Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2009 19:48 - В скута на Лятото
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 27839 Коментари: 48 Гласове:
21

Последна промяна: 02.09.2009 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image
На рождения ден на дъщеря ми - става на цели 13!

...Днес имам най-после Интернет...
И, разбира се, съм в това пространство, което наистина ми е дало много - като разнопосочни емоционални наслагвания...

На 10-и август се навършиха 2 години от пребиваването ми тук  - спокойно, или не толкова, бурно, тягостно, изпълнено със споделена болка и носещо терапевтични послания - като обратна връзка...

Не бях онлайн /поне не за дълго време, тъй като надничах понякога в любимото си виртуално пространство от Интернет на мобилния телефон/, за да напиша постинг послучай 2-годишнината.

Преминаха и други събития - покрай мен, вътре в мен, през мен, въпреки мен... Някой от тях
бяха драстично-драматични, спиращи дъха дори, други - обидно оскверняващи вътрешните ми устои, а трети - очернящи последната брънка на надеждата ми...

Засега оцелях - както винаги, защото, подобно котките,  може би, имам няколко / незнайно колко.../ живота...

А може би просто Доброто, пред което прекланям смирено глава, ме спасява.

Или спасителен е по-точно обредът на Прошката, Разкаянието и Изкуплението, дори на несъществуващи грехове.

А това  е моят вътрешен избор.
И обвинявайки себе си и търсейки баланс и хармония, синхронизирайки орбитата си с външното израже
ние на света, изкупвам неблагополучия, недоразумения, нелепи разминавания, разхищение и похищение на искрени чувства...А това се случва, често, твърде често дори...

Радвам се, че отново съм сред вас!

И ви подарям искрящи мигове от моето доста трудно и нелюбовно, но затова пък оптимистично Лято. Тъй като то ми даде нещо безценно -

нестъпкана Надежда...

image

Преди партито за рождения ден  на дъщеря ми - в Морската градина!

image

На плажа - чакат се още гости:)

image


За какво ли си говорят тийнейджърките:)...

image

Младите дами видимо се радват на интелигентна компания:)


image

image

image

Партито премина в игри на плажа!:)))


image

Желание пред искрящата като мечта свещ...Такива желания би трябвало обезателно да се сбъдват, защото са родени във вълшебен миг...:)

image

Тортата  е с типично тийнейджърско изображение - кецове, чиито връзки са стилизирано сърце:)

image

image

image

image

image

image

image

image

На репетиция с  "Точно време" - Дидка празнува и с любимите приятели от групата, макар и след рождения си ден.

image

Един от подаръците от рождения ден /съвсем жив и мърдащ:)/ - хамстерът Тошо /според мен си е "жива" мишка:))), т.е. съвсем мишок:)), но е симпатичен:))) Е, все още си тъжим за споминалото се неотдавна от старост любимо зайче Тропчо...:(
  image

В едно заведение в Бургас със закачливото име с препратка към любим роман от детството - "Вила Вилекула":)

 image
В същото това заведение се оказа, че на стената от години /без аз да знам!!!/ виси портрет на моя брат от ученическите му години - когато свиреше в състава на Английската гимназия тук:))) /брат ми - вляво/!

  image
 
С приятелка на фонтана на площад "Тройката.

image

...На същото място, по същото време - с Роси - дъщеричката на приятелката:)
  image

Залез край морето на Бургас.


image

Тук залезът май е по-осезателен:)...

image

С една любима колежка от вестника, в който съм работила.

image

На рожден ден на една от дамите на снимката.


image

На Моста - един от символите на Бургас.

image

На тази снимка нещо съм се замечтала, сигурно няма за какво, но все пак:)...

image

На чаша коктейл с приятелки.

image

На "най-хубавата улица на света" - бургаската "Богориди".


image

На "Терасата" - вечер. Морето не се вижда, за жалост...
image
На раздумка с приятели.

image

  Събрани по хубав повод с родители и деца от група "Точно време".

image

image

Дидка се крие от обектива:)


image

Отново пред Фонтана.

image

Приятелката ме черпи коктейл по неин си повод.

image

Тук съм само на "Coca-Cola":) Стига коктейли:)


image

Отново вечер на "Терасата".

image

Пред едно симпатично фонтанче на "Богориди".

image

С Дидка на "Грамофона" - отново на "Стъргалото", т.е. булевард "Богориди":) 

image

Нощна "Тераса", под палмата е уютно:)

image

Дидка със захарен памук:)


image

Тук съм взела памука назаем:)

image

Аз и Морето, поне то ме обича:)

image

Срамота - сладоледът е по-висок от мен:)

image

С lava - Слава Иванова, чийто син nav - Иван Владимиров -  представя книгата си в бургаската книжарница "Хеликон".


image

Съблогърът nav - чете от новоизлязлата си книга
"Смешна метафизика".


image

А това е приятелката ми, която наднича с професионален поглед в книгата, на чието представяне не успя да присъства:) Има и още един интересен факт - името и фамилията  й съвпадат с името на издателството на интелектуалното, но същевременно и твърде занимателно четиво, който е по-заинтригуван, може да се осведоми:)

image

На Имен ден - Успение Богородично!

image

Ето я и именничката Мария - момичето с жълто-зелената блузка., личи си, че е много happy, нали:)))

image

С Жени Лалчева с рокли "братовчедки", т.е. подобни, поне по цветово изражение:)))

image

Преди запланувания пикник - кой се крие зад кърпите:)))?
Въпрос с повишена трудност, а местонахождението - още повече:))) Става дума за едно приятно, но не толкова леснодостъпно местенце по Южното Черноморие:)

image
На пикник!

image

В горичка край Бургас - пикникът се оказа нелошо занимание:)


image

С любимите каки на Дидка - дъщерите на моя първа братовчедка!


image

image

image

image

Самотни чадъри по бургаския плаж...

image

На Фестивала на пясъчните фигури - Дидка пред приказния герой Шрек!

image

Две замислени млади дами...


image

Дали жабата ще се превърне в принц:)))...?

image

Тук замислените млади дами се мултиплицират :)))
 
image

Аз пък гледах изложбата само отвън:)
Нали пратих "репортери" да я отразят:)))


image

На бар "Кариби" - е, не сме на Карибите, но можем поне да си представяме, че сме, нали:)))...

image

В Морската градина - на път за плажа в Бургас.

image

В мола в Бургас /засега единствен.../

image

С тази симпатична шапка всеки се снима / т.е. временно я приватизира от автентичната собственичка - на снимката:))/


image

image

image

Шапката сменя временно собственичката си:)


image

И пак нова собственичка:)))! Търпелива шапка:)))

image

На мене -  очевидно!!! -  шапката най" не ми отива:)))


image

Май това лято имам най-много снимки на това място:)))

image

Отново на любимия "Грамофон" с приятелки.

image

  И пак на нощната "Тераса" - притегателно и емблематично място за бургазлии!

image

На "Чадъра" - две дами в черно и бяло пред черно-белите шахматни фигури в особено голям размер - може би като аналог с предизвикателството на гигантските шахматни дилеми на Живота...


image

Благодаря за вниманието!
Хубав и запомнящ се остатък от лятото пожелавам на всички ви!!!

А това е клипче със снимки от рождения ден, специално сътворено от Щилиян Михайлов, един приятел на Дидка - дете на приятелско семейство! Приятно гледане!:)





Тагове:   лято,


Гласувай:
21



1. katan - Добре дошла,отново!
22.08.2009 19:56
Честит рожден ден на порасналото дете!:)
Да е жива и здрава и да ти е опора,вяра и надежда в Доброто, пред което прекланяш смирено глав.
цитирай
2. feq - Прекрасен повод да си пак сред нас!
22.08.2009 20:41
Страхотни сте и двечките... живи и здрави да сте!!!
Другото ще се нареди!

Топла прегръдка от Радостинка и мен!
цитирай
3. ka4ak - Да ти е жива и здрава!
22.08.2009 20:46
Да се откриват нови прекрасни хоризонти и пред двете!Честити две години!Липсваше ми и дано нета не ти погажда номера!Лятото продължава,а и надеждата е жива!Ще има щастливи сбъднатости и в личен план.Две назад,една напред!А като започнеме напред,няма спиране!!!Успех и се усмихни!/направо се ухили/:)))
цитирай
4. tota - Хубаво е, че отново си тук!
22.08.2009 21:24
Поздрави и пожелания за здраве и много успехи!! И много обич, разбира се!!
цитирай
5. bovari - Хубава вечер:)
22.08.2009 22:41
Има и такава покана - виртуална.:) и както се казва"И аз бях там и аз празнувах!":)
Много сте слънчеви/всички присъстващи в снимките!/, дори в сенките на вечерта хубостта ви не се губи!

Да ти е жива и здрава, дъщерята!
Да има достатъчно!, и хубавото да е повече!
Малко по-кокетна е станала като че ли? :) /нормално, за радост, и грижа на мама:)/

Поздрави, Temenuga!

цитирай
6. анонимен - Прелюдия
23.08.2009 04:53
Нека показаните върху тези визуализирани орязъци от времето да продължат да радват жената, която ги е избрала да се доближат до нея в този етап от живота на всички...



Иво Петров
цитирай
7. cecka1504 - Честит рожден ден и от мен и честита ...
23.08.2009 07:30
Честит рожден ден и от мен и честита годишнина тук, в блога! Много късмет и за двете!
цитирай
8. lava - Честит рожден ден
23.08.2009 12:37
на Дидка! Да е жива и здрава, усмихната, вдъхновена, споделена, реализирана и успяла!
Да пребродите трудната възраст успешно и скоро да започне промяна и нов период, в който всички тежки моменти да бъдат компенсирани с красиви и щастливи мигове, приятелства и удовлетворяващи отношения.
Благодаря ти, че намери време да споделиш с нас представянето на книгата. Но освен радостните емоции покрай това и аз преживях няколко удара под кръста, и когато вече силите ми се изчерпаха се случи нещо толкова неочаквано и изненадващо, което беше и толкова хубаво, че компенсира всичко лошо преди това. Та си мисля, че очакването спира шансовете ни, а когато човек приеме нещата от живота и се успокои и тогава идват хубавите изненади.
От сърце ти желая много приятни, неочаквани и вдъхновяващи изненади на теб и на прекрасната ти дъщеря.
цитирай
9. анонимен - ЧРД!
23.08.2009 15:28
Много здраве и успехи! :)
цитирай
10. anastasiia - Честит рожден ден на Дидка!:)
23.08.2009 20:44
Изживявай всички хубави мигове, с които те дарява... пълноценно и щастливо...:)
Да ти е много здравичка и да й предстоят още безброй хубави изживявания около това, с което се занимава...и въобще...:)))
А постът ти е истинска приказка!...:))) Изпълнен с празник, споделеност, обич ... и моите любими пясъчни герои...:)
Топло ви прегръщам и двечките...:)))
цитирай
11. ninaantonova - Честито и от мен!
23.08.2009 22:02
Много радост, усмивки и щастливи дни. :)
цитирай
12. tili - Супер Мама на
24.08.2009 13:35
супер Щерка! Пожелавам и на двете ви попътен вятър - лошото назад, доброто - напред! Бъдете здрави ;-)))
цитирай
13. temenuga - Към katan:
24.08.2009 14:56
katan написа:
Честит рожден ден на порасналото дете!:)
Да е жива и здрава и да ти е опора,вяра и надежда в Доброто, пред което прекланяш смирено глав.

Благодаря ти! Наистина, колкото и в труден период да се намирам /като че ли напоследък градацията на трудното при мен е със стръмно възходяща траектория.../,все пак се уповавам на основополагащи ценности, които ме държат над повърхността на отчаянето...Да е жива и здрава дъщеря ми, тъй като за момента май друг смисъл в съществуванието си нямам...
цитирай
14. temenuga - Към feq:
24.08.2009 19:31
feq написа:
Страхотни сте и двечките... живи и здрави да сте!!!
Другото ще се нареди!

Топла прегръдка от Радостинка и мен!

Благодаря ти! А другото - дано се нареди, защото вече е твърде несправедливо да е все объркано:)))
Приемам прегръдките и ви изпращам на вас двенките също топли благопожелания, гушнати в една неподправена добронамереност - тъй като сме близки души, с подобни съдби, разбирането става дори без думи, нали:)...
цитирай
15. bovari - :)))
24.08.2009 21:36
Много сладурско клипче!

цитирай
16. luben - ЧРД
25.08.2009 10:27
на детенце. Тя вече ... върви към жена, но каквато и да е - да ти е жива и здрава и да те радва.

Аз се понагледах преди седмица на пясъчните фигури, на плажа, на града... 3 дена покрай феста можах да се поразходя из Бургас... Беше чудесно!
цитирай
17. newgirl - Радвам се, че пак си тук. Прекрасни ...
25.08.2009 13:30
Радвам се, че пак си тук. Прекрасни снимки, като елементи на пъзел, изграждащи красива картина. Честито на детенце, да ти е жива и здрава и много да те радва.
С пожелание за хубав и цветен ден :)))
цитирай
18. temenuga - Към ka4ak:
25.08.2009 13:52
ka4ak написа:
Да се откриват нови прекрасни хоризонти и пред двете!Честити две години!Липсваше ми и дано нета не ти погажда номера!Лятото продължава,а и надеждата е жива!Ще има щастливи сбъднатости и в личен план.Две назад,една напред!А като започнеме напред,няма спиране!!!Успех и се усмихни!/направо се ухили/:)))

E...Сигурно ще има "щастливи сбъднатости", но съм леко притеснена, че вече дори не мисля затова, нито го искам. Пълна индиферентност. Това е лошото...
Май ми е трудно да се усмихна /макар външно съм перманентно усмихната.../, камо ли да се "ухиля":)))
Лек ден и интензивни емоции желая - в последния отрязък от лятото...
цитирай
19. temenuga - Към tota:
25.08.2009 13:53
tota написа:
Поздрави и пожелания за здраве и много успехи!! И много обич, разбира се!!

Благодаря ти за пожеланията, поне част от тях да се сбъднат, пак ще е позитивен знак, защото Съдбата доста ме е игнорирала в плановете и бонусите си напоследък:) Дано е временно, защото вече силите ми привършват:)...
Поздрави!
цитирай
20. temenuga - Към bovari:
25.08.2009 13:58
bovari написа:
Има и такава покана - виртуална.:) и както се казва"И аз бях там и аз празнувах!":)
Много сте слънчеви/всички присъстващи в снимките!/, дори в сенките на вечерта хубостта ви не се губи!

Да ти е жива и здрава, дъщерята!
Да има достатъчно!, и хубавото да е повече!
Малко по-кокетна е станала като че ли? :) /нормално, за радост, и грижа на мама:)/

Поздрави, Temenuga!


О, да! Станала е не само по-кокетна /нали расте и е вече млада дама:)/, но и доста по-неконтролируема и своенравна, но това е повече от нормално в нейната доста трудна и противоречива възраст...:) Търпение, търпение, и обич - няма друга рецепта:)
А иначе - да, под сенките на нощта човек изглежда малко по-тайнствен, а и подсъзнателните импулси са по-лесно разгадаеми в този отрязък от денонощието:)))
Поздрави и на теб!
цитирай
21. temenuga - Към Иво Петров:
25.08.2009 14:00
анонимен написа:
Нека показаните върху тези визуализирани орязъци от времето да продължат да радват жената, която ги е избрала да се доближат до нея в този етап от живота на всички...

Иво Петров

Нека. Дано. Но дали...
Съжалявам, че бях немногословна, но загубих светлината на словото дори в последно време...
цитирай
22. temenuga - Към cecka1504:
25.08.2009 14:06
cecka1504 написа:
Честит рожден ден и от мен и честита годишнина тук, в блога! Много късмет и за двете!

Благодаря ти! Дано се сбъднат пожеланията, май късметът е съществен, най-същественият, защото и да имаш всичко друго, без щипка късмет, може в един момент да се обезмислят нещата...
цитирай
23. анонимен - Честити ти чествания!:)))
25.08.2009 14:07
Да е жива и здрава хубавицата ти...
цитирай
24. temenuga - Към lava:
25.08.2009 14:12
lava написа:
на Дидка! Да е жива и здрава, усмихната, вдъхновена, споделена, реализирана и успяла!
Да пребродите трудната възраст успешно и скоро да започне промяна и нов период, в който всички тежки моменти да бъдат компенсирани с красиви и щастливи мигове, приятелства и удовлетворяващи отношения.
Благодаря ти, че намери време да споделиш с нас представянето на книгата. Но освен радостните емоции покрай това и аз преживях няколко удара под кръста, и когато вече силите ми се изчерпаха се случи нещо толкова неочаквано и изненадващо, което беше и толкова хубаво, че компенсира всичко лошо преди това. Та си мисля, че очакването спира шансовете ни, а когато човек приеме нещата от живота и се успокои и тогава идват хубавите изненади.
От сърце ти желая много приятни, неочаквани и вдъхновяващи изненади на теб и на прекрасната ти дъщеря.

Благодаря ти, Слава! Мъдри са думите ти, като теб самата, макар блясъкът на младостта изобщо не те е напуснал и излъчването ти е на момиче, не на майка на двама пораснали /и също мъдри/ синове:)...
Да, възрастта на дъщеря ми е трудна, но си мисля, че това е поредното предизвикателство в и без това твърде объркания ми и нелек живот. Но какво пък:) Свикнала съм на предизвикателства, иначе би ми било скучно:)))
И си права, оставям се на течението на Реката на Живота, все ще ме довлече до някакъв бряг, макар и може би не е спасителен, а е просто необходимият...:)
Радвам се, че си останала с преобладаващо хубави спомени от гостуването в Бургас. А удари под кръста винаги има...Важно е да променим отношението си към подобни временни неблагоприятности от нелициприятно-неетичен харакер, без тях явно не може:)
Бургаски поздрави!
цитирай
25. temenuga - Към bateto:
25.08.2009 14:16
bateto написа:
Много здраве и успехи! :)

Благодаря! Здраве да е, както се казва, а успехите са хипотетични:)...Бих предпочела споделена топлина, не успехи, имала съм, не съм била особено щастлива...:)
цитирай
26. temenuga - Към anastasiia:
25.08.2009 14:21
anastasiia написа:
Изживявай всички хубави мигове, с които те дарява... пълноценно и щастливо...:)
Да ти е много здравичка и да й предстоят още безброй хубави изживявания около това, с което се занимава...и въобще...:)))
А постът ти е истинска приказка!...:))) Изпълнен с празник, споделеност, обич ... и моите любими пясъчни герои...:)
Топло ви прегръщам и двечките...:)))

Отново си слънчева - дори само в мислите и думите си, Ася!!! Истинско щастие е човек да се докосва да теб самата - чрез всичките ти изражения!
Благодаря ти за прекрасните пожелания!
Дано...
А приказката на нашия живот нали знаеш, че ние си я пишем, и колкото и неблагополучия да има, важно е отвън да преобладава усмивката, която заличава /поне донякъде/ вътрешните рани...:)
Бургаски и много усмихнати поздрави ти изпращам!
И ти овръщаме на топлите прегръдки - с адекватно топлота!:))))
цитирай
27. temenuga - Към ninaantonova:
25.08.2009 14:24
ninaantonova написа:
Много радост, усмивки и щастливи дни. :)

Благодаря! Дано настъпващите дни да бъдат по-усмихнати, по радостни и поне мъничко по-щастливи!...:)
А в ответ на милото пожелание - нека твоите бъдни дни бъдат белязани с искрящата топлота на споделеното щастие и чувство за пълноценност!
цитирай
28. temenuga - Към tili:
25.08.2009 14:26
tili написа:
супер Щерка! Пожелавам и на двете ви попътен вятър - лошото назад, доброто - напред! Бъдете здрави ;-)))

Е, чак се изчервих от тези комплименти:)))
А за попътния вятър - много навременно пожелание, май е дошъл мигът Морето житейско да насочи ладията ни към по-гостоприемни брегове и да загърбим окончателно /или почти нацяло.../лошото, като протегнем ръка към Доброто...
Благодаря ти!
цитирай
29. temenuga - Към bovari:
25.08.2009 14:29
bovari написа:
Много сладурско клипче!


Да! И аз съм на това мнение. Клипчето е дело на Щилиян - с него Дидка е израстнала, дете е на приятелско семейство. Благодаря и на него за хубавата изненада!
цитирай
30. temenuga - Към luben:
25.08.2009 14:30
luben написа:
на детенце. Тя вече ... върви към жена, но каквато и да е - да ти е жива и здрава и да те радва.

Аз се понагледах преди седмица на пясъчните фигури, на плажа, на града... 3 дена покрай феста можах да се поразходя из Бургас... Беше чудесно!

Да...Правилно си разконспирирал от снимките, че вече детето у дъщеря ми почти окончателно отстъпва място на женственото изражение и всичко останало:)...
А за града ни - аз съм си влюбена в него...:) Може да съм пристрастна, но съм си незавоалиран местен шовинист:)))
Поздрави от Бургас!
цитирай
31. temenuga - Към newgirl:
25.08.2009 14:32
newgirl написа:
Радвам се, че пак си тук. Прекрасни снимки, като елементи на пъзел, изграждащи красива картина. Честито на детенце, да ти е жива и здрава и много да те радва.
С пожелание за хубав и цветен ден :)))

Благодаря ти! Да, пъзелът като че ли несъзнателно се нареди...И аз забелязах нещо подобно, макар и да не съм влагала първоначално подобен смисъл...:)
Хубави, макар и преброени вече, летни дни ти желая, с много вплетени в тях усмивки и споделени емоции!
цитирай
32. temenuga - Към vishnichka:
25.08.2009 14:35
vishnichka написа:
Да е жива и здрава хубавицата ти...

Дано! Хубавица и умница е, отгоре на всичко талантлива:) Благодаря ти!
цитирай
33. libertybell - Да е жива и здрава дъщеричката ти!
25.08.2009 16:10
Късмет и много щастие и за майката:)))
цитирай
34. temenuga - Към libertybell:
25.08.2009 16:53
libertybell написа:
Късмет и много щастие и за майката:)))

Благодаря! и за двете ни - малко повече късмет и толеранс от Съдбата...:)) Ако би могло:)))...
Късметът и щастието никак не биха ми били излишни, защото напоследък твърде перманентно изчезнаха от живота ми...:)
цитирай
35. enjoy6 - Честит Рожден Ден!
25.08.2009 18:53
На хубавото ти момиченце искам да пожелая много здраве, усмихнати и честити дни и нека много да радва обичната си майка!
Великолепни сте, както и миговете, които си запечатала , Нуши!
Продължавай да мечтаеш и да изживяваш хубави моменти в живота!
Поздрави и усмивки отмен!
Извини ме за закъснението, но отсъствах от къщи за малко.
цитирай
36. diamant1965 - Честито! :)
25.08.2009 21:00
Бъдете здрави и много щастливи и двечките! И каквото си пожелаете да ви се сбъдне! :)))
цитирай
37. melsun - Честито! :))
26.08.2009 10:48
Жива и здрава да ти е! :) Много щастие и късмет Ви желая!

п.п. Между другото все забравям да ти направя комплимент! Много стилно се обличаш! Тези рокли и изобщо стилът ти ми допада! :)
цитирай
38. temenuga - Към enjoy6:
26.08.2009 13:34
enjoy6 написа:
На хубавото ти момиченце искам да пожелая много здраве, усмихнати и честити дни и нека много да радва обичната си майка!
Великолепни сте, както и миговете, които си запечатала , Нуши!
Продължавай да мечтаеш и да изживяваш хубави моменти в живота!
Поздрави и усмивки отмен!
Извини ме за закъснението, но отсъствах от къщи за малко.

Благодаря ти!!! Хубаво настроение, отношение, излъчване и пожелателност лъхат от думите ти!
Отвън не всичко, обаче, изглежда така, както е отвътре...Нищо, надявам се в скоро време трудните времена да отминат. Като че ли вече загубих почти изцяло търпение, енергийна подплатеност, вяра и устойчивотс...Дано Съдбата най-после благосклонно ме погали с добра изненада...
Поздрави! Няма нужда да се извиняваш за закъснението, аз липсвах онлайн почти месец:) / по прозаични причини.../
цитирай
39. temenuga - Към diamant1965:
26.08.2009 13:37
diamant1965 написа:
Бъдете здрави и много щастливи и двечките! И каквото си пожелаете да ви се сбъдне! :)))

Дано, дано, дано! И пак дано! Вече ми омръзна да стискам зъби и да проявявам зверско търпение:))) Това - на шега, и не съвсем:)
Глътка спокойствие и добруване заслужаваме. Поне глътка, на първо време - и това е нещо:) Не съм максималистка, не искам много, просто достатъчно:)
Поздрави!
цитирай
40. temenuga - Към melsun:
26.08.2009 13:40
melsun написа:
Жива и здрава да ти е! :) Много щастие и късмет Ви желая!

п.п. Между другото все забравям да ти направя комплимент! Много стилно се обличаш! Тези рокли и изобщо стилът ти ми допада! :)

Благодаря ти! И за пожеланията, и за комплимента!
Е, роклите са стари...И май съм доста поувехнала вече - от грижи и липса на ласка и внимание...Но пак имам сили да се усмихвам и външно всичко да изглежда наред:) Няма друг начин:)))
Изпращам ти солено-морски въздух, носещ вълшебно-красиви послания!
цитирай
41. trevistozelena - :)))
30.08.2009 01:43
много усмихващи снимки:) от онези зареждащите с настроение:)
поздравки
цитирай
42. temenuga - Към trevistozelena:
30.08.2009 14:50
trevistozelena написа:
много усмихващи снимки:) от онези зареждащите с настроение:)
поздравки


О, да, снимките са май усмихващи, а зад тях се крие и не толкова усмихното вътрешно пространство - поради причини, разни...:), но важното е това, което се забелязва отвън:)
Поздравки и на теб - бургаски, вече съвсем на края на лятото, уви:(
цитирай
43. an200 - Честито на тийнейджърката и на теб!)
01.09.2009 15:16
Да сте здрави и усмихнати, с повече късмет и добри хора покрай вас!)
Щастие и за двете!!!
цитирай
44. temenuga - Към an200:
02.09.2009 01:32
Благодаря ти за хубавите пожелания! Късметът наистина е много важна брънка от цялостното добруване, която ми липсва много, много години наред...Дано се появи - и за двете ни - най-после...А добри хора има, дано стават повече...
Тогава и щастието ще е пълно!
цитирай
45. zero - :)))
06.09.2009 10:28
Знам, че почти във всеки пост Temenuga ти имaш снимки и ги разглеждам с голямо желание и очакване :))). Благодаря ти. Бъдете здрави и щастливи двете красавици.
цитирай
46. temenuga - Към zero:
07.09.2009 19:07
И аз благодаря! Радвам се, че с моите лични и непретенциозни снимки съм доставила малко хубави емоции:)
А иначе - дано бъдем здрави, да, и поне малко по-щастливи, че по принцип винаги съм доволна от това, което имам, но като че ли напоследък предизвикателствата малко попресолиха и без това трудната ситуация...:) Но нищо - надеждата остава, няма как да е иначе:)))
Поздрави!
цитирай
47. coffeen - да не се повтарям
10.09.2009 22:25
ама не мога да ви се нарадвам, трогвате ме и ме разчувствате, създавате ми положителни емоции, скъпи дами.
цитирай
48. temenuga - Към coffeen:
10.09.2009 23:34
Първо пиша относно този ти коментар, защото на коментарите от новия ми постинг още не съм започнала да отговарям:)
Благодаря ти за милите слова! И ти ме трогваш, такова отношение рядко има някой към скромните ни особи:)
Радвам се, че сме създали хубави емоции!
Поздрави - бургаски и усмихнати!:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2427539
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930