Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2010 01:43 - Нова годино!
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26676 Коментари: 52 Гласове:
19

Последна промяна: 11.01.2013 02:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

www.facebook.com/photo.php


Изпъленение  на една вечна песен на ABBA от всички участници в коледния концерт, оргазнизиран от Община Бургас и реализиран от Стефан Диомов в зала "Опера". Дъщеря ми с група "Точно време" е също на сцената:)

image

На Бъдни вечер - с рога под елхата, вече ми стана традиция:) Нищо, че скоро не съм имала реални рога, дори няма от кого:))))

image


Коледният концерт на Бургаската филхармония - под палката на маестро Йордан Дафов оркестърът извайва моята любима увертюра на "Танхойзер" от Вагнер.

Нова годино!
/нестандартно обръщение към една претоварена от очаквания 2010-а:)))/
 
  Бъди нещо различно от миналата 2009-а!
Преживях я някак си, но предпочитам да не си спомням повечето неща от нея...:) Макар че: имаше и просветления в тъмата, а за щастие предизвикателствата не бяха с фатални параметри:) Т.е. нищо непоправимо не се случи, просто трудностите понякога като че ли идваха свръх -  до крайност подковаваха и най-грандиозното търпение:)))

Бъди по-стабилна, наложително е!
Изминалата година беше люлката на нестабилността, понякога преминаваща в измерението на истерично блъскане в противоположни крайности, без да съумея да си поема въздух дори при някои от какаклизмите, които ме изтощиха до крайност, за да съумявам все пак да запазя ритъма на живота си...

Бъди по-устойчива на неизменните стрели от недобронамереност!
Във водите на великодушието, търпението, съпричастието, добротата, емпатията на много хора около мен, искам да се разтвори онази кисела щипка нечистоплътни помисли спрямо автономията на моето собствено съществувание.  Дано!...Или поне тази щипчица да стане толкова незначително малка, че да не променя общия вкус на Реката на живота ми...:)

Бъди по-влюбена, моля те!:)))
През изминалата година не успях да се влюбя нито веднъж, дори нещо повече - разлюбих всички любови, които упорито бяха пуснали паразитни корени в душата ми и все с някой нахален плевел напомняха за себе си...
Дай, Боже, с пристъпването на прага ти, 2010-та годино, да имам шанса да съзра възкръсналия повик на обичта вътре в мен, която не е загинала, просто не е имало толкова дълго време достоен да я почувства и пресътвори е един истински "свят за двама"...


Нова годино, бъди наистина щедра, великодушна, снизходителна към малките човешки дивотии, които всички ние, земните чеда, волю или неволю, творим...
Бъди ни крайъгълният камък на Надеждата, която ще е белият път към един по-хубав свят - на повече взаимосподеленост, неподправени чувства и вяра, че доброто, въпреки всичко, предстои...

image
На Коледа - в настроение, напук на всички лошотии през изминалата вече година:)))

image

Баба и РЯПА:)))

image

Майка ми приготвя трапезата за Бъдни вечер. Дъщеря ми упорито отказва /типично по тийнейджърски:)))/, да се снима.  Припомням си  онези времена, когато и аз приготвях чудни семейни коледни трапези с няколко вида постни ястия...Е, минало-свършено:)))

image

Това е мишка Тошо - хамстерът на дъщеря ми, беше нагостен с печено орехче на Коледа, но явно това не му беше достатъчно и скочи алчно върху сладкитеimage

image

Тортата! Доста вкусна, междувпрочем:)))

image

Със Стефан Лалчев от Music Idol 1, който сега е студент по поп пеене и музикални технологии в престижния университет Themes Valley в Лондон, където са учили солистите на световноизвестните групи Rolling Stones и Queen.

image

С една колежка от в. "Компас".  След коледната ни среща с нея гледах "Аватар" /сама, а днес го гледахме заедно с дъщеря ми, която тогава предпочете да е с приятелка:)/ Чуден филм! Друг път ще пиша специално за него!...

image

В новогодишната нощ - с родителите ми и една роднина. Дъщеря ми се крие зад обектива:)))

image

Пожелавам си наум нещо от баницата:) Да видим дали ще ми се сбъдне...:)

image

От тази симпатична баница ми се падна: сбъднати мечти и пътуване:) Доволна съм, любовта пак някъде се запиля, но нищо...Дъщеря ми се сдоби с пара"та + учението:)))

image

Ето я най-после Дидка-Бандитка:) На площада сме! Купон на открито - на 15 градуса пролетна температура!

image

На празничния площад, очаква се голям купон на открито!!!

image

На сцената - обичани песни за хората, дошли да се веселят - напук на кризата!!!:)))

image

Кметът Димитър Николов поздравява бургазлии с настъпващата 2010-а!

image

Закъде без речта на Президента:)))

image

В първите секунди на Новата!
Знакът е емблематичен - ЗАБРАНЕНО спирането, дори поспирването в живота ни за всякакви видове и подвидове лошотии през 2010-а!!!:)))

image

Веселие, всички на хорото!

image

На гости след купона на открито!:) Отива ли ми шапката на джудже:))) И без това хората с възрастта търпели регрес и се връщали към детството, май вече имам такива симптоми:)))

image

Любезната домакиня на купона - Елена.

image

Децата се забавляват на компютъра, естествено...:)

image

Нека е блестяща - като постижения и лични надмогвания над всякакви видове предизвикателства,  Новата!!!


Тагове:   Новогодишно,


Гласувай:
19



1. esen - Щастлива, здрава и благодатна 2010-а!
02.01.2010 02:08
В УТРОТО НА НОВАТА ГОДИНА С БЛЯСЪКА НА ИДВАЩИТЕ ДНИ, НЕКА РАДОСТТА НЕ ТЕ ОТМИНЕ, С ЩАСТИЕ И ОБИЧ ДА ТЕ НАДАРИ!!!
цитирай
2. temenuga - Към еsen:
02.01.2010 02:11
temenuga написа:
В УТРОТО НА НОВАТА ГОДИНА С БЛЯСЪКА НА ИДВАЩИТЕ ДНИ, НЕКА РАДОСТТА НЕ ТЕ ОТМИНЕ, С ЩАСТИЕ И ОБИЧ ДА ТЕ НАДАРИ!!!

[/quote]
Благодаря ти, Злате! Дано се сбъднат добропожеланията ти! Нека е много успешна и искряща от щастие Новата 2010-а и за теб!!! Прегръдки!
цитирай
3. garmoshka - Поздрави
02.01.2010 02:32
Честита Нова Година! Нека всичко, към което призоваваш 2010 година да се сбъдне. Вярвай в себе си и в сиалата си , за да й помогнеш и не сваляй усмивката от лицето си :)
цитирай
4. temenuga - Към garmoshka:
02.01.2010 02:38
garmoshka написа:
Честита Нова Година! Нека всичко, към което призоваваш 2010 година да се сбъдне. Вярвай в себе си и в сиалата си , за да й помогнеш и не сваляй усмивката от лицето си :)

Честита да е! Дано 2010-а чуе призивите ми, не са много нескромни:)))...
А за силата си - вече май й вярвам, през толкова неща съм минала и оцеляла, че вече нищо не ме плаши, нужна ми е просто малко...любов:) Че нещо съвсем, съвсем забравих какво е, ако изобщо някога съм я имала в споделения й вид /май на изчезване:)))/
Хубава и преизпълнена с позитивизъм година ти желая!
цитирай
5. tit - Честита Нова Година!:))
02.01.2010 02:57
Здраве, радост и вдъхновение!:))
Щом очакваш Любота и вярваш в нея - ще дойде!:)
Пожелавам ти го!:))
Успех!:)
цитирай
6. temenuga - Към tit:
02.01.2010 03:02
tit написа:
Здраве, радост и вдъхновение!:))
Щом очакваш Любота и вярваш в нея - ще дойде!:)
Пожелавам ти го!:))
Успех!:)

Благодаря ти! Дано се сбъдне накуп всичко, което си пожелала! Не съм загубила вяра в Любовта, само че напоследък позагубих вяра в тези, от които се очаква да ми я дарят. Но все ще има някой рицар от добрите стари времена, който ще ми възвърне вярата, нали:)) Ако не - ще дочакам другата година, но дано не се налага:)))
И на теб - много красива - като случвания, мисли, преживявания и надежди, Нова 2010-а!
цитирай
7. inel379 - ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!:)
02.01.2010 07:39
Да е здрава, мъдра и по-добра от тази, която отмина!
Да запазим настроението и усмивките от празничната вечер и с тях да следваме мечтите си!
Любов в сърцата да прелива!
Наздраве!:)
цитирай
8. cecka1504 - :)
02.01.2010 08:02
Пожелавам ти "нещото" от баницата да ти се сбъдне!
цитирай
9. tota - Честита да е!!
02.01.2010 08:34
Щастлива да е Новата 2010 гдина!!!!
цитирай
10. valiordanov - Увличаш с разказите си и превръщаш ...
02.01.2010 09:01
Увличаш с разказите си и превръщаш понякога и скучният битовизъм в магия...Честита нова година! Пожелавам ти да ти се случи всичко което ти се е паднало в баницата, а догодина да изтеглиш просто късметчето : ПАК!
цитирай
11. ckarlet - ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА 2010! Желая ...
02.01.2010 09:22
ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА 2010!
Желая сърцето да бъде изпълнено с много нежност, топлина, и любов! Нека тази година е изпълнена с нежни и незабравими мигове!
цитирай
12. cornflower - Тук
02.01.2010 09:59
е много трудно с пожеланията, защото желанията са неземни.
Затова аз моля Бога, а той, за да ми спести разочарованията, ми дава само това, което трябва.
Дано Бог чуе твоята молитва, Теменуга!
Бъди здрава и влюбена!
цитирай
13. hristam - Щастлива и успешна да е
02.01.2010 10:24
новата година за теб, и близките ти хора! Красиво сбъдване на всички мечти и една голяма любов, която да украси живота ти! :)
цитирай
14. bovari - За много години!
02.01.2010 11:37
Освен името на цвете мисля, че и "Дивна" ще ти отива:))) - като хубава, щура, пълна с изненади и неочакваности .......... повече отколкото обикновен мъж може да понесе!:)))
Желая ти, от все сърце, необикновен Мъж! Само за теб!:))
цитирай
15. frina - :)
02.01.2010 15:21
Весела и пълна с любов да е:))))))
цитирай
16. temenuga - Към inel379:
02.01.2010 15:28
inel379 написа:
Да е здрава, мъдра и по-добра от тази, която отмина!
Да запазим настроението и усмивките от празничната вечер и с тях да следваме мечтите си!
Любов в сърцата да прелива!
Наздраве!:)

Прекрасни пожелания! Нека запазим неприсъхващия извор на настроение и оптимизъм в душите си, за да предначертамен със собствената си мисъл едно красиво бъдеще!
Наздраве!!!
цитирай
17. temenuga - Към cecka1504:
02.01.2010 15:31
cecka1504 написа:
Пожелавам ти "нещото" от баницата да ти се сбъдне!

Дано това "нещо" най-после ме сполети - като нежен метеоритен дъжд с блясъка на вълшебство!
Хубави бъдни дни и на теб - много признание и любов!
цитирай
18. temenuga - Към tota:
02.01.2010 15:32
tota написа:
Щастлива да е Новата 2010 гдина!!!!

Благодаря ти! Дано! Нека да в повечето си дни щастлива и понякога не толкова /без да носи нещастия, разбира се/, за да можем да оценим в пълния блясък щастието!
цитирай
19. temenuga - Към valiordanov:
02.01.2010 15:36
valiordanov написа:
Увличаш с разказите си и превръщаш понякога и скучният битовизъм в магия...Честита нова година! Пожелавам ти да ти се случи всичко което ти се е паднало в баницата, а догодина да изтеглиш просто късметчето : ПАК!

Благодаря ти! Няма друг начин "скучният битовизъм" да метаморфозира в нещо по-приятно като възприятие и дори да донесе някакъв вид топли емоции, освен да му придадем блясъка на неповторимостта. Защото всеки миг, независимо, че не е изживян сред лукс, е незаменим. Била съм в луксозен дом, с всички удобства, на който се възхищаваха...И какво? Бях стъпкана като жена и човек. Била съм на коктейли с президент, депутати, министри...Работила съм даже с тях, и какво?...Пълна пустота...Така че сега се радвам на малките радости и съм доволна от малкото, което имам. Което, всъщност, никак не е малко:)))
цитирай
20. temenuga - Към ckarlet:
02.01.2010 15:39
ckarlet написа:
ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА 2010!
Желая сърцето да бъде изпълнено с много нежност, топлина, и любов! Нека тази година е изпълнена с нежни и незабравими мигове!

Благодаря ти! Време е...да се сбъдне всичко това, което ми пожелаваш:)
И на теб - много красота във всичките й измерения, да зареди всеки твой миг, помисъл, надежда със сиянието на нещо истинно и неповторимо!
цитирай
21. анонимен - Прави впечатление, че всички хора около теб са хубави!
02.01.2010 15:40
Като теб! Ти си създадена да радваш!
цитирай
22. temenuga - Към cornflower:
02.01.2010 15:44
cornflower написа:
е много трудно с пожеланията, защото желанията са неземни.
Затова аз моля Бога, а той, за да ми спести разочарованията, ми дава само това, което трябва.
Дано Бог чуе твоята молитва, Теменуга!
Бъди здрава и влюбена!

Права си...Май съм си пожелала невъзможни неща от една година:) Така че - индиректно чрез този повик се обръщам именно към Бог...
Дано се влюбя през тази година, май вече се страхувам, че съм загубила тази си способност...Но поне, когато се влюбя, да е в подходящия мъж, за да не преживявам наново всички безумия с мъже, за които най-после осъзнах, че не си е струвало да си пилея чувствата. А когато обичам, аз обичам всецяло. Но въпреки това - не съжалявам. Чувствата не са ме ограбили, напротив...
Благодаря ти за мъдрите и добронамерени слова!
цитирай
23. temenuga - Към hristam:
02.01.2010 15:50
hristam написа:
новата година за теб, и близките ти хора! Красиво сбъдване на всички мечти и една голяма любов, която да украси живота ти! :)

Да...Хубаво е най-после да разбере и моето земно сърце измеренията на Божествената любов, която е въплътена в едни хармонични отношения...Досега не ми се е случвало, колкото и да съм обичала самата аз, никога не съм била обичана. Поне от тези мъже, на които съм дарила безпрекословността на моите чувства...
И на теб - хубави и изпълнени с настроение и необикновеност бъдни дни!
цитирай
24. temenuga - Към bovari:
02.01.2010 15:54
bovari написа:
Освен името на цвете мисля, че и "Дивна" ще ти отива:))) - като хубава, щура, пълна с изненади и неочакваности .......... повече отколкото обикновен мъж може да понесе!:)))
Желая ти, от все сърце, необикновен Мъж! Само за теб!:))

ООО, има едно такова предаване по местна кабелна телевизия - "Дивна"! Много ми харесва това прозвище:)) И май ми отива:))) Един невероятен мъж, от когото избягах миналата година, докато работех в София /и после горко ревах, но все пак избягах:)/, ме кръсти "Теменуга Белята":))) Ами, да, калпазанствам си на воля и дразня мъжете, къде ли ще си изям бой:))) Това - на шега:)
А иначе - да, не всеки би могъл да ме понесе, прекрасно си го знам. Затова кротко си чакам необикновения мъж, който ще ме накара да се влюбя. Ще бъда негова завинаги /е, докато ме иска:)/.
цитирай
25. temenuga - Към frina:
02.01.2010 15:56
frina написа:
Весела и пълна с любов да е:))))))

Благодаря ти! Нека да е преизпълнена с хубави емоции и най-после - с дългоочакваната ...любов:)
Е, ако не благоволи да се появи и тази година, добре е дошла през идната, но няма да е зле да се сети за мен най-после:) ...
цитирай
26. temenuga - Към анонимен:
02.01.2010 15:58
анонимен написа:
Като теб! Ти си създадена да радваш!

Благодаря! Да, около мене има много позитивни и добри хора, и хубави, разбира се! А дали "съм създадена, за да радвам"...Досега май не съм го разбрала, поне от мъж, иначе наистина имам страшно много хора около себе си, в почивните дни не мога да смогна да се виждам с всички "по график":))) и да пращам и получавам всевъзможни пожелания - по телефон, интернет и т.н.:)))
цитирай
27. martiniki - ЧНГ!
02.01.2010 16:44
Нека ти е здраве, любов и късмет, Теменуга! За много, изпълнени с добро и мир, години!
цитирай
28. miaa - Честита Нова Година!
02.01.2010 16:58
Пожелавам ти много любов и щастие през Новата 2010 година! Сбъдване на мечти и желания!
цитирай
29. diso - Пожелавам ти
02.01.2010 17:18
щастлива 2010-та година!
цитирай
30. mamas - Честита Нова Година!
02.01.2010 17:22
След толкова много красиви пожелания за мен остава само едно - сбъдване!
цитирай
31. anastasiia - Честита нова година!...:)
02.01.2010 19:03
Хей, Нуши, много хубави късметчета си имаш...:) Побързай да си помечтаеш повече, за да ти се сбъднат всииииичките мечти... Нали това ти се падна!:))
Много целувки от мен!:)))
Наааай-хубавата, разкошно тигрова, смела година ти пожелавам... Годината на Победител!...
цитирай
32. kontrasti - ЧНГ, теменужке виолетова!
02.01.2010 21:00
ЧНГ, теменужке виолетова!
PS: Не се позноваме но рогата мнго приличат на моите, ако в случея помага разрешавам да кажете че са мои.:–))))

с уважение Калчо!
цитирай
33. basst - Честита Нова година! Много късм...
02.01.2010 21:12
Честита Нова година! Много късметлийска, здрава и успешна! Дано да си върнеш вярата в тия, които даряват любов :)
цитирай
34. temenuga - Към martiniki:
02.01.2010 21:42
martiniki написа:
Нека ти е здраве, любов и късмет, Теменуга! За много, изпълнени с добро и мир, години!

Нека да е! И нека най-после наистина късметът ме споходи:) Да е добра и за теб и близките ти Новата, да ви донесе истинско удовлетворение и много споделени радости!
цитирай
35. temenuga - Към miaa:
02.01.2010 21:43
miaa написа:
Пожелавам ти много любов и щастие през Новата 2010 година! Сбъдване на мечти и желания!

Да, любовта /ако е истинска, а не някаква псевдо любов, която носи тормоз и стъпква самочувствието.../ е свързана с щастието, така че си пожелавам една истинска любов, най-после!
Благодаря ти! Нека и твоята душа бъде стоплена от споделени чувства!...
цитирай
36. temenuga - Към diso:
02.01.2010 21:46
diso написа:
щастлива 2010-та година!

Благодаря! Щастлива да е, но не само за мен, а за всички! Аз съм щедра, когато съм щастлива, искам всички да са, а когато съм нещастна, пак го искам :))...
цитирай
37. temenuga - mamas:
02.01.2010 21:49
mamas написа:
След толкова много красиви пожелания за мен остава само едно - сбъдване!

Да! Точно така е! Сбъдване е нужно, иначе пожеланията са си посвоему красиви, но когато са нереализирани..., някак остава горчив привкус. Така че - дано се сбъднат! Много хубави моменти за теб и близките ти през Новата!
цитирай
38. temenuga - Към anastasiia:
02.01.2010 21:53
anastasiia написа:
Хей, Нуши, много хубави късметчета си имаш...:) Побързай да си помечтаеш повече, за да ти се сбъднат всииииичките мечти... Нали това ти се падна!:))
Много целувки от мен!:)))
Наааай-хубавата, разкошно тигрова, смела година ти пожелавам... Годината на Победител!...

Ех, Ася, вълшебница такава:))) Винаги съумяваш да стоплиш с думите си и да поканиш усмивката на лицето:))) Благодаря ти! Късметчетата са хубави, да, наистина не им остава нищо друго, освен да вземат да се сбъднат:)))
Да съм победител не искам, но поне да не съм губещ:)))...
Прегръдки за теб и Верчето!
цитирай
39. temenuga - Към kontrasti:
02.01.2010 21:55
kontrasti написа:
ЧНГ, теменужке виолетова!
PS: Не се позноваме но рогата мнго приличат на моите, ако в случея помага разрешавам да кажете че са мои.:–))))

с уважение Калчо!

Не, не може, рогцата са си мои, дори не точно мои, а на дъщеря ми, но аз ги приватизирах:)))
За много години! И без рога:)
цитирай
40. temenuga - Към basst:
02.01.2010 21:57
basst написа:
Честита Нова година! Много късметлийска, здрава и успешна! Дано да си върнеш вярата в тия, които даряват любов :)

Честита да е! А за вярата - да, нужно ми е да си я възвърна, че съвсем, съвсем съм я загубила:( /не без причини:)))/
Нека да е наистина повече предразполагаща към една чиста и непомрачена вяра Новата!
цитирай
41. borsi - Рогцата ти отиват, но какво ще пр...
02.01.2010 22:54
Рогцата ти отиват, но какво ще правиш с тази дъ-ълга ряпа ;)
ЧНГ :) и весели празници - нали все има именници
цитирай
42. helios - Честита Нова Година, Теменуга!
02.01.2010 23:41
Да е здрава, мирна и Благословена!
Пожелавам ти много споделена обич и топлина през Новата 2010г.
цитирай
43. temenuga - Към borsi:
03.01.2010 13:00
borsi написа:
Рогцата ти отиват, но какво ще правиш с тази дъ-ълга ряпа ;)
ЧНГ :) и весели празници - нали все има именници

Ряпата отдавна е излапана:))) Беше вкусна:) А рогат, волю или неволю, все ме украсяват:) Съдба:)...Но сега съм доволна, нямам даже и рога, защото нямам и мъж:))) Затова се украсявам /по навик/ с бутафорни:))) Това - на шега:)
Хубава година желая!
цитирай
44. temenuga - Към helios:
03.01.2010 13:05
helios написа:
Да е здрава, мирна и Благословена!
Пожелавам ти много споделена обич и топлина през Новата 2010г.

Дано! Точно това ми е нужно, споделена обич, че досега никога не е била такава, а винаги едностранна и измъчена /затова са ми и рогата:)/, просто не съм срещнала мъж, който да държи на мен и да ме цени, а само егоцентрични красавци, които просто са оперирани от възможност за истинска човешка привързаност...
Нека е споделена и за теб Новата, с повече красиво изживени моменти!
цитирай
45. injir - Честита здрава и жива Нова Година!
03.01.2010 23:38
Честита здрава и жива Нова Година!
цитирай
46. temenuga - Към injir:
04.01.2010 00:42
injir написа:
Честита здрава и жива Нова Година!

Честита да е! И по-спорна, по-щедра, по-благосклонна, по-прощаваща дребните ни човешки прегрешния...
цитирай
47. kombakova - Да ни е честита 2010 година!
04.01.2010 09:40
Току що преведохме на вашата банкова сметка
365 дни с късмет, здраве и щастие!
Използвайте ги с любов и оптимистично настроение!
цитирай
48. temenuga - Към kombakova:
04.01.2010 09:48
kombakova написа:
Току що преведохме на вашата банкова сметка
365 дни с късмет, здраве и щастие!
Използвайте ги с любов и оптимистично настроение!

Е, благодаря! Значи вече съм богат човек:)))
Ще ги използвам незаменимите средства наистина с много внимание, любов и оптимистични нагласи!
За много години!
цитирай
49. enjoy6 - Честита и щастлива да е 2010 година!
04.01.2010 19:23
Да бъде много здрава и успешна за теб и твоите най-близки и любими хора!
И най-вече да срещнеш истинската си любов и сбъднеш новогодишния си късмет!
Прегръдки и много усмивки!:)))
цитирай
50. temenuga - Към enjoy6:
05.01.2010 01:50
написа:
Да бъде много здрава и успешна за теб и твоите най-близки и любими хора!
И най-вече да срещнеш истинската си любов и сбъднеш новогодишния си късмет!
Прегръдки и много усмивки!:)))

Благодаря ти! Винаги ми пишеш оптимистични и окуражаващи коментари!...А "голямата ми любов" не съм я срещнала още, очевидно, така съм си мислила, но не е била, тъй като най-после, след тоновете самозаглъгване, просто осъзнах, че никога не съм била обичана...И май вече ми е време:)))
Прегръдки и топли усмивки ти изпращам и аз /въпреки студа навън, брррр:))))/
цитирай
51. zvezdichka - Честита Нова Година Теменуга!
15.01.2010 14:58
Желая ти много щастие и да откриеш истинската любов! И горе главата!
цитирай
52. temenuga - Към zvezdichka:
15.01.2010 23:23
zvezdichka написа:
Желая ти много щастие и да откриеш истинската любов! И горе главата!

Благодаря ти! Дай, Боже! А за главата - нямам друг начин, освен да я държа изправена...Какво друго ми остава:)))
Поздрави и да е хубава и плодотворна годината за твоето семейство!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2422947
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930