Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2018 21:19 - гепи Го за ТЕСТисТамента..
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 7828 Коментари: 45 Гласове:
2

Последна промяна: 09.12.2018 12:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

     image
         

По време на  т.н.Рождество/ Коледа, и Великден

/митологични измислици..с елементи на хорър, магия, и мистика..

натрапвани с хилядолетие, и налагани с меч, нож и Клада,

положени в-у приказки, митове ,легенди и откровени лъжи...

Измами и манипулации... Сектантите се активират!!!

Питам се...какво общо имаме НИЕ/българите/ с еврейската

Притча за Могъщият Яхве, Моше, Йешуа, и...девицата Мириам..

а, вие??

Задавате ли си..подобни въпроси….

Ако, случайно сте чели Книгата им, Петокнижието е

Същинска Тора, а, Хоръра на Старият /им/ ТЕСТисТамент!!

Ако, ли не сте, не си губете безценното време, и Покой

На Душата, и Сила на Разума…

/само един пример, от последните 2-3 седмици...

18:29 - ДЯВОЛА КРИЕ РЕВНИВО ИСТИНАТА

категория: Лични дневници

прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0

последна промяна: 18:31

 

06.12 06:46 - НЕ ЧУКАЙ НА ДЪРВО..

  
..

  та..така с..Вярата и Йезуитщината на Дяволите...

Християнството е просто рециклирано „езичество”, което дамгосва „езичниците” като зло. Какво лицемерие. Дори терминът „Завет” (Testament) етимологически потвърждава, че е пълно буквално с множество топки. Lauren Savage, уебмастърът на www.davidicke.com и изследващ от дълго време древната история, ми е казвал, че коренът на думата testament e „testes” – тестис. Според традицията древните евреи имали обичая да хващат тестисите, с извинение „топките” на другия, докато слушали клетвата. Доста странно, както са ми казвали същото правят и днес при някои Илюминатски ритуали. Според Lauren във версията на Библията, превеждана по времето на крал Джеймз, според преводачът Авраам накарал слугата си да се закълне върху „бедрата му”, докато всъщност, според еврейската традиция, това трябвало да бъде неговите „висящи атрибути”. Това със сигурност дава ново значение на израза: „Хванах те за топките”… Така че „Стария завет” всъщност означава „Стари Топки”, а „Новия завет” означава „Нови Топки”. Когато свидетелстваме в съда съдията не ни ли държи символично за топките? Да, така е, затова не ходете там…

Children of the Matrix 
Дейвид Айк                  

 





Гласувай:
8


Вълнообразно


1. germantiger - АБСОЛЮТНО ВЯРНО
08.12.2018 21:31
натрапвани с хилядолетие, и налагани с меч, нож и Клада,

положени в-у приказки, митове ,легенди и откровени лъжи...

Измами и манипулации... Сектантите се активират!!!

Питам се...какво общо имаме НИЕ/българите/ с еврейската

Притча за Могъщият Яхве, Моше, Йешуа, и...девицата Мириам.
цитирай
2. germantiger - жената все пак има шанс в живота да разбере, че
08.12.2018 21:32
на дърво не трябва да се чука

но трябва да се чука с дървен
цитирай
3. troina - да споделя две думи...за Сектите мога да пиша всеки ден..
08.12.2018 21:37
така ненавиждам това лицемерие..лудост и театър..
но, най ми е любимо..
като наблюдавам.. Играта на моЙтъ л.баби..
как хем е върла Християнка, хем бунтовна ..Богомила
хем Атеистка ,хем непокорна тракийска жрица...
хем Прабългрска анархична ..блоковистка...
видна луциферианка и дежурна по..Драма...
и..най хипер банална..провинциална дама...
която луднала тук яко..за двама...
колко путъетично, нали..като една Хистерична...мОгия...
.........да се поспра за въздух..и малко..шери...
россо, заразително ми действаш...
цитирай
4. codetroina - а бе , и ти си прав..)))))
08.12.2018 21:40
germantiger написа:
на дърво не трябва да се чука

но трябва да се чука с дървен

цитирай
5. germantiger - ...
08.12.2018 21:42
не я знам твоето баби, ти често споменаваш някаква мар и росиела - копукова я знам - споделяме с нея едно презрение към вучков, колкото до мар или уондър - към нея съм неутрален, само веднъж я бях напсувал в мой постинг, но познат на който държа ми писа да й се извиня и го направих заради него - човек извън блога

що иде реч до християни и пр. вярващи - презирам това заради тъпотата му и разликата с мен

ако има Бог - то земните религии са обида и кощунство към Него
цитирай
6. codetroina - аз, мисля, че Нарочно ВСичко е обърнато с краката нагоре..
08.12.2018 21:46
ето зачети се, Тигре..Ти можеш да ме разбереш..
предполагам..за тв АйКю, не е пречка...

КОй е Луцифер?
За да бъде "носител на светлина", Луцифер трябва да е сам. Колкото се отнася до нас, това означава да бъдем аутсайдери, да сме извън системите и нормите, да не сме част от "стадото". Не бива да се вписваме, да сме в клуб, да се чувстваме сигурно и удобно, защото който търси това, се обръща към религията. Като цяло се учим, израстваме и носим този опит на другите.

Луциферианството е основано на търсенето и споделянето на знания. То не е доктрина. Неговият дизайн за живот е създаден от самите нас, въз основа на факта, че сме носители на светлината, т. е. че сме в търсене на знания, особено опознаване на себе си. Няма да намерите някой, с когото да говорите или да се идентифицирате лесно. И така трябва да бъде.

Животът на луцифериана е труден. Той върви по болезнената и каменна пътека на самопознанието. Това означава, че е зает с мислене и с изучаване на собствено си съществуване и оттам - на съществуването на цялото човечество, култура и общество. Трудно е, но трябва да е така, за да да могат наградите да имат стойност. /
из нета...
цитирай
7. germantiger - ...
08.12.2018 21:50
не съм вещ в тези "неща"

разбира се, Луцифер има светъл образ в бол творби, дори се припознава с Прометей

други пък интерпретират дори човеколюбие в него итн

лично мен не ме вълнува в момента нито бог нито мефисто

никой от тях не ми се е явил и не ми е дал или поискал нищо

или ако е - аз не съм го разбрал, което фактически за мен е същото

следователно бог и дявола с главни или малки букви са ми през кура сега
цитирай
8. codetroina - обещай..сега и..завинаги..)))))
08.12.2018 21:55
следователно бог и дявола с главни или малки букви са ми през кура сега/
цитирай
9. germantiger - +
08.12.2018 21:55
хубавото на християнските празници за мен е само в едно

- красиви девойки или жени или не красиви, но сбрани, топли, семейства събрали се и някаква кротост и женско спокойствие около тези празници

празниците за мен са фалшиви и недействителни, но ми харесва че представят момичето и жената с душа и топлота

НО ТОВА УМРЯ ПОЧТИ НАВСЯКЪДЕ, то е имагинерно
цитирай
10. germantiger - :D
08.12.2018 21:57
8. codetroina - обещай..сега и..завинаги..)))))
21:55
следователно бог и дявола с главни или малки букви са ми през кура сега/

.......

няма как да обещая

ако ми се яви единия и ми даде мечтата за любимия ми германски народ или даде дълъг живот на майка ми без болести - да

обаче това няма да стане никога, значи почти съм сигурен, че винаги ще мса ми през хуя
цитирай
11. codetroina - така ее, Тигре, каза го чудеснооо..това отваря Темата...
08.12.2018 22:00
празниците за мен са фалшиви и недействителни, но ми харесва че представят момичето и жената с душа и топлота

НО ТОВА УМРЯ ПОЧТИ НАВСЯКЪДЕ, то е имагинерно/

..........ти си удивителноо..копееуе.../ейй, закачам се, да не луднеш...
цитирай
12. codetroina - сегааа, да споделя ли..посл клюка..
08.12.2018 22:04
тя Вунда е ясна, марътъ шапшала, същоо..
Тигре, знаеш ли,, къде е кака хУйчка?
писал ли си и скоро...
това е по Темата, апропо...
ще се обясня..
цитирай
13. germantiger - :)
08.12.2018 22:04
по-удивително е, че от 2 месеца не мога правя постинги

отговориха ми от блог.бг, че е защото няма гугъл хром - изтеглих си и пак нищо
цитирай
14. codetroina - ее,забелязах...що така? ти..пита ли Гого..стар..
08.12.2018 22:06
germantiger написа:
по-удивително е, че от 2 месеца не мога правя постинги

отговориха ми от блог.бг, че е защото няма гугъл хром - изтеглих си и пак нищо

цитирай
15. germantiger - ...
08.12.2018 22:09
тази как според теб е коя

- троя поне от 2 години НИКОГА не съм я посещавал

- от половин година или повече не посещавам редабисс, с един случай изключение

ард и надежда които ти мислише за мен са ми познати в живота, надежда от вибокс поне 10 години, вива също от вибокс, но тя вече не е между нас

с комп техникане се занимавам и не разбирам, вероятно ще извикам някой в къщи да ми направи нещата
цитирай
16. codetroina - и мен ми е мъка за Германия..
08.12.2018 22:13
не мога д а си представя такъв позор и педерастия..
ноо, глей, какво става у Зан Зибарски..париж..
това ще дойде и тук..ме знам, накъде ще бягаме../май обратно в Балкана..
чел ли си Ян ван Хелсинг..Третата Световна..
ще кажеш, че е комерс, усещам те..ноо,не е така...
страхоотно четиво, намери го..
там е описана по средата , дори Военната офанзива, как ще се разгърне..
рядък Талант е този автор...
цитирай
17. radostinalassa - И аз като Черньо ще кажа само, че...
08.12.2018 22:14
тук не е Плейбой. Ще си купим по едно списание.
цитирай
18. codetroina - 16. анонимен - . . . FANI ME ZA KURA. . . ))). . .. DA ...
08.12.2018 22:17

тъз ЛУДАТА е..кака Хуйч..
тя има поне ..6 имена, но се КРИЕ, щот е самотна нещастница
другият и ник е.. lycifer и още.. lyciferia..
цитирай
19. radostinalassa - Този анонимен май е Простоль
08.12.2018 22:28
Или вече се е приземил?
цитирай
20. troina - росссо боссо..
08.12.2018 22:29

нАли си мноо учена..с 3 виШи, и 3 полувиШи..
кажи ,лельо..Защо сме станали .Християнски/еврейски подлоги..
напъни ги..малко тез 3 гънки...
.....минуса не ме възбужда..
не прилича на онъзз..твърда работа..
?
цитирай
21. radostinalassa - germantiger
08.12.2018 22:31
Срамота, да не можеш да пуснеш един постинг. Даже и аз сама си оправям компа. Трябва само да помислиш, но за това не трябват мускули а мазнини в мозъка. И ест. мозък. Трябва ти и горна глава, плюшчо.
цитирай
22. germantiger - ...
08.12.2018 22:31
за холандеца не влизам в разговор, зщаото няма да се разберем и разговора е голям с препратки към слаби автори като ранд кухата еврейка, другия задокеански боклук набоков, други също задокекаснки руски лайнар буковски, френския убиец на бялтоо и любил негри сартр, дори грешките на шпенглед и на нордау - не бъркам литература, с философия - просто те са един кйерван полуистинни лайна

за мен са такива, за теб може да са велики, уникални - за мен един дюк е също завършено лайно итн итн итн - излишен огромен разговор

няма как да чета нещо половин или да харесам геееррт вилдерс в холандия когато обича да духа на еврей не буквално, няма как да се възхитя от клоунадата на трамп илои малкото джудже от кгб

не ме е еня за париж - оттам винаги е идвало кърваво левичарство, а германското лайно е най-миризливото лайно - не говоря за меркел, а за съзнанието на онзи "народ" там, онази овча паплач с тази ралзикиа че там я направиха такава, а българското стадо си е генетично заложено

итн итн

излишно е да влизаме в разговор

лека вечер

а пропуснах - и евола с неговата хиперборея е смешник, въобще кукли колкото искаш в онова що се зове философия, социология, социална антропология, литература итн итн итн
цитирай
23. troina - Ооо, да бе...Bokluka на Бълг Интернет.
08.12.2018 22:34
radostinalassa написа:
Или вече се е приземил?


радостина, многоо умно го..гепи..на момента...
каква си ми хитруша и ти..
гепи 5...
цитирай
24. radostinalassa - Момчето се е шашнало от много учене
08.12.2018 22:36
Някоя щанга го е ударила по главата. Дано не взима протеини, каквото е наивничко, че ще му откажат бъбреците. Мили хора, не яжте сол - цитат.
цитирай
25. germantiger - 22. radostinalassa - germantig...
08.12.2018 22:37
22. radostinalassa - germantiger
22:31
Срамота, да не можеш да пуснеш един постинг. Даже и аз сама си оправям компа. Трябва само да помислиш, но за това не трябват мускули а мазнини в мозъка. И ест. мозък. Трябва ти и горна глава, плюшчо.

...

хубаво е, че поне имам долна глава, докато мъжа ти...


СРЕЩНАЛИ СЕ ДВЕ СЪСЕДКИ И ЕДНАТА КАЗАЛА

МЪЖА МИ Е БОЛЕН ОТ ПТИЧИ ГРИП

ДРУГАТА Я ПИТАЛА - КАК РАЗБРА

- ВЧЕРА МУ СВАЛИХ ГАЩИТЕ И... ТЯ ПАТКАТА МУ УМРЯЛА

та мисълта ми е за умрялата патка на мъжа ти, не за вмирисаната риба в гащите ти бабо ;)
цитирай
26. germantiger - +
08.12.2018 22:39
25. radostinalassa -
22:36
Дано не взима протеини

...

всички вземаме протеини

мъжа ти като е правил децата ти е подал протеин

внучките ти също ще поемат протеини, но за това трябва хуй

как е умрял хуй на руски?
цитирай
27. germantiger - радостиноуууу :)
08.12.2018 22:43
нали искаш да правим сеир на майлейди и да й трупаш коменти под постинга

темпо, темпово бабо

мисли с плоската глава

плоската земя - грешка на езика

мъжа ти как е с езика, ако не може с патока?

има ли още протеин в тестамента
цитирай
28. germantiger - фундаментално за приема на добавки
08.12.2018 22:44
ти радостино как поемаш протеина

с долната или с горната уста?

понеже дойде дума за мойта долна глава бабо
цитирай
29. troina - Тигре, ти си непоправим..Романтик..
08.12.2018 22:44
познавам ги дообрее..
имала съм поне 5 ма мъже немци, през моя богат и интересен живот..
Романтици, които..тайно умират за мръсен секс..
туй то.. щот секса е важна тема..
там, човек е гол, и се разкрива..
лека вечер, дано се оправиш с Блога..
/има някаква ..шашма, ми се струва..

цитирай
30. troina - малелеле...стана ..мармалАда.
08.12.2018 22:46
не съм очаквала...успокой се...ще ми свалят Хубавия пост..

28. germantiger - радостиноуууу :)
22:43
нали искаш да правим сеир на майлейди и да й трупаш коменти под постинга
цитирай
31. germantiger - блг за комплиме нта ако правилно съм те разбрал
08.12.2018 22:46
в секса съм извратен и перверзен, стадартен секс мога да имам навсякъде и не ме вълнува особено

...

радостиноуууууу - ОСВЕН ПАТКАТА НА МЪЖА ТИ ДЕТО УМРЯЛА, ДА НЕ БИ И ТОЙ..... А?
цитирай
32. germantiger - когато "врага" се пречупи и аз го галя по главата - все пак сме хора
08.12.2018 22:54
Re: закъсня бабодве ти писах та...
баба ти умря, плюшко. Тука я няма. Сега ще спя,
Изпратено: 22:47 От: radostinalassa
Изтрий | Отговор

иначе казано радостина се свива и заминава

следователно аз казвам това на лс

Re: Re: закъсня бабодве ти писах та...
много ми е неприятно така да ти говоря в блога

но аз имам принцип

като ми се изрепчи някйой - мачкам

не понова мачкане, което нормалните хора позлват като фраза

иначе ти си ми мила и симпатична, защото не си изрод по душа

и така

ИЗВИНИ МЕ ЗА МЪЖА ТИ - ЧИСТОСЪРДЕЧНО

ако обаче искаш да продължим - готов съм моментално - давай!
Изпратено: 22:53 От: germantiger
Изтрий
цитирай
33. germantiger - ЗАЩО ХАРЕСВАМ РАДОСТИНА
08.12.2018 23:01
- винаги или в над 90% от случаите допуска и пуска моите коментари, каквито и да са

- иска да сподели знание и истини, които са нейна заблуда, но тя ги намира за истини

- иска да ги сподели често с ентусиазъм, по детски и аз често така, радостина предлага инфо

- изтърпяла и понесла е доста вербално от мен - такива в блога се броят на пръсти

- с радостина може да се говори, може да има диалог, освен това и носи на майтап

- с радостина чудесно б ихме се разбрали ако освен хубавото за руснаците знаеше и злото в тях
цитирай
34. ednalady - не знам дали е комплимент..т.н романтика..
08.12.2018 23:03
това са сложни психолог. проекции ,и обструкции..
които за замаскирани.. а отдолу има..другооо...жалко, тъжно, мръсно, даже срамно
сложна е, но, ако имаш предвид Благородство, Смелост,Вярност,
отдаденост..на идеала, имаш моето Уважение..
понякога се сдърпваме тук, има моменти на блоКова хистерия..
но, както казваш..тук сме един файтон хора, знаем се вече..
многоо ми беше приятно, пак заповядай..
без теб, умирам от скука!
кака Джулия..
/ цунка, без език...


цитирай
35. ednalady - !!!! прав си за Радостина..
08.12.2018 23:06
и аз съм проклетия, не харесвам..лесно..
многооо невротици сме накуп..
многоо и паднаха от клона..
тази Игра /тук/ не е за всеки..
за смърт, не ми се говори, моля те, Тигрееее..
........
цитирай
36. codetroina - тук продълж на комент № 6..КОЙ е ЛУЦИФЕР../да си кажем НЕКОИ ИСТИНИ..
08.12.2018 23:12

Луциферовото "отпадане от благодатта", всъщност е следствие от ревността на Йехова, защото Луцифер, като групова душа с плътна плътност, се е превърнал в по-силно еволюирано същество, отколкото Йехова!

Ролята на Луцифер е била да накара човешките същества да се развиват от 3-та до 4-та плътност, която някои наричат ​​"Възнесение". Известно е, че жителите на Земята са живеели в рая, но без възможност за еволюция поради липсата на дуалност (т.е. добро и зло) и следователно без никаква реална свобода на избор. Решението на човечеството да вземе участие в Дървото на познанието за доброто и злото чрез изкушението на Луцифер постави човечеството на еволюционен курс в 4-та плътност (според пророчествата предстои да се случи в този исторически период).
цитирай
37. germantiger - финално
08.12.2018 23:17
за майлейди

блг за комплиментите пак, но едва ли ги заслужавам напълно - мисля, че НЕ СЪМ БЛАГОРОДЕН или поне не обладавам в нужна степен подобно качество - по-скоро не, другите споменати мисля че да, а за отдаденост на първо място за себе си така ги виждам

ти не умираш от скука с или без мен :D все няма да ти е скучно в блога

както знаем от психология, исатория и литература под идеалите, под образа и под добрия лик или добродетелите често се крие друга тъмна страна и "природа" - убеден съм, че това е точно така и за мен, честно казано - да, но има и светли образи и хора, които нямат тази тъмна страна - надявам се, да е така и вярвам все пак

......

за радостина

може и да греша, но аз така я виждам - тя влезе ударно в блога и за това предизвика контра в много русофоби

обаче радостина ми се струва добър човек - тя не воюва, не мрази явно и вербално, търпи незаслужено много от някои сред нас и за това ЗА ЖАЛОСТ НИЕ СИ ПОЗВОЛЯВАМЕ МНОГО СРЕЩУ НЕЯ, КОЕТО НЕ НИ ПРАВИ ЧЕСТ КАТО МЪЖЕ на някои от нас

и така - надявам се, аз да стана по-търпим и внимателен към радостина - за мен "проблема" ми с нея на моменти е - тя влиза в бой казнао на шега, иска провокативно, по мъжки да влиза в сблъсък и аз това го разпознавам като сигнал за конфликт

радостина ако пише както си го прави и може, ако радостина не предизвиква по мъжки или заядливо някой от нас - то тогава АЗ СПЕЦИАЛНО НИКОГА НЕ БИХ СИ ПОЗВОЛИЛ ТОВА КОЕТО ПИША ПОНЯКОГА КЪМ НЕЯ ВКЛ. И ТУК

още веднъж ИЗВИНЕНИЕ НА РАДОСТИНА ОТ МЕН, дори се чудя дали да си затрия ония коментари горе - но не, трябва да седят за да ги попрочетат и други, разбира се и без колебание

...

ако това ми подобие на извинение към радостина - слабо и закъсняло ти майлейди разчиташ като благородство?! за мен това е истината и ако тя има елемент благородство, нещо такова ще да е

я какво добро дете мога да бъда :)
цитирай
38. codetroina - :-))))))))))
08.12.2018 23:37
точноо така Е, тигре..
ти си едно палаво, добро, смело дете..
аз ,с ъщо..
жоро, също..
Радостина, също..
Блеки, също
мама Делка, също..
аз разбирам от..Лоши хора..
те са ми дипломната работа..

Блога е Психотерапия /където се изхвърлят тайните, мръсни, спорни моменти
а, не Живият Живот.. който е Театър..
затова и не можем без блога..
не очаквах да се получи такъв хубав дебат..
хубави почивни дни на всички..

цитирай
39. zax - Само младежите не ценят времето ...
08.12.2018 23:39
Само младежите не ценят времето като вас, или това е щото само туй остана? :)
цитирай
40. codetroina - а Чичо Закса е най най добрият Принц!!! и не лъжа..
08.12.2018 23:50
zax написа:
Само младежите не ценят времето като вас, или това е щото само туй остана? :)

цитирай
41. rosiela - Баби, като те възбужда, ще ти полея една студена сатирична вода, да изтрезнееш!
09.12.2018 08:43
troina написа:

нАли си мноо учена..с 3 виШи, и 3 полувиШи..
кажи ,лельо..Защо сме станали .Християнски/еврейски подлоги..
напъни ги..малко тез 3 гънки...
.....минуса не ме възбужда..
не прилича на онъзз..твърда работа..
?

цитирай
42. radostinalassa - всички вземаме протеини
09.12.2018 09:47
Когато креатининът ми беше 138, аз спрях да ям животински белтъци. Само дъвчех банички, защото в сиренето имало казоморфини, т.е. наркотици и не можех да ги откажа. Креатининът ми спадна. Така се лекуват бъбречни болести, за информация.
цитирай
43. radostinalassa - germantiger - когато "врага" се пречупи и аз го галя по главата - все пак сме хора
09.12.2018 09:54
Не харесвам цинизмите, които някои пишат вместо история напр. Не виждам какво общо има това , освен незнание и безсилие.
цитирай
44. codetroina - допълних си Поста..
09.12.2018 12:07
за да не..изпаднат в сляпа Ярост..богобоязливите..сред вас..

аз съм блогер, който чете и дебатира..а, не .пОтеса, която трака
рими-удари Ми...до Амок и забрава..
всеки САМ избира, по кой ПЪТ да върви..
и никой не може да надскочи..себе си...
търсете още , и още..
следва...
цитирай
45. radostinalassa - А който е добре обут и облечен е болен според нас
09.12.2018 14:51
Колко богати моми са били болни от охтика и са умирали млади?
Най - ценното нещо е здравето, далече преди парите.
цитирай
46. codetroina - хмм...уникални Методи имаш, радост моя..
09.12.2018 20:10

!!? ама, то..няма сирене в бг банички...
иначе,и аз не мога без сирене..

Само дъвчех банички, защото в сиренето имало казоморфини,
т.е. наркотици и не можех да ги откажа. Креатининът ми спадна.
Така се лекуват бъбречни болести, за информация./

уникални Методи имаш, радост моя..
да се чудя..как да изляза от ..ситуация..
Благодаря, за твоето внимание..
а , нещо по Темата?
цитирай
47. codetroina - Благодаря ви за..уникалните коменти....
09.12.2018 20:13

45. gummy - човекът.миг.от вечността.

Затова има приказки, затова са
ги хората измислили. И песните са затова… да те измъкнат
от истината, за да разбереш, че си човек.”
цитирай
48. radostinalassa - По темата съм спорила с някои вярващи в блога
09.12.2018 20:36
Но те ме благославят буквално и преносно. И подхождам с голям респект и към тая тема. Иначе мисля, че сивите са завзели и църквата , както и всички други власти. Даже се борят помежду си, напр. католици и протестанти, ако не ги бъркам много. А нашата религия , на богомилите са преследвали с огън и меч.
цитирай
49. codetroina - ... 48 /за съжаление, Спор/или дебат...
09.12.2018 20:47

не е възможен в тази платформа, и изобщо в Мрежата..
аз, просто си развивам <моята < Гледна точка..и задавам Алтернатива..
признавам единств.Древната БГ Религия на Тангра /Земята и Небето ...
Богомилите се явяват като Пазители и Следователи ,нали така..
..........
цитирай
50. radostinalassa - Не знам точно как е
09.12.2018 21:12
Знам само, че те са смятали жените за равни по способности с мъжете, което е вбесило църквата. Тя все пак е приела това положение по - късно. Макар, че на практика ние не сме равни. Природата е решила така в полза на жената. Но мъжете започват да обиждат, май се смятат по - умни.
цитирай
51. codetroina - ...отново, страхоотен комент.. какво да кажа..Мисля, че..
09.12.2018 21:26
че, се допълваме многоо добре, радостина..
а с Тигъра..ставаме ..Св Троица...
...тихооо, да не ни запалят..
...окончателноооо... ме разбуди ...
Гетьооо, бях на Банкет/ имам и фотка от WC...нема шега..
едно Елегантно Антре, украсено с Витрини, с кристали и перли.които се продават, разб се на Коледни промоции..
щот, нали се хилиш..кат..настъпен Томат..
цитирай
52. codetroina - ами, амии..Католическата Църква е ОБСЕБИЛА, към 2 млрд ..."миряни".., и
09.12.2018 22:10
... и все още не съм чула, да ръкополагат Жени Свещеници..

30 Май 2008, L’Osservatore Romano
Вчера Ватикана излезе с най-категоричния си декрет по повод ръкоположението на жени. Всяко едно подобно ръкоположение ще води след себи си автоматично отлъчване от църквата, както за ръкоположената жена, така и за ръкополагащия я епископ. Документа е съставен от Ватиканската конгрегация (съвет на кардиналите) по доктрините на вярата и влиза в сила автоматично от вчера. Официален говорител на Ватикана е заявил, че с този декрет, римокатолическата църква е направила съществуващата забрана за женски ръкоположения ясна и категорична. Всеки дръзнал да я пренебрегне престава да бъде част от църквата.

Според католическата църква само мъже могат да бъдат свещеници, тъй като апостолите на Иисус са били само мъже.
цитирай
53. rosiela - Баб, що не отгледаш няколко крави,
10.12.2018 21:29
за млекце, за сиренце, нали си пенсионерка? Я тегли един кредит.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 425882
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031