвореност и веселие!
цитирай
11. temenuga - Към innersmile
09.12.2007 14:47
Благодаря и на теб! А за дипломите - достатъчно ги събрах /и все отлични/, бакалавърски, че и магистърска, а съм се запътила и към докторантура. Е, в друго като не ми върви /личен живот имам предвид:)/, то ще уча да 100 години, там поне имам късмет и всичко останало:)...
А за излъчването - сисгурно си права! Макар да има временни заоблачавания, времето вътре в мен е преобладаващо слънчево. Нямам право на друго:)
Неделни позрави от Бургас!:)
цитирай
12. temenuga - Към comfy:
09.12.2007 14:50
Благодаря ти! За настроението - ех, да можех да го произвеждам ей така, без ментгално "гориво"...Но не се получава винаги, понякога идват и сълзите, като катализатори на бъдещите щастливи мигновения...Няма начин:)
А иначе - аз съм свикнала да бъда пълна отличничка, всичките ми дипломи са такива, но това май не е гаранция за 100-процентова адаптивност в "живия живот":) Но, все пак - справям се някак си, почти успешно дори;)
Усмивки и от мен!
цитирай
13. temenuga - Към enjoy6:
09.12.2007 14:53
И на теб - благодаря!
Дано има все повече подобни зареждащи моменти! Заради тях си струва човек да преминава през всички предизвикателства...:)
И на теб ти желая искрящи мигове на щастие - сега, и занапред!
цитирай
14. melsun - Браво,браво!:))))
09.12.2007 15:55
Честито!И няма лошо да се похвалиш:)))Заслужаваш си го!:)))Желая ти още много бъдещи успехи!:))
цитирай
15. kpaceh - 4estito
09.12.2007 17:35
Doktorantura sledva nali?
цитирай
16. postcardsavangard - temenuga Честито и от мен!
09.12.2007 20:07
Ти си прекрасна! Толкова добрина и красива усмивка!
Желая ти с дипломата, любима работа и добро заплащане! Докторската степен в най-скоро време ти желая, щастие и много радост!!!
цитирай
17. anastasiia - :) ЧЕСТИТО!!!
10.12.2007 08:55
Нови пътища, нови възможности, ново Начало, дори...ти пожелавам!:)))
Прегръщам те!:)
цитирай
18. mmmmmmmmm - Честито!:)))
10.12.2007 12:31
Много успехи от сърце желая!:))
цитирай
19. temenuga - Към melsun:
10.12.2007 13:10
Благодаря ти! За "хваленето" - аз съм свикнала да съм пълна отличничка, откакто се помня, въобще не ми прави вече впечатление, нито на хората около мен /реалните познати:)/, затова побързах тук да се изхваля, че поне на някого да направя впечатление; /шегувам с , разбира се:)/. Дипломите и шестиците далеч не са основополагащото за един успешен житейски път:) И залагам на други неща, преди всичко:)
Поздрави и хубава седмица ти желая!
цитирай
20. jones - Честито дипломиране!
10.12.2007 19:42
Това е много важно нещо и голям успех в живота на всеки, още повече щом е с отличие!
Браво! :)
цитирай
21. slavei - Честито и от мен!
10.12.2007 21:43
Пожелавам ти нова страница да се отвори в твоя живот и да получиш това, което светът не може да ти даде - вяра, мир, любов и светлина, за да бъдеш истински щастлива всеки миг от живота си!
Усмивки!:))

цитирай
22. temenuga - Към kraseh:
10.12.2007 21:51
Най-вероятно следва докторантура)))) Ако в друго не ми върви, поне в ученето никога не съм имала проблем)))
цитирай
23. temenuga - Към postcardavangard:
10.12.2007 21:54
Толкова си мила, Илка! Благодаря ти сърдечно! Аз си имам любима работа /като психологически консултант/, а и като журналист /другата ми специалност/ обичах писането, но стресът във вестника беше наистина свръх това, което си струва да се понася заради работата... А за докторантурата - Божа работа))) Дано стане!
Поздрави!
цитирай
24. temenuga - Към anastasiia:
10.12.2007 21:57
И на теб - благодаря ти, мила Ася!
Нови начала винаги са нужни, дори да са по старите писти...))) А възможностите идват тогава, когато си готов да ги съзреш, оцениш и пресътвориш в един нов свят - пълноценен и хармонизиран!
Поздрави от предколеден Бургас!)))
цитирай
25. temenuga - Към mmmmmmmmm:
10.12.2007 21:59
Отново благодаря! Толкова сте мили всички! Тук срещнах хора с истинска ценностна система! Щастлива съм да споделя радостта с теб, и всички тук, които сте толкова добронамерени!)))
цитирай
26. temenuga - Към jones:
10.12.2007 22:02
Да, така е, това е едно от важните неща в живота, макар че аз лично бях много по-щастлива, когато завърших бакалавърската си степен с пълно отличие - изпитите бяха 5 пъти повече))) Но и сега се зарадвах, разбира се!
цитирай
27. temenuga - Към slavei:
10.12.2007 22:04
Толкова си мъдра и разпръскваща добри радиации на безбрежната си душевност! Дано бъда осенена от неоценимите измерения на истинското щастие, които си ми пожелала!
И на теб - желая мир и светлина в душата - за да ги даряваш и на тези, които се нуждаят!
цитирай
28. viovioi - честито Нуши!!
12.12.2007 14:04
Желая ти професионални успехи и в живота също!
цитирай
29. temenuga - Към viovioi:
12.12.2007 16:19
Благодаря ти, Вили!
Професионални успехи не са ми липсвали, в противовес на личните такива;)
Е, оставам с надежда, въпреки неблагополучията до този момент в живота ми...:)
цитирай
30. patria4 - Честито!
12.12.2007 18:14
Мила приятелко,от сърце ти желая всички успехи на света.
цитирай
31. luminous - Успех!
12.12.2007 21:32
По пътя напред и нагоре! И една голяма шестица в живота ти пожелавам :-)
цитирай
32. temenuga - Към patria4:
13.12.2007 10:57
Благодаря ти, Катя! Бих казала, че не бих предпочела "всички успехи на света" пред "цялата любов на света":)))
Но - Божа работа...
Колкото - толкова:)
Поздрави и успехи и на теб!
цитирай
33. temenuga - Към limonious:
13.12.2007 10:58
Благодаря за мъдрия коментар! Наистина ми е необходима една голяма, кръгла, заслужена шестица в житейски план, друго май си имам:)
Хубав ден желая - усмихнат и споделен!
цитирай
34. pach - ААААааа! Макар и с голямо закъснение
24.01.2008 16:11
ЧЕСТИТО!!!Бъди жива , здрава ,щастлива и най-вече себе си!!!
цитирай
35. temenuga - Към pach:
24.01.2008 16:46
Благодаря ти!
Дано да бъда съчетанието от всичко това, което си ми пожелал!
Бъди много успешен и обичан и ти!:)))

P.S. Закъсненето няма значение, важното е вложеното в пожеланието:))))
цитирай
36. анонимен - Благодаря ти!И ние те обичаме!!!
14.01.2009 23:31
Нуше,чудесно както винаги!!! Зарадва ме много като ме върна към спомена от следването на Магистратурата ни.Желая ти успех във всичко!!! Дани
цитирай
37. temenuga - Към Дани:
15.01.2009 05:26
Е! Каква изненада! Не съм очаквала да попадна точно на твой коментар тук, как откри блога ми, моето малко "тайно" пространство, където си пиша щуротии:)))
Радвам се, че си тук! И, разбира се, паметни бяха месеците на нашата магистратура, а и нейното завършване - също:)!
И аз ти желая успех във всички измерения на живота ти! Как си? Какво ново при теб? Виж, как "случайността" понякога ни връща на определени житейски магистрали, които си имат свои академични "правила", различни от тези на строго профилираната магистратура:)))
Поздрави, усмивки и прегръдки ти пращам!
цитирай
38. 150680 - i az sam tuk neznam kolko vreme shte imam za tova
15.01.2009 13:08
Nushe ostavi mi nqkakav e-mail ne vijam tuk (blush) iskam da go polzvame za vrazka moia-Danika_G@abv.bg Celuvam te! Shte razkazvam kak sam.Imam novina.
цитирай
39. temenuga - Към 150680:
15.01.2009 14:36
Даниелка, радвам се отново да те видя, приобщена към блог пространството:) Тук има интересни хора и неща за четене, като вид отдушник и изповедник ми, а и също така - вид самотерапия, а и получавайки коментари, си е направо взаимна терапия:) Поли беше препоръчала този начин на себеразкриване, имам дори и постинг, посветен на нея /"Пътят до Прошката", от 30.10., то ми беше нещо като домашно от курса при нея:)))/
Благодаря ти за mail-адреса, няма да си оставям моя тук, защото все пак е лична информация, ще ти го напиша на "Лични съобщения". И аз те целувам. И почти се досещам каква е хубавата новина, която имаш:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428136
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930