Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2007 15:49 - Една позакъсняла равносметка
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5250 Коментари: 11 Гласове:
1

Последна промяна: 26.10.2007 05:50


imageНе съм обсебваща.

Нито притежавам майсторство за висш пилотаж в егоизма.

Нито съм ревнива и хедонистично пресметлива.

Нито чакам дивиденти от мъжете.

Нито смятам, че заслужавам такива.

Аз съм просто жена, в която се влюбват слаби мъже /немалко.../.

Които сами пред себе си не признават, че са влюбени.

И нападат мен, защото ги е яд на собствената им безпомощност да се справят с чувството, че съм влязла в същността им - като самодивско биле, неизцелимо.

А тези, в които аз съм се влюбвала, безпрецедентно истински - само двама / а в третия - почти се влюбих.../, са разкъсвали крехката тъкан на същността ми с яростта на библейски чудовища...

НО съм им благодарна, и на тримата мъже, досегнали твърде ревностно пазените гънки на сърцето ми.

Обучиха ме да преминавам през неистова болка, да умирам - но само почти. И да се вкопчвам, като малко дете, във вярата, че бъдното не е само с очертанията на химера...Научих се. Вече.

Това е.




Гласувай:
1



1. darkanion - хубаво,
15.08.2007 22:59
че си се научила!
цитирай
2. temenuga - Какво друго ми остава на 37:)...
16.08.2007 12:16
...Обратното би било развнозначно на духовно самоубийство...А на 17 беше твърде различно, и бях драстично по-безкомпромисна...Всичко - с времето си...
Дерзай, умни млади човече! Пътят е пред теб - такъв, какъвто си го сътвориш, не само какъвто те очаква:)
цитирай
3. htanev - Животът е пред теб! Живей го!
16.08.2007 12:17
Това е.
цитирай
4. temenuga - Да, има още порции живот:)...Сигурно
16.08.2007 12:25
Може би трябва да преобърна жизнената си позиция - от такава, с привкус на песимизъм-утопизъм, към едно по-оптимистично световъзприятие...:) Май нищо друго не ми остава:)
Благодаря за дистанционно вдъхнатия кураж!
цитирай
5. htanev - Колкото до слабостта на мъжете...
16.08.2007 12:30
...то всички си имаме по някоя слабост. И ако някой ден срещнеш някой, който ти изглежда силен, то просто добре прикрива слабостите си. :-)
цитирай
6. temenuga - Нямам особено впечатляващ опит с мъжете:)
16.08.2007 13:53
Искам да кажа - като количествено измерение, не качествено. Като интензивност на емоциите, блъскащи се бясно в двата края на един доказуемо широк диапазон, бих могла да твърдя, че имам опит за три живота напред, за толкова животи може би и съм обичала...Така че - твоето твърдение ми е прекрасно ясно:) Благодаря - все пак, ценен е съветът, даден безпристрастно от мъж:)
цитирай
7. thekeeper - :):)
16.08.2007 16:18
ценен е отговора ти към не, temenuga. Затова ми е трудно - защото искам да го "сотворя" хубав.... а не съм сигурен че това ще се получи..
цитирай
8. newgirl - Аз си мисля, че един силен мъж става ...
03.09.2007 14:38
Аз си мисля, че един силен мъж става още по-силен покрай една обичаща жена. Същото важи и за жените - неземна сила и крила можеш да получиш ако усещаш обичта на любимия.
Та... повече любящи сърца, повече крилати мечти, повече творчество - в истинския им смисъл.
Поздрави :)
цитирай
9. temenuga - Да, така е! Взаимосподелената обич съдържа чудото на сътворението...
03.09.2007 17:26
...На градивното начало, но случващите се красоти...
Никога един обичащ мъж не е слаб, напротив, хубаво е мъжете да го осъзнаят и да не се страхуват да се себеизразят чрез чувствата си - така биха били истински силни.
И мечтите не би трябвало да пропиляваме. Тъй като в тях се крие разковничето на тайнството, което ни обещава едни други очи, гледащи живота - и сътворяващи го прекрасен...
цитирай
10. анонимен - Умея да чета лица, не се хваля
23.01.2008 20:14
На всички снимки ми изглаждаш много тъжна, сякаш нещо си изживяла и то много дълбоко с много голяма болка. Явно времето още не може да го заличи...нещото или някой.Иначе си доста интелигентна и симпатична!
Прегръдка!
цитирай
11. temenuga - Към sekirata:
23.01.2008 22:17
Да, Анита, сигурно си права...Очите отразяват вътрешната същност и не биха могли да скрият дори ревностно пазените тайнства вътре в нас...Да, изживях един развод, след това - една раздяла с мъж, когото обичах повече от собствената си същност, а следващите две раздели, за щастие, не бяха толкова болезнени...Но все пак оставиха своя отпечатък върху вярата ми...Може би времето не е заличител на подобни рани, а само любовта. Тя не се появява все още, когато я срещна в пълния й блясък, тогава ще се разделя с болката, дори със спомена за нея...
Благодаря ти за позитивната оценка!
Прегръдка и за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2428324
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930