Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 05:31 - За моя Бургас - най-романтичното кътче във Вселената
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 57974 Коментари: 91 Гласове:
2

Последна промяна: 04.06.2011 01:27


Посветено на bambola /която ме предизвика да напиша този постинг/, за всички бургазлии - по произход и по душа, на всички, по някакъв начин  досегвали се до хората тук, които като че ли са от по-различно тесто, по-интуитивни, по-усещащи невидимия свят на случващото се в нас и около нас...

image

image

Бургас е люлчината песен на детството ми, ласката на бриза, разрошващ косите на влюбена девойка, взряла се в морето, като вещ разбирач на нейната скрита болка.

Бургас е песента на живота ми – затрептяла в тоналността на обичта, тази, която само Морето и Лунната пътека по неговите съдбовно плискащи се води има способността да запее...

Бургас е мястото, където моята душа засвири на арфична струна своята житейска мелодия във всички възможни тоналности – от възтрогващата красота на разпукваща се надежда, до свършека на нотите – на дъното на една мечта...

Бургас приюти моите скитания по малките романтични улички, хваната за ръка с Времето...

Бургас ме упои със зрелия аромат на една късно случила се любов, която остана в спомена, непотърсена и с тръпчивия привкус на недостатъчното уважение, което да засвидетелства нейната нетрайна красота...

Бургас е реликвата на моята неумираща вяра – в Доброто, в Романтиката.

Бургас е свитата болка вътре в мен – която пази сърцето живо.

Защото само преминалите през жарта на раздиращите вътрешни въпроси имат честта и правото да пристъпят прага на окъпана от Божествена милост Любов.

Ето искри, отблясъци, спомени, запечатани усмивки и тръпки от Моя Град...

imageСимволът на Бургас - Мостът.

image

Дъщеря ми - на "Терасата", най-бургаското място:)

image

Същата "Тераса" - в загъдъчно-нощен вариант:)

 

image

...И в сладоледен вариант:)

image

На същото място - вдъхновен разговор с приятелка - на фона на един красив залез...

image

С друга приятелка - през последното ми софийско-бургаско лято:)

 

image

...И в зимна версия, пак с приятелка - с вече възстановения оригинален вид на "Терасата" :)

image

Репетиция на малката дама за бъдещи романтични разходки по Крайбрежната алея:)

image Морето пее...

image В Морската градина - пролет...

image

Морско зелено...

image

На "Флора" - Бургас

 

image

Дъщеря ми и любимите ми племенници Надежда и Александър на "Флора"-та.

image

С брат ми и децата /които всички обичам като мои, е, едното си е лично мое, разбира се:). В Морската градина.

 

image На "лов" за априлски мидички:)

image

Крайбрежна алея + скулптура + Дидка:)

image

На друго емблематично място - Моста. Колко тийнейджърски спомени имам там...:)

 

image

Какво ли ми говори морето...

image

С приятелка на най-хубавата улица в света - булевард "Богориди".

image На едно любимо мое място - "Октопода" в Морската градина - с приятелка и баба й, една невероятна достопочтена дама!

image

На същия "Октопод" - дневен вариант:)

image Фонтанче си имаме вече - на самата  Главна:)

image

Нашето "Стъргало" - "Богориди".

image

Пак на емблематичното "Стъргало", което в летния си вариант наподобява по многолюдност едновремешните манифестации:))

image

Другата Главна - "Александровска".

image

Старият Бургаски свободен университет и сегашен Съд.

image

Хотел "България" и любимото място за срещи на влюбени/и не само:)/ - "Часовника".

image

"Альоша" - един от символите на града ни.

image

Барелефът на "Альоша".

image

На Лунапарк - кака Дидка с малката чаровница Николетка.

 

image

 

На "Балерината" - с приятелката Даяна. Как не ги е страх тези деца!:)))

image

Колко е хубаво да си похапваш сладолед, поседнал в градинката пред х-л "България":)

image

Импровизиран концерт на "Охлюва":) Събра се порядъчно количество публика, имаше дори запитвания кога ще излиза компактдиск на бързосформираната група "Трио":)))

image

Концерт на група "Точно време" на площад "Тройката".

image

Братовчеди + една леля/и майка:)/ на фона на морето.

image

На фона на х-л "Мираж".

image

Стъргалото "Богориди" през зимата /преди време, при предишното гостуване на семейството на брат ми, което живее далече, далече, чак зад Океана:)))

image

Гъбката!!!

image

Пред Бургаския свободен университет, една наистина впечатляваща сграда /пак по време на същото гостуване, само снаха ми липсва на снимката/.

 

image

Ето я и нея:) Гушнала един виден бургаски представител - зайчето Тропчо, което, светла му памет, наскоро се пресели във Вечните Елисейски полета...

imageОтново в любимата ми "Триа".

image

...И пак:)

image
На кафе "Грамофона" на бул. "Богориди" - в летен вариант.
image
И отново на едно от предпочитаните местенца през лятото:)
image
На едно друго любимо местенце - кафе "Nataly"s" в х-л "България".
image
На плаж!!!

image

На миналогодишния рожден ден на дъщеря ми в любимата за бургазлии "Зимна градина" на х-л "България" - с любимия музикален идол Стефан Лалчев.

 

image

 

image

На партито за рождения ден на дъщеря ми - на едно също емблематично за бургазлии заведение в Морската градина - "Чадъра". Като добри родители, стоим с бившия един срещу друг дори, дължим го това на детето си, все пак:)))

image

 

На друго мое любимо място - кафенето на Търговски център "Триа", с приятелка.

image

На ул. "Александровска", на чаша фреш. 

image

На едно мое любимо лятно капанче на бул. "Богориди".

image

На "Happy" с happy хора:)

image

На същото място - пак happy хора:)))

image

image

На капанче покрай морето с една приятелка, с която сме израстнали заедно и вече, уви, е зад Океана...

image В любимия ми пиано бар - на миналата Нова година.

image

Пролетна нощна синева в Бургас.

image

"Грамофонът", разбира се!

image Джон Лоутън от "Юрая Хийп" - рецитал на "Бургас и морето".

 

image

Тазгодишният победител на "Бургас и морето" - Стефан Лалчев.

image

Скулптури от пясък край морето - замислен сфинкс...

image Сред цветя в Морската градина - любимата лятна дестинация. 

image

В градинката пред "Happy" със Сашо.

 

image

Мисля си нещо на кафе "Унисон" на ул. "Александровска", слушайки любима музика...

image

Ах, морето...:)

image

На гара Бургас - влакът потегля...към посока "Бъдеще":)

 

 



Тагове:   Бургас,   моя,   най,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. avangardi - Бургас, море, романтика, обич,
18.01.2009 06:57
мечти, романтика - един цял живот преминал с мирис на море, хора, приятели и обич!
Прекрасно чувство на хармония и нежност лъха от постинга ти, Теменужке-мила дружке!
Благодаря ти за съпреживяването!
цитирай
2. анонимен - няма таквази красота
18.01.2009 09:58
си4ките забележителности на бургас
в образа на теменуга са се събрали
цитирай
3. cocolina - красиви
18.01.2009 10:06
снимки:)))))
цитирай
4. virginblack - iii, blagodarq ti.
18.01.2009 11:14
ako ima mqsto na sveta, kydeto iskam da umra, to si e v moq rden grad :)
цитирай
5. bambola - :)
18.01.2009 12:04
детето което говори с морето на някакав странен език .....благодаря ти :)

цитирай
6. luben - Много хубави
18.01.2009 13:06
спомени имам и от Бургас... Не искам да сравнявам с Пловдив, Варна и други места, защото на всякъде е просто ... различно усещане и спомен.

Снимките разкриват част от живота, моментите - хубаво е да усетиш споделеното от някого. :)
цитирай
7. maminkavania - ...aх, почувствах се у дома...
18.01.2009 14:31
...как добре ще ми дойде една разходчица в Морската и едно чайче на "Октопода"... с мамаааааа...
Поздрави от една русалка! Драго ми беше!
цитирай
8. bizcocho - Вдъхнах си и от мириса на Черно мо...
18.01.2009 15:47
Вдъхнах си и от мириса на Черно море:))Красив град е Бургас:))Правят супер милинки там:)))))
цитирай
9. gor - Хубав град, но...
18.01.2009 15:52
Най-хубавото нещо в него са хората. Особено жените на Бургас.
цитирай
10. esen - Прекрасни сте!
18.01.2009 20:56
Поздрави и усмивки за теб и Дидка, за морето, вълните и чайките!!! Благодаря ти за страхотната разходка!:)))
цитирай
11. temenuga - Към avangardi:
19.01.2009 02:01
Благодаря ти, Илка!
Да, животът ми покрай морето носи мисира на романтика и обич, преплетени в единство и даряващи ме с невидимата сила да оцелявам, да вървя напред, да противодействам на разни пошли, но незначителни за цялостната пътека на живота ми случвания...
Радвам се, че съм създала усещане за уют у теб чрез думите ми, съчетани със снимки от моя любим роден град...
цитирай
12. temenuga - Към turbo4:
19.01.2009 02:11
Да! Прав си, протяжният безкраен януари кара блогърите да писателстват на воля, а снимките /повечето с летни нюанси/ е знайно защо са поместени тук - поне да се опитам да постопля нещо твърде зъзнещата ми напоследък душа:)))
Благодаря за пожеланието:) Неделята свърши и определено беше приятна:)
цитирай
13. temenuga - Към анонимен:
19.01.2009 02:19
Е, красотата на Бургас, не толкова външната, а атмосферата му, която е осезама за всеки, гмурнал се в прегръдките на града, е съществена:) Остави ме мен:) Просто съм на снимките, но целта ми бе да изнамеря от архивите фотоси на обичани места от града ми...:) А градът е хубав, разбира се, в неразделно съчетание с хората в него, нали:)))
цитирай
14. temenuga - Към cocolina:
19.01.2009 02:22
Благодаря ти!
Не снимките, а сниманите места, са красиви:)))
цитирай
15. temenuga - Към virginblack:
19.01.2009 02:32
Да...И аз бих искала да умра в родния си град...
Но преди това искам да живея и дишам пълноценно тук, да обичам - отново, и да имам лудостта да тръгна отново влюбена по тайните бургаски улици, пазещи Времето...
цитирай
16. temenuga - Към bambola:
19.01.2009 02:34
И аз ти благодаря! "Момчето, което говори с морето на някакъв странен език..." на Недялко Йорданов е нещо много бургаско, много наше, почувствано, съпреживяно. Е, аз, като едно бивше момиче, също се опитвам да говоря с морето...И да получавам отговори, и енергия, и ласка...
цитирай
17. temenuga - Към luben:
19.01.2009 02:38
Прав си, снимките са енергетизирано отражение на запечатания момент...
А иначе - всеки град си е несравняем:)))
Аз си обичам моя:)
цитирай
18. temenuga - Към maminkavania:
19.01.2009 02:47
:))) И на мене ми е драго да срещна една разбираща нашите чисто бургаски "светилища" душа:)))
Хубаво си е тук, спокойно, зареждащо...След бесния ритъм на столицата тук се чувствам отново родена...
Приемам русалските поздрави и ти изпращам едни рачешки /но не щипливи:)), нали съм Рак, но от кротката порода, привидно поне...:)))/
цитирай
19. temenuga - Към bizcocho:
19.01.2009 02:55
Ееех, как се радвам, че дори само чрез снимките си успяла да доловиш дори дъха на морето ни...Аз съм израстнала с него и животът ми като че ли е немислим без мириса му...Докато бях в София, това ми липсваше най-много, ароматът на море и кряскът на гларусите...Затова и всяка седмица пърувах до родния си град. И затова в крайна сметка се завърнах в лоното на същността си...
А за милинките -даааа! Права си!
цитирай
20. temenuga - Към gor:
19.01.2009 03:07
Напълно съм съгласна с теб:)
Хората тук са топли, чувствителни и наситени с емоции...
А относно бургаските жени - не мога аз да ги оценявам:) Определено нямам афинитет към нежния пол...
Но това е универсализирано мнение, т.е. не е само твоето такова:)
цитирай
21. temenuga - Към esen:
19.01.2009 03:11
Благодаря ти, Златка!
И аз паза топли спомени за красивия ти град! Имам и постинг, посветен на него. Хасково ще го запомня /ако не ме заведе животът отново там пак някой ден...:) като едно одухотворено място, с много интелигентни и добронамерени хора!
А моя град си ми е фаворит, и няма как да е другояче:)))
Поздрави!
цитирай
22. basta - ех, аз не съм бургазлийка, но така ...
19.01.2009 09:11
ех, аз не съм бургазлийка, но така обичам морето...
направо ми е в сърцето!
снимките са страхотни, особено морските....
и вие сте големи симпатяги, да сте живи и здрави!
усмивки и хубав ден!
цитирай
23. rummi - в Бургас
19.01.2009 10:39
има магия :-)
цитирай
24. mmmmmmmmm - Докоснах се ....
19.01.2009 12:12
до Твоя свят и твоя Бургас.
Много приятно ми стана.
Благодаря ти!:))
цитирай
25. monna - Ехе...е, нашият Бургас!!!
19.01.2009 15:47
Да, да..дали е..."нефтокомбинатен или пристанищен".. не знам, но си е наш и всички си го Обичаме, много!! И той си ни обича, сигурна съм, особено като вървя по "Богориди", като че всяко камъче ми говори, ами в градината..ех какви спомени..за чудо и приказ, имаме всички бургазлии!!
Много хубави снимки!
Чудесен постинг!
цитирай
26. depressed - ..
19.01.2009 17:25
Благодаря за поздрава, Теменуга :-)
Много ми харесаха снимките и духа на Бургас.. Знаем как е :-)

Подпис: Един Бургазлия по душа :-)
цитирай
27. cornflower - Поздрав
19.01.2009 17:58
от моето северно море, което е още девствено.. Лятото ще взема да го постна и аз.
А Стефан Лалчев роднина ли е или просто приятелче?
цитирай
28. martiniki - да си
19.01.2009 18:52
бургазлия е диагноза.

благодаря за разходката, омъчни ме светло
цитирай
29. anastasiia - Изпълни ме с хубави емоции
19.01.2009 19:31
и приятни спомени!...:) Нали знаеш, колко много обичам Бургас! Почти всяко лято идвам на гости в хубавия ви град...:) А "Октопода" и "Чадъра" са ми почти всекидневните заведения в Морската градина... Дори с Диомов се виждаме там на кафе...:) Нали знаеш, че присъствам на "Бургас и морето", винаги в началото на август...:)
С голямо удоволствие се "разходих" отново, заедно с теб и сладката Дидка по любими места и улички...:)
Прегръдки, Нуши...:)
цитирай
30. viki11 - Добро представяне. Достатъчно ...
20.01.2009 12:46
Добро представяне.
Достатъчно добре познавам Бургас.
Не може всички да го виждат в една и съща светлина. Няма да съм себе си , ако не кажа, че най-много съм страдала от бургазлии. Това е силно затвърдена позиция.

Повечето места са ми познати.
Все пак, е представено много добре, постарала си се.
За съжаление у нас всеки може да бъде представен за музикален идол. В този ред на мисли победителят в Бургас и морето е силно пресилен, но няма оправия.
Няма и да разберем, кои са истински силните на деня.
Поне момчето ще се радва.

Доста си се постарала да представиш един безгрижен живот на майка с дъщеря. Понякога нещата се случват точно така.
В други случаи по друг начин.
Но и града има голямо значение за това.
цитирай
31. candysays - Красив е Бургас, и ти си красива! :))
20.01.2009 16:40
И нещо повече - имате дълбочина..
Ще се радвам само очите ти да не носят отпечатъка на тъга.. в бъдеще.

Сърдечни поздрави от мен!
Обещавам ти една чудесна среща в Бургас това лято! :))) Живот и здраве да е само..
цитирай
32. temenuga - Към basta:
20.01.2009 17:05
Така е! Морето, нашето море, се настанява трайно в сърцата на хора, надарени с чувствителност и склонност към романтика...
Благодаря ти за милите думи!
Много усмивки ти пращам - зимно-морски!:))))
цитирай
33. temenuga - Към rummi:
20.01.2009 17:09
Да! Който има сетивата, усеща магията на Бургас...
Явно ти ги притежаваш:)))
Поздрави!
цитирай
34. temenuga - Към mmmmmmmmm:
20.01.2009 17:21
И на мен ми е приятно, когато моят свят достига до някого...:))
А моят Бургас е кътче, което винаги пазя ревностно в себе си, където и да съм...Може би само Торонто съм чувсвтала по този начин, незнайно защо, макар че бях само 2 месеца там преди години...
И аз ти благодаря за споделеното усещане!
цитирай
35. luben - Излишно
20.01.2009 17:32
е да казвам, че ще е удоволствие за повечето ти читатели да пускаш и още. И още. И ... когато и както ти е приятно :)
цитирай
36. temenuga - Към monna:
21.01.2009 03:47
Ех, колко е хубаво бургазлия да разбере бургаските ти трепети...
Ние сме си нещо като негласно съсловие тук:)))
И умеем да разкодираме песента на морето, на гларусите, на камъчетата дори по "Богориди"...
Благодаря ти за емоционално изразената духовна подкрепа!:)))
цитирай
37. temenuga - Към depressed:
21.01.2009 04:01
"Бургас е центърът на Вселената", казваше навремето един мой познат, когато много, много отдавна обичах...:)
Така е, който се е докоснал до духа на Бургас, вече е подвластен на него:)
И аз ти благодаря!
цитирай
38. temenuga - Към cornflower:
21.01.2009 04:07
Северното море си има друга красота...По-загадъчно-сдържана, като в пиеса на Бергман...
А тук си е по южному горещо, дори и през зимата:)))
За Стефан Лалчев - не ни е роднина, но дъщеря ми пее в една група с него от 5-годишна, а майка му й е вокален педагог:)))
цитирай
39. temenuga - Към martiniki:
21.01.2009 04:20
Еееех, знам какво е да ти липсва Бургас, нали правих опит да стана софиянка, но скоротечно се завърнах, след като всяка седмица си пътувах, за да се заредя от морето...и хората тук...:)
"Омъчни ме светло"! Брилянтно казано!...
Да, и си права, да си бургазлия е диагноза...Без открит лек за нея:)))
цитирай
40. temenuga - Към anastasiia:
21.01.2009 04:28
Ех, Ася! Къде съм гледала, че не съм те видяла на "Бургас и морето"!!! Тази година пътувах специално от София, за да бъда тук за фестивала! И дори се видяхме с Диомов, той се спря да говори с мен...След това, късно вечерта, бяхме на "Чадъра" с компания...Как не сме се засекли с теб! Ще се изям от яд!!!
Но нищо, вече съм си пераментно в Бургас и догодина ще вземем мерки овреме:)))
А иначе - да, знам, че обичаш моя град! И постинги си му посвещавала...:)))
Аз+Дидка /която много те харесва, макар и задочно!/ ти пращаме бургаски поздрави!
С надежда да се видим на "Бургас и морето":)))!
цитирай
41. temenuga - Към viki11:
21.01.2009 05:02
...Съжалявам, че имаш негативни преживявания с бурагзлии...Аз пък имам със софиянци:)))
Така че сме квит:)))
Иначе - не съм се постарала да представя града си в добра светлина...Просто изрових от архивите снимки от тук/които вече ги няма, защото днес ми гръмна лаптопът..., сега пиша от друг компютър.../ и на снимките това се вижда:))) Т.е. моят град е хубав, погледнат през очите на хора, които го обичат:)) С всичко е така...
А иначе - животът ми никак не е толкова безгрижен...Но важното е какво се отпечатва на снимките, нали...:)))
А там трябва да има само усмивки! Колкото и да ридаеш вътрешно понякога...
А за Стефан Лалчев - твърде пристрасна съм и не искам да започвам спор...
цитирай
42. temenuga - Към candysays:
21.01.2009 05:06
Ех! И с тебе няма да се разминем това лято, както в София така и намерих време да се видим, там ми беше някакъв кошмар от динамика и липса на време...
Но тук времето тече по-бавно и човек винаги смогва да обърне внимание на съществените неща:))
Благодаря ти за красивите и топли думи!
А за отпечатъка на тъгата...все си мисля, че крайно време е да се появи и лечителят...:)))
цитирай
43. temenuga - Към luben:
21.01.2009 05:13
Всъщност, снимките си ги помествам и си ги обновявам заради моите хубави спомени, а винаги от споменния скрин изскачат още, и още...Но засега спирам, защото, както обясних по-горе, ми гръмна ненадейно лаптопът /и този път не дъщеря ми е замесена:)))/. Странни неща стават около мен...Техниките гърмят, може би затова и мъж не се задържа до взривоопасната ми особа:))) ... Може би трябва да е със смелостта на пожарникар или нещо подобно:)))
цитирай
44. bovari - Солено и сладко!
21.01.2009 19:41
Солен вкус -дъхът на морето! Сладки, "вкусни" захарчета - деца, жени и ....изобщо бургазлии!
Моята орисница(кума) е от Бургас!;)
Поздрави,temenuga!
цитирай
45. julllinkata - Бургас е прекрасен наистина
22.01.2009 00:56
И аз останах много ...абе..много просто. Там за 10 дни съм изпитала всякакви емоции. Приятни или не, важното е, че бяха силни:)
цитирай
46. temenuga - Към bovari:
22.01.2009 02:18
Това е любимото си съчетание! Солено-сладко, тръпчиво-омайно, нежно-трепетно...:)
А за бургазлии - права си! Хората тук наистина са прекрасни, топли, открити, гостоприемни, коюупонджии!
Да ти е жива и здрава орисницата/съгражданка/!
Поздрави и ти благодаря!
цитирай
47. temenuga - Към julllinkata:
22.01.2009 02:27
Това е важното! Силни да са емоциите:)))
Защото, вдигайки адреналина и нивото на ендорфините, човек няка как да не се усеща...някак над морското равнище:))) Пък като се потопи и в морето, усещанията се засилват и стават просто несравними:)) Т.е. Бургас+море+залези+емоции наистина си е равнозначно на едно малко бягство от реалността:))) /е, поне за тези, които идват за 10 дни тук:))/
Поздрави! И аз също ти благодаря:))!
цитирай
48. edinman - Не обичам много връщането към сп...
22.01.2009 09:39
Не обичам много връщането към спомените,но този път ти си "виновна" за това."Омекнах" и си спомних за "бургаският'' период в живота ми...хем далечен,хем толкова скъп и близък.Благодаря ти!
цитирай
49. luben - Ако избираш
22.01.2009 12:13
мъжете като техника - може би наистина си открила причината да гърмят ;)))
цитирай
50. temenuga - Към edinman:
23.01.2009 04:56
:))) Не се съмнявам, че всеки бургаски период в живота на всекиго би предизвикал подобна сладостна тръпка...В Бургас има чародейство...
И аз ти благодаря - за обратната връзка!:)))
цитирай
51. temenuga - Към luben:
23.01.2009 04:57
Не, те ме избират:)) Явно не издържат на високото напрежение:))))
цитирай
52. mitchell - wyrna me w detstwoto mi. blagodarq
23.01.2009 10:33
wyrna me w detstwoto mi.
blagodarq
цитирай
53. luben - Понякога зървам
23.01.2009 10:48
как дивиди или телевизор / пералня се лепва за някоя бургазлийка... магнетизъм, кво да правиш ;)))
цитирай
54. ddima - Поздрави temenuga!
23.01.2009 18:52
Запази си хубостта и свободата!
Don't cry for Louie LIVE:)))
http://www.youtube.com/watch?v=tgUyDhwDFdU&NR=1
цитирай
55. jesusbg - Ще ме извиняваш, ама нещо не мога да ...
23.01.2009 20:01
Ще ме извиняваш, ама нещо не мога да изпитам добри чувства към Бургас.
цитирай
56. temenuga - Към mitchell:
24.01.2009 00:01
И моето детство е с вкуса на Бургас...Хубаво е, когато човек има уютен пристан, към който да се върне в спомена...
цитирай
57. temenuga - Към luben:
24.01.2009 00:09
Магнетизъм, да...Но понякога и токови удари стават:))))
цитирай
58. temenuga - Към ddima:
24.01.2009 00:17
Благодаря ти за страхотния музикален поздрав, стилен и замислящ...
А и пожеланието ти е не по-малко стойностно...
Не плача вече...За никого...Времето отми всички остатъчни болки...
цитирай
59. temenuga - Към jesusbg:
24.01.2009 00:19
И ти ще ме извиняваш, но просто не беше тук мястото да го споделяш...
И още нещо - никога не обиждам любимите неща на хора, които уважавам, дори и на тези, които не уважавам толкова...
цитирай
60. jesusbg - не разбрах с какво съмм те обидил?
24.01.2009 09:26
не разбрах с какво съмм те обидил?
цитирай
61. brumbrumm - ехаа
24.01.2009 11:25
снимки, снимкиии!Обичам снимки още повече от хубави места с велеси хора.
С дъщеричката ти много си приличате, две бургаски слънца. Чак ме хвана тъжното, че скоро не съм ходила в града ви.
:)
цитирай
62. jesusbg - Тъй като може би си ме разбрала не...
24.01.2009 16:48
Тъй като може би си ме разбрала неправилно, в което и аз имам огромна вина, искам да поясня:
За да изпитам чувства към град, трябва да съм бил там, а аз все още (за съжаление) не съм бил в Бургас.
И за разлика от т.нар. столичани като Зюлфието, никога не деля хората по признак столица-провинция.
Поздрави
цитирай
63. temenuga - Kъм jesusbg:
24.01.2009 16:52
Много просто е - аз съм си пристрастна към родния град, който си обичам, въпреки разкопаните му улици и Нефтозавода в близост...И затова се изрепчих, че нямаш добри чувтсва към него. Имаш си право на всякакви чувства, просто тук си позволиха малка Ода за Бургас и това предплолагаше позитивни отзиви за моя град:)))
цитирай
64. temenuga - Към brumbrumm:
24.01.2009 16:55
И аз обичам снимки от "хубави места с весели хора":)))
Но с дъщеря ми не си приличаме много, тя се е метнала на баща си, т.е. бившия съпруг:) /има го на една от снимките от рождения й ден.../
А иначе - винаги можеш да оправиш факта, че скоро не си посещавала града ни:))) Лято идва, така че, стягай се:))))
цитирай
65. temenuga - Към jesusbg:
24.01.2009 17:02
Е, разбирам, съжалявам, че със снимките от града си не съм предизвикала симпатии към него. Вкусове - всякакви...И аз не харесах София, докато живях и работих там и затова /и не само.../ се върнах тук, където се усещам жива:))) и пълноценна.
Поздрави и ако дойдеш тук някога, може пък нещо да ти хареса:)))
цитирай
66. jesusbg - Всъщност София сама по себе си е п...
24.01.2009 17:14
Всъщност София сама по себе си е прекрасен град и е една миниБългария, защото тук има хора от всяко кътче на страната - от Дуранкулак до Охрид
цитирай
67. temenuga - Към jesusbg:
24.01.2009 17:24
Има, да...Но аз не се чувствах уютно там...
Въпрос на светоусещане и на приоритети в живота...Аз си имам нужда от моя си кръг близки и приятели и непрестанния контакт с тях, а в София това ми беше почти невъзможно...
цитирай
68. jesusbg - уютът вече си е изцяло субективно ...
24.01.2009 18:09
уютът вече си е изцяло субективно преживяване.
Дано вече си щастлива и животът ти върви все нагоре
цитирай
69. temenuga - Към jesusbg:
25.01.2009 03:33
Така е...А и щастието е относително понятие...Но тук определено намирам доста повече негови аспекти:)))
цитирай
70. viki11 - Да, аз също никога не пренебрегвам ...
25.01.2009 14:18
Да, аз също никога не пренебрегвам болни, даже ако не ги познавам изобщо. А ако са ми близки, да не говорим.
Макар че не може да се сравнява с някакви спомени от град.
цитирай
71. valiordanov - Преоткрих Бургас благодарение на ...
26.01.2009 08:31
Преоткрих Бургас благодарение на теб... Искам да дойда пак в този град и да видя с очите си тези прелестни места...и хора... Ти си най-слънчевото Бургаско създание което виждам в различни проблясъци , но с една топлина...Благодаря на Бог, че ме срещна тук с теб и мога да те чета и виждам дори...Прегръщам те приятелски , топло и нежно за да погълна от твоята топлина!
цитирай
72. nadagr - temenuga,една вълнуваща разходка
26.01.2009 11:26
направих с теб из родния ти град и сред спомените ти за изживени мигове.
Според мен не е важно къде отива човек,а къде се връща.
Поздрави и усмивки!
цитирай
73. temenuga - Към viki11:
27.01.2009 02:45
Аз също не пренебрегвам страдащи души...
А за спомените от град - и аз имам достатъчно негативни спомени от София и определени софиянци примерно, но това не ме кара да намразвам града...Хора, лишени от благородство и етика, има навсякъде. А и понякога си е чиста случайност къде точно се сблъскваш с тях...
цитирай
74. temenuga - Към valiordanov:
27.01.2009 02:52
Благодаря ти за осезаемата топлина, струяща от думите ти!
Моят град е твърде скромен на вид, но носи атмосфера и тя се усеща, когато човек се докосне до него, надали се излъчва от снимките...
Не знам дали съм "най-слънчевото създание" тук, понякога съм доста натъжена, но само понякога, а и доста бързо извиквам отново усмивката си:)))
Бургазлии сме силни, нали сме морски хора и оцеляваме след страховити водни предизвикателства:)))
цитирай
75. temenuga - Към nadagr:
27.01.2009 02:54
Раздвам се, че си усетила това - точно изживените мибове правят дадено място скъпо...Затова обичам моя Бургас, заради моментите, сгушени в моите бургаски спомени със скъпи бургаски хора...
И си права, завръщайки се в града си, го заобичах още повече, с всичките му несъвършенства и "грапавини"...
Поздрави и усмивки ти изпращам и аз!:)))
цитирай
76. valiordanov - Слънчева си! Само в този отговор ...
28.01.2009 07:25
Слънчева си! Само в този отговор имам от теб шест усмивки. Нима са нищо?...:):):);)

цитирай
77. temenuga - Към valiordanov:
31.01.2009 02:47
Не са нищо, разбира се /за усмивките иде реч:)))/А сега ти пращам още;))))) /брой си ги сам;)/
цитирай
78. анонимен - Zapitvane
01.04.2009 13:41
Imah shtastieto predi 25 godini da ziveya v Burgas. Edni ot nay-hubavite mi spomeni sa svarzani s tozi grad. Ot togava ne sam stapval tam. Gledayki snimkite ti ot bloga postoyanno izlizashe ulica Bogoridi. Kade e tazi ulica? Da ne bi tova da e aktualnoto ime na ulica Boteva?
цитирай
79. temenuga - Към анонимен:
02.04.2009 11:45
О, не, улица "Ботев"-а още си съществува, но тя не е пешеходна:) Улица "Богориди" е т. нар. "стъргало" на Бургас, само за пешеходци, започва от х-л "България" и води до входа на Морската градина:)
Раздвам се, че макар и преди четвърт век, си имал възможността да се докоснеш до духа на града ми!
цитирай
80. анонимен - mn krasivi snimki
12.06.2009 14:33
xubavo e 4e ima nqkoi koito da obi4a tolkova mn grada si i na vsqka snimka da kazva imeto mu bravo
цитирай
81. temenuga - Към анонимен:
26.06.2009 12:25
Да, обичам града си, дано и той ме обича:)))...
цитирай
82. анонимен - moreto
05.07.2009 12:51
ve4e mnogo mi se hodi na more a sega kato razglejdam tezi snimki se draznq a sigyrno sled 2-3 dni zaminavam kam burgas poneje as sam ot qmbol i sam dosta radostna
цитирай
83. анонимен - Бургас
24.04.2010 15:33
Страхотни сте
Мисла че се намирате в най-прекрасния град в цяла България.Поне за мен.
Благодаря върна ме назад в времето.Снимали сте на най-прекрасните места.
цитирай
84. temenuga - Към анонимен:
26.04.2010 18:47
анонимен написа:
Страхотни сте
Мисла че се намирате в най-прекрасния град в цяла България.Поне за мен.
Благодаря върна ме назад в времето.Снимали сте на най-прекрасните места.

Да, и за мен Бургас е незаменим...
Радвам се, че съм създала малко приятни мигове - от досега с моя град, който обичам безпрекословно...Бургаски поздрави, съчетани с духа на Морето...
цитирай
85. virginblack - razplaka me
27.04.2010 00:01
a az naposledyk mnogo tyguvam. nqma drugo mqsto na sveta kato moq Burgas.
цитирай
86. temenuga - Към virginblack:
27.04.2010 00:51
virginblack написа:
a az naposledyk mnogo tyguvam. nqma drugo mqsto na sveta kato moq Burgas.

Да, така е, няма друго място на света, като нашия Бургас...Особено след като се върнах от София, където пробвах да живея известно време, го оцених в пълна степен и с пълна сила...Поздрави от града, който наистина привързва безнадеждно към себе си...
цитирай
87. анонимен - чудесни снимки, прекрасни хора но ...
23.11.2010 17:31
чудесни снимки ,прекрасни хора но тук в Бургас нямаме стъргало Имаме ШПАРЦ
цитирай
88. temenuga - Към анонимен:
23.11.2010 17:33
анонимен написа:
чудесни снимки ,прекрасни хора но тук в Бургас нямаме стъргало Имаме ШПАРЦ

О, да, шпарц или стъргало, за мен е едно и също:) Благодаря за милите думи! /очевидно написани от бургазлия!:)/
цитирай
89. анонимен - С тези снимки ми напомни за прият...
16.01.2011 15:41
С тези снимки ми напомни за приятнатап бургаска атмосфера :)))
цитирай
90. temenuga - Kъм анонимен:
17.01.2011 03:09
анонимен написа:
С тези снимки ми напомни за приятнатап бургаска атмосфера :)))

Е, сега градът е в доста различен вид и доста разкопан, но атмосферата пак си я има...:)
цитирай
91. alexs - Поздравления - един от най-хуба...
07.12.2011 09:09
Поздравления - един от най-хубавите постинги в blog.bg !!!
Въпреки че не съм роден тук Бургас си е моя град!
Наистина Бургас е "най-романтичното кътче във Вселената"!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2422650
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930