Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 17:09 - Три Вери, Надежди, Любови - накуп:)
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13321 Коментари: 30 Гласове:
3

Последна промяна: 20.10.2008 23:29



imageТова са две от моите /немалко/ приятелки.
Както виждате - синхронизирали сме вътрешните си лъчения, така че и трите съчетаваме комплексно проявяващите се качества на всяка една от нас.
Имаме си разностранни надежди. Истинни. Непредадени.
Имаме и вярата, че отстоявайки  най-чистите параметри на същността си, съхраняваме душите си  и инвестираме - за да получим любовта, която  ще дочакаме.
Като нежен благослов.
Като един полъх на крило ангелово - докоснало не просто някаква незначителна част от живота ни, а цялостното проявление на сърдечните радиации, слели се с туптежа на Времето...
Малцина души са орисани да преминат имагинерния път по дъгата,
по която вървят обреклите се една на друга човешки същности,
достигайки до неземно красиви пространствени измерения,
граничещи с усещане за празнуване на вътрешните сетива -
апотеоз на символичното преплитане и единосъщие на чувствата човешки, в тяхното най-чисто измерение...

Честит празник! И Надеждата, и Вярата, и Любовта не са просто заключени вътре в нас.
Те живеят чрез нашите вдишвания.
Дихание след дихание. Сълза след сълза.
Вечност след вечност...

image


Тагове:   накуп,   надежди,


Гласувай:
3



1. candysays - :))))
17.09.2007 17:47
Честит да ни е празника! :)
Чудесно е че сте се събрали така- трите заедно ;)

Прекрасни сте!
Целувки! :-*
цитирай
2. temenuga - Към candysays:
17.09.2007 18:09
Да, когато три души има какво да си кажат, те се намират - по неведоми пътища:)
Благодаря за хубавите думи - винаги си извъндюредно мила, но не като поза, а просто си си такава:)))!
Целувки и на теб.
Дидка Кокошинкова те поздравява също / сега е до мен:)/
Лека вечер!
цитирай
3. candysays - :)))
17.09.2007 19:02
Приемам на драго сърце поздравите от Дидка Кокошинкова ;)))
Много е сладка и тя! Да си е все така до тебе и да те радва! :)*
цитирай
4. comfy - Честит
17.09.2007 19:15
да ви е празника - много сте хубави (а не се съмнявам, че и умни!) и трите!! Бъдете все така!!!***


... А случайно ли е, че сред вас трите няма блондинка? ;)))
цитирай
5. enjoy6 - Честит празник!
17.09.2007 20:49
нека и твоя живот е изпълнен с Вяра Надежда и Любов!
цитирай
6. temenuga - Към candysays!
17.09.2007 23:54
Пак благодаря - за милите думи относно щерката:)
Тя си е винаги до мен, но освен да ме радва, и други изненади ми крои понякога;) Като си имаш свое детенце един ден, ще разбереш;) Но пък си е най-незаменимото нещо!
цитирай
7. temenuga - Към comfy:
17.09.2007 23:59
Хей, не ни обвинявай в дискриминация на приятелски начала, съобразно оперението /т.е. цвета на косата:)))/.
Имам и приятелки блондинки - искаш ли снимков материал:)? Просто с тези двете излизахме по-често през лятото, и сме си близки, но едната си живее в София, беше тук да си вземе държавния изпит /завърши българска филология и журналистика - тази, която е с по-късата и по-тъмна коса - има я дори в блогрола ми тук:)/, а другата е университетски преподавател по психология и скоро ще защитава докторантура по клинична психология... Е, излишно е добавям дали моите дружки са умни:)...
Пък за блондинките - обясних. Ние НЕ мразим блондинки:) Пък и определено не си падаме по жени:) Така че русокоските не ни интересуват, нито пък чернокоските или червенокоските:)
Нашите ментални предпочитания са заети с далеч по-фундаментални неща:)
цитирай
8. temenuga - Към enjoy6:
18.09.2007 00:01
Дано! Благодаря ти! Да ти се връща светлото пожелание - като нежен невидим бумеранг!
цитирай
9. charlie - Дойдох
18.09.2007 09:41
и си откраднах нежна усмивка от тук!
цитирай
10. viovioi - *
18.09.2007 10:36
Така е много хубаво човек да се усмихва и радва на живота! Поздрави))
цитирай
11. temenuga - Към charlie:
18.09.2007 10:38
Не е нужно да си "открадваш":) Винаги си добре дошла да си вземеш колкото искаш усмивки:)))!
цитирай
12. temenuga - Към viovioi:
18.09.2007 10:40
Разбира се! Какво други ни остава, освен да си създаваме сами хубави моменти, които да ценим и да извличаме радост от тях! :))) Поздрави и на теб!
цитирай
13. woozy - На патерица...
18.09.2007 15:28
...но с добро сърце..поздрав от мен ;)
цитирай
14. temenuga - Към woozy:
18.09.2007 15:40
Благодаря за поздрава!
А за доброто сърце - още повече:)
цитирай
15. mmmmmmmmm - Вие тричките
18.09.2007 19:10
символизирате празника!
Продължихте го у мен!:)))
Да Ви е честит!
Останети си за винаги заедно - Три Вери, Надежди, Любови - накуп:)
Поздрави!:)))
цитирай
16. temenuga - :)) Към mmmmmmmm: Благодаря!
18.09.2007 19:13
Разбира се, не се казваме така - беше символично:)
Не имената са толкова важни, а емоционалният и мисловен заряд, вложен в тях:)
А и да не сме заедно винаги, тъй като едната от нас живее в София, все пак сме заедно - свързани ментално:)
Поздрави и на теб!
цитирай
17. charlie - Отново
18.09.2007 19:33
идвам за усмивчица! Тук е хубаво! :)
цитирай
18. temenuga - :)) Така ли:)?
18.09.2007 19:36
Е, благодаря ти за топлия коментар:)
Радва ме:)
Иначе - наистина много хора ме търсят за съвети, или просто за да бъдат изслушани. Обичам да съм насреща - винаги, по всякакви поводи:)
Лека вечер!
И усмивчица и за теб!
цитирай
19. diamant1965 - Прекрасни сте!
18.09.2007 20:56
И си приличате някак си като сестри...Явно духовната близост допринася и за външната прилика! Най-добри пожелания и много усмивки и от мен, макар че празника мина!
цитирай
20. temenuga - Към diamant1965:
18.09.2007 21:54
Благодаря ти!
Да, и други са ни го казвали - за приликата:)
Точно си интерпретирала може би причината за това:)
Да ти се връщат усмивките!:)
цитирай
21. slavei - Прекрасни сте!
19.09.2007 09:47
Здраве, любов, духовна сила и извисяване ви пожелавам от сърце!:)
цитирай
22. svetlan - Честитка / късно, но от сърце! /
19.09.2007 16:15
Само едно нещо мъй разтревожило. Ще прощаваш с тез безхичалкохолни - кат на празни ясли! Инак сте убавки. наздравка
цитирай
23. temenuga - Ктм slavei:
19.09.2007 16:19
Благодаря ти, slavei, за чудодейните пожелания!
Знам, че от добър човек, с чисти помисли, пожеланията винаги се сбъдват!
Да се връща добрата помисъл и към теб - многократно!:)
цитирай
24. temenuga - Към svetlan:
19.09.2007 16:21
Хей, не се тревожи толкова:)
И без алкохол, градусът на духа и настроението ни са с достатъчно добри параметри;)
Пък то това не пречи да ни възприемаш като "убавки":) Нали?
Поздрави!
цитирай
25. avangardi - Както казват "Подир дъжд - качулка",
20.09.2007 10:35
че и аз да се обадя.
Исках да се присъединя към поздравите, но се оказа, че съм от блондинките (затова си махнах и снимката от блога, за да не се вижда колко съм стара, грозна, дебела, зла, и както казва един мой приятел - съчетание: женско, русокоса, инженер, зодия телец - това е чудо) и реших да си замълча.
А и бях посветила на всички поздрави за празника в някои от постингите си, но въпреки това казвам - да сте здрави и винаги до Вас да има поне по едно вярно приятелското рамо.
цитирай
26. temenuga - Към avangardi:
20.09.2007 10:47
Както обясних на нашия общ добър познайник comfy - нищо против нямам блондинките! И имам няколко много добри приятелки, които са естествено русокоси:) Нито интелектът, нито нравът, нито себеизявата зависят от цвета на косата, това си е доказано:)
А ти имаш чувство за самоирония, което, от една страна, е признак на добро психично здраве, а, от друга - е един прекрасен способ да се справим с неразбориите, които съпътвтат живота ни.
Иначе - бихме страдали още повече от нападките на чуждата недобронамереност...И аз съм избрала самоиронизирането - като чудесен начин да съм над нещата, и на тези, които планират да ме наранят. Тази защитна реакция е една от зрелите такива, и характерна за интелигентните хора с духовен потенциал:)
Да, за приятелското рамо - права си! Това е вездесъщата необходимост! Дай, Боже, всекиму, както се казва!
Благодаря ти за поздравите, макар и "след дъжд качулка":) !
цитирай
27. avangardi - Отдавна, temenuga,
20.09.2007 17:32
съм излязла от ранна детска възраст когато се сърдехме за всяко казана обидна дума. А децата в своята си невинност могат да бъдат и много жестоки. Надраснала съм дребнавите житейски неща и при всяко сторено зло не съм отвръщала със зло, а в този момент съм ги благославяла и прощавала. Така винаги съм имала мир в душата си. И ми се е случвало след години този, който ми е бил враг да потърси утеха и подкрепа при мен. Така, че ние с постъпките си и поведението си правим своя живот възможен или невъзможен. Аз съм избрала по-трудния път - на търпимостта и уважението към всяко човешко същество. Не искам да изговарям по адрес на други, това което не искам да чувам за себе си. Всички на тази земя сме се родили равни и заслужаваме уважението и толерантността. Преди да почине баща ми ми каза "Толкова много ще сме умрели и толкова малко живи, че малкото време което имам, искам да бъда с отворени очи за да наблюдавам живота колко е хубав" (а имаше неописуеми болки причинени от коварната болест - рак). А ние да си причиняваме болка без да страдаме от болест е непростимо.
цитирай
28. temenuga - Kъм avangardi:
20.09.2007 18:27
Така мисли, чувства и постъпва един мъдър, духовно пречистен човек, какъвто несъмнено си ти!
Трудният път е верният. И аз него съм избрала...
Коствало ми е - немалко. Но винаги бих повторила избора си, многократно, и отново, и винаги...
Баща ти е прозрял истината за живота, макар е преди земната смърт. Бъди сигурна, че неговата душа се е преселила в едно по-добро и справедливо място...
Лека вечер! Накара ме да се замисля...
цитирай
29. trapped - Kви са тия гаджета, ъ?
22.09.2007 18:39
Kви са тия гаджета, ъ?
цитирай
30. temenuga - Към trapped:
24.09.2007 15:00
Какви гаджета??:) Ами, много просто - български;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428303
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930