Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2009 02:38 - Вакуумът - предвестник на пълнота, или...
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10518 Коментари: 24 Гласове:
4

Последна промяна: 22.10.2014 04:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

image

В подстъпите на разгара на лятото съм отново застопорена на нулевата точка, където вътрешното ми същество е със строго диференцирано вакуумно изражение...
Странно...Когато преминах през пустинните пясъци, в които изранените ми от жажда устни бленуваха живителната водна течност и капки любов, които да пропият душата ми с надежда и смисъл, тогава попаднах  в символичната  отшелническа  бедуинска шатра на почти магове, които лекуваха наранените ми и издраскани от подли стрели вътрешни пространства...

А външните не бяха видими...Тях ги прикривам щателно с пластове усмивки и излъчване за никога нестихваща жизненост, въпреки всичко...Или напук на всичко, тъй като понякога почти не ми оставаше дъх от притискащата тежест на обстоятелствата, бясно препускащи с алгоритъма на някакво себесбъдващо се лошо пророчество...
Обръщам се със смирена благодарност към Бога и всички добри природни сили, че този ужасен период привърши. Не исках да мрънкам, нито да се оплаквам, но външният израз на приповдигнатост, лесно разпознаваема над едва сдържаната мъка в подстъпите на отчаянието, бе лесно доловим за хората, които умеят да вникват в мен по улеите на моята душевна откритост...
Беше тежка вътрешна борба с вечни противостояния...Такива моменти са твърде емблематични в житейския път. Тогава правиш своя фундаментален Избор, или по-точно, препотвърждаваш го. Защото съдбовните пътеки ни поставят пред перманентни изпитания, които понякога със своята изостреност ни подтикват към неоспоримо вътрешно разкъсване.

За да тръгнем по нашия Път, който е Божественият израз на пътеводителя вътре в нас...Защото в моменти на изпитание душата се блъска във вътрешния лабиринт, в който посоката към Мрака е много по-измамливо притегляща. И лесно се изминава - с ускорението на предателството към самата същност на душата, която е закодирала Божественото парче в себе си...И е длъжна, въпреки лепкавата сила на противовеса на Светлината, да поеме каменистия път нагоре...Защото надолу човек се пързаля бързо към пропастни пространства, но там е непроницаемо селение за светлото - като символ на Вечния Избор...
Устоях, гърчейки се в реална физическа болка, която съчетана със светлинната скорост на душевната, бе почти непоносима.
Но когато вътрешният компас сочи към Севера на Разума, в съчетание с Юга на съхранените, макар и засега застопорени чувства, то тогава изцелението и избавлението бяха неизменна част от поредното съдбовно предизвикателство...
Благодаря и на Бог, и на вътрешната ми, явно неизчерпаема сила, и на близките ми, които ми вливаха безпрекословна Вяра.
За да погледна отново към Слънцето, макар и не директно - да не ослепея. Но с вътрешната съхранена Светлина, която търси път към себеподобна...

image

image

Това съм аз - преминала успешно битката с обстоятелства, които явно са неминуема част от пъзела на Израстването, което е неизменна част от целия ни земен път...

image

Отива ли ми букетът:)))

image

С част от една от групите по английски - с букет + бяла дъска - трепач:)) /предваканционна:))/

image

При нас е весело:)))

image

Докато при мен се вихри купон с децата, дъщеря ми е в Австрийските Алпи - на международен фестивал:)))
Това е българската група  +преводачът - българин от Виена, който учи кинознаение

image

Пред кладенчето на Добрата орисница от Алпите:)))

image

На раздумка с приятелка:)

image

Раздумката продължава по баира...:)

image

Честта да си пред българския флаг

image

Кое е това момиче:)))

image

Приказно местенце...

image

На дискотека!

image

Като бонбонена къща:))...

image

Виена!

image

image

image

image

image

image

image

bg.netlog.com/people/videos/videoid=bg-336762





Тагове:   виена,


Гласувай:
4



1. dorichela - Красота, красота... :)
12.06.2009 02:45
Красота, красота... :)
цитирай
2. buboleche - Нуше,
12.06.2009 08:57
там като те гледам голяма дейност развиваш, ще ти излезе късмета някъде, но внимавай! ;) Знаеш какво ти казвам, нали? :))
цитирай
3. valiordanov - Както винаги разказите ти увличат и ...
12.06.2009 09:58
Както винаги разказите ти увличат и ни гмуркат в един прекрасен свят в който едно слънчево дете разказва приказката която живее... Бъди нейната Шехерезада за да не залязва усмивката и....
цитирай
4. анонимен - Кои са
12.06.2009 10:16
тия момичета?

:)))
цитирай
5. cornflower - Поздрави!
12.06.2009 10:47
Поздрави!
цитирай
6. temenuga - Към dorichela:
12.06.2009 13:10
Красиво е в Австрия, да, но това е само една съвсем малка част от снимките, още дъщеря ми няма по-голямата част, където са забележителностите на Виена - там е приказка!
цитирай
7. temenuga - Към buboleche:
12.06.2009 13:11
Ти остави дейностите:))
Късметът ми го нийде го няма:)
Но напук на него си действам, и се усмихвам дори:)))
Поздрави!
цитирай
8. temenuga - Към valiordanov:
12.06.2009 13:28
...Слънчевият облик на разказвачката на приказки твърде често е помрачен от облачни пространства...Но продължава да разказва - може би защото, точно като на Шехеразада, символично животът й зависи от това:))...
цитирай
9. temenuga - Към valiordanov:
12.06.2009 13:31
Кои момичета?
На снимките с мен са част от децата от групите по английски, които водя.
А другите момичета - на снимките от Австрия, са от Вокална група "Точто време", в която пее дъщеря ми /с оранжевата блузка:)/ Бяха там на международен фестивал изкуствата "Open World".
цитирай
10. temenuga - Към cornflower:
12.06.2009 13:35
Благодаря за поздравите, да се връщат като нежен морски повей от Юг...:)
цитирай
11. benra - от
12.06.2009 14:39
снимките лъха красота, а от теб конкретно -удовлетвореност и лъчезарност. Личи си, че си успяла да победиш в битката със себе си и обстоятелствата. Пожелавам ти не сила,защото от всичко личи, че я притежаваш, пожелавам ти много усмивка, нека съществото ти се усмихва удовлетворено и щастливо, вървейки по пътя.
цитирай
12. ka4ak - Вътрешната светлина е с теб и във теб!
12.06.2009 17:15
И си личи!
цитирай
13. temenuga - Kъм benra:
13.06.2009 00:34
Страхотно пожелание! Да, силата я имам, иначе не бих оцеляла, но наистина ми липсва спокойствието, нежното удовлетворение от добрите "неща от живота", сигурността, които водят до усмивката...
Но, да си пожелая, да ги имам всички накуп най-после:) Повече не бих желала!
цитирай
14. temenuga - Към ka4ak:
13.06.2009 00:38
Дано!...Макар че винаги е била осезателна за самата мен, може би е видима и отстрани...:)
цитирай
15. esen - Прекрасен постинг!
25.06.2009 00:20
А песента още си я слушам!
Поздравления!
цитирай
16. temenuga - Към esen:
25.06.2009 00:50
:) Песента е хубава - да, а групата на дъщеря ми си я пее с голямо желание!
Поздрави на Хасково!
цитирай
17. eien - Още мъъъничкооо...и предчувствам следващата тема
25.06.2009 10:00
и настроението в постинга.
Бог с Вас и прекрасната Ви дъщеричка.
цитирай
18. temenuga - Към eien:
25.06.2009 14:27
Дано да е мъъъничко, че вече съм загубила всякакво търпение, надежда и вяра...:)
Иначе - Бог е с нас, с дъщеря ми, добре, че е така.
А новата тема - когато-тогава:) Ще уведомя, а и ще е осезателно:)
Поздрави и благодарности!
цитирай
19. comfy - Честит рожден ден, Теменуга!! :)
28.06.2009 08:39
Пожелавам ти ЛЮБОВ, здраве, благополучие и много късмет!! :) *
цитирай
20. ka4ak - радвам се и ми е хубаво с теб!
28.06.2009 12:35
Здраве и щастие раче!
цитирай
21. temenuga - Към comfy:
29.06.2009 01:26
Благодаря ти, приятелю!
Къде е тази любов, че нещо вече забравих какво е това:)))...Шегувам се, все ще се появи някога, някъде, дано да е в този живот...:)))
цитирай
22. temenuga - Към ka4ak:
29.06.2009 01:30
Разбирам, че с тебе сме родени на една дата!!! Какво съвпадение! Е, да ни е честито взаимно /макар че поради грандиозна буря тук нямах цяло денонощие Интернет и не успях на никого да отговоря/, а и на целия си празник бях ангажирана с дъщеря ми, която беше на фестивал.
Нищо, че вече е 29-и, едно "Честито!" - със задна дата! Ние, Раците, сме странни същества, но изключително интуитивни и изтъкани от емоции, така че за нас времето е само едно от измеренията, които са ни напълно подвластни:)) Т.е. пътуваме във време-пространството безпрепятствено:)))...
Наздраве!
цитирай
23. ka4ak - Теменуга наздраве!
29.06.2009 04:04
Нека лятото е с теб!
цитирай
24. temenuga - Към ka4ak:
29.06.2009 04:08
Това ми звучи като "Нека Силата бъде с теб" от една моя любима филмова сага от миналото...:)
Нека да е така - лятото за мен е развнозначно на сила, защото само тогава се чувствам истински жива...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2417803
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031