Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2009 03:12 - Символичният праг
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17341 Коментари: 62 Гласове:
1

Последна промяна: 06.01.2009 17:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image 

Ето и отблясъци от последните дни на Старата...

С рутинните коледни рога, е, с тях съм свикнала:))) И май ми отиват, нали:)))                  

image

Дъщеря ми на коледно гости у приятелка:)

...Всяка Нова година съдържа в себе си символиката на пристъпването към нещо различно, нещо, което е подобрен вариант на демо версията на Старата /също толкова чакана в нейното зараждане, след това носеща неминуемия низ от разочарования, неизменните терзания, пропадания, разнопосочни болки, породени нови надежди и реализирани, или не, очаквания.../

Това пристъпване през прага на Новата е вид свещенодействие.

Сърцата ни, поне в този миг на разграничаване от ретроградността на вехти изживявания, са преизпълнени с надежда.

А тя е сияйният пътеводител на Божественото начало.

Което бди над душите човешки. И след краховете ни докосва с топлия повей на нещо извечно, вдъхва ни Вяра, упование в Доброто, пази съкровението вътре в нас. И ни нашепва тайнството на Сътворението.

Несконачаемият низ от години, от началото на света досега, рисува върховете и спадовете във всеки един житейски път.

И символичният праг на Новата съдържа в себе си енергийния заряд на нещо свише, носещо в себе си цялата позитивност на разпукването на новия изгрев.

Бъдете благословени!

И нека запазим в себе си тази чудна способност да се зараждаме, отново, и отново.

Година след година, вечност след вечност...

image С моя братовчедка

image С приятелка на любимото за всички бургазлии място /емблематично, при това:)))/ - "Терасата".

image

image

Пред друг от бургаските символи - "Грамофона".

image

Дъщеря ми /на заден план:))/ на прословутата /и съвсем нова за Бургас/ открита ледена пързалка, която стана притегателен център за млади и не толкова млади:)))

image

...В новогодишната нощ дъщеря ми се забавлява с гърмящи конфети:)))

image

image

image

image

След полунощ - на караоке бар!!!

image

Аз, като по-малко смела, съм в ролята само на документиращ изявата на приятелките, с които пя цялата зала!

За много години!!!



Тагове:   праг,


Гласувай:
1



1. usmivkata - Честита Нова година! :)))
02.01.2009 08:29
Пожелавам ти да си здрава, да се радваш на всичко това, което имаш, но и да не спираш да мечтаеш. Усмивки!
цитирай
2. cornflower - За много години, мила Теменуга!
02.01.2009 08:58
Пожелавам ти да намериш щастието през новата година! А то май е в търсенето...във вярата, която ни изправя след поредното падане...
Да, приличаме си много - и ако ти говориш повече за чувствата си, които аз упорито премълчавам, то е защото се опитвам да забравям и да избягам. А те, горкичките цял роман са ми нанизали, който нямам силата да разкажа, защото трябва да го преживея отново!
Случайно да си риба - не се понасям!
И тъй, дано успеем да преплуваме моретата през 2009-та!
цитирай
3. tota - За много години, Теменуга!
02.01.2009 08:58
Бъди щастлива!!
цитирай
4. letisi - ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА:)))
02.01.2009 09:00
много любов красота късмет и мечти..нека лошото остане като далечен нереален спомен:))
цитирай
5. comfy - За много години, Теменуга!!
02.01.2009 09:14
Нека новата година бъде светла за теб и Дидка, нека бъде радостна, романтична, изпълнена с онова прекрасно състояние на духа, наречено щастие - нека е такава 2009 г.! Нека!

Поздрави! :)**
цитирай
6. krotalka - За много години!
02.01.2009 10:09
Много ти е хубава щерката! Да ти е жива и здрава!

Много щастие и смях и таз година без рога!
цитирай
7. neanonimen - &
02.01.2009 10:19
Честита Нова година!Бъди щacтливa,добра и весела:)
цитирай
8. viki11 - Както винаги да изтъкна едно нес...
02.01.2009 10:41
Както винаги да изтъкна едно несъгласие.
Новата година не е нещо ново. Новата е продължение на старата. И ако винаги започваме от първата крачка, значи до никъде няма да стигнем. Ние просто трябва да продължим напред. ЖЕлателно с по-успешни стъпки. И с надеждата да ни бъдат дадени. С очакването за това, което ни се даде. Нито повече , нито по-малко. Независимо трудно, лесно, тъжно или весело. Всичко трябва да се решава, в движение.

Нека новата година не е начало, а продължение. Такова, каквото има. И нека преминем през него по най-добрия начин, на който сме способни!

И тук ми идва да кажа само едно ... АМИН. :)
цитирай
9. dadide - Честита да е!
02.01.2009 11:22
За много здрави, успешни, щастливи и изпълнени с любов години!
цитирай
10. kassandra - Честита Нова Година!:))
02.01.2009 11:37
Честита Нова Година!:))
цитирай
11. viovioi - Честита Нова година Нуши!!
02.01.2009 13:36
Здраве и нова ,истинска и вълнуваща любов!! Най-доброто предстои:)
цитирай
12. mmmmmmmmm - Честита Нова година!:)
02.01.2009 13:46
Желая много здраве,
много красиви и сбъднати мечти,
истинска любов и
споделени мигове на щастие и радост!:)
Наздраве!:))
цитирай
13. bizcocho - Честита 2009!:)
02.01.2009 13:53
Годината за тебе
да бъде кат елха
със чудни изненади,
вълшебница да е добра.:)
цитирай
14. bambola - За много години!
02.01.2009 13:53
:)
цитирай
15. helios - Честита Нова година!
02.01.2009 14:07
Много любов, здраве и щастливи мигове!:)
цитирай
16. svoboda64 - Честита Нова Година!
02.01.2009 20:23
Тя е ще силна - затова да сме силни да я издаяним:)
Тя ще е нежна - затова да сме твърди, за да устоим на ласките й:)
Тя ще е по-кратка от предишната - затова да й се насладим в целия й блясък и коварства!

Нека бъде щедра към нас! Амин!
цитирай
17. furiika - За много години!
03.01.2009 10:04
:)))
цитирай
18. enjoy6 - Честита и щастлива 2009 година!
03.01.2009 15:47
Първо искам да ти пожелая много здраве, позитивизъм в мислите и случващото се с теб и около теб и не на последно, но много важно нещо-любов, защото съм сигурна, че ще я има при теб тази година!:)))
цитирай
19. victoriavselena - За много години
03.01.2009 19:18
в циклицността на вселената, ние никога не се връщаме на същата точка, а се развиваме в спирала, посоката е нагоре и напред. Успехи.
цитирай
20. luben - Честита
04.01.2009 12:17
и много песни покрай усмивките, здравето и любовта, които да са все с тебе тази година :)
цитирай
21. iliada - ЧЕСТИТА НОВА 2009 ГОДИНА!
04.01.2009 16:13
бЪДИ МНОГО ЩАСТЛИВА ТАЗИ ГОДИНА!:)
цитирай
22. temenuga - Към usmivkata:
05.01.2009 05:32
Благодаря ти! Така е, уж нямам нищо /фиктивно погледнато:)/, но всъщност май имам почти всичко /погледнато символично.../. Е, нямам нещо особено съществено, но си го пожелавам да ми се случи тази година - най-после!:))) Така че - не преставам да мечтая:)))
Успешна и влюбена година да е 2009-а за теб!
цитирай
23. temenuga - Към cornflower:
05.01.2009 05:36
Така е, аз много пиша /съответно говоря/, така съумявам да вентилирам болката /донякъде.../.
Всъщност, и аз изписах вече тук цял роман, но се питам защо ли...Всъщност, може би защото това съм аз. И не мога да бъда друга...
Благодаря ти за пожеланието! Знам, че е искрено, защото ти ме разбираш...
И не съм Риба, но нещо подобно съм - Рак:))) Така че пак си бродя по моретата, малко на заден ход дори:)))
Поздрави и нека да е хубава Новата!!!
цитирай
24. cornflower - Ставаме уязвими
05.01.2009 08:44
с тази откритост - някои злоупотребяват.
Навсякъде борби, за да устоим себе си.
Но както и да пишем, всъщност портретуваме себе си.
Проблемът явно опира до етиката и морала на всеки автор.
цитирай
25. slavei - Честита Нова година, Теменуга!
05.01.2009 15:24
Благодат, милост и хармония в душата и домът ти да е!:)
цитирай
26. svoboda64 - :) по повод зодията ти ')(,
05.01.2009 15:56
Прекалено сте раними "рачетата". Казвам го с усмивка и състрадание, защото си отглеждам едно вкъщи. И знам какво е страдание като не отвърнат на чувствата ти и как буквално светът може да се срути в един миг, защото любимият/любимата са поискали да си тръгнат... Тогава се затваряте в черупката си и Светът наистина престава да съществува за вас. Защото за вас Светът не е вакханалията от събитийност наоколо. За вас Светът е Другият (един определен, конкретен друг) и когато Него/Нея ги няма вие губите равновесие, започвате да се чувствате нецялостни.
Поне това съм наблюдавала у Малечко-Палечко. Предполагам - от описанията ти - че подобно нещо се случва и с теб:)

Но както и да е... пътешествието продължава:)
цитирай
27. adiveil - ЧНГ и от мен! Здраве и щастие на вс...
05.01.2009 18:44
ЧНГ и от мен! Здраве и щастие на всички, които обичаш! :))
цитирай
28. ivesa - Здравей,temenuga!
05.01.2009 19:43
Прекрасна е способността ни да се зараждаме отново!Бъди благословена и ти!:)))
цитирай
29. basta - и от мен ЧНГ и щастлива нека бъде ...
05.01.2009 21:19
и от мен ЧНГ и щастлива нека бъде
Любов и топлина нека да пребъдат
и както морето е безкрайно и нежно
така мечтите ти да са безбрежни
и в реалност да ги претвориш
и с вятъра да полетиш
и Слънцето да стопли днес сияйно
душата ти, и да живееш в радост трайна!

:))) дано ти допадне стихчето ми :)

а аз обожавам морето, направо завиждам на хората, които могат да са близо до него...
поздрави!
цитирай
30. temenuga - Към tota:
06.01.2009 13:47
Благодаря ти! Всъщност комплексното усещане за щастие включва всичко онова, от което душата ми се нуждае...Дано го има за мен и близките ми през тази година! Нека е добра и ползотворна и за теб! И пълна с хубави емоции!
цитирай
31. temenuga - Към letisi:
06.01.2009 13:51
Честита да е Новата!
...Дано лошото наистина остане като далечен нереален спомен, но все пак спомен, съдържащ в себе си позитивното зрънце на поуката и натруната мъдрост...
Иначе - да, мечтите са живи, макар и леко поомърлушени:)))
Светлина по пътя ти през дните на 2009-а ти желая!
цитирай
32. temenuga - Към comfy:
06.01.2009 13:53
За много години, приятелю!
Дано наистина Новата бъде по-добра...Е, романтична не си пожелавам да бъде, защото само бели май ми носи скллонността към романтика:)))
Но затова пък, ако може, да е малко по-споделена, че предишните години ми бяха твърде много самотни. И, честно казано, омръзна ми това състояние:)) Съвсем даже:)))
Нека е хубава Новата и за теб и хората, на които държиш!
цитирай
33. temenuga - Към krotalka:
06.01.2009 14:01
Благлдаря ти! Дъщеря ми е хубава, да, малко е своенравна, но това е даже задължително за нейната възраст, признак е на здравословно /макар и трудно/ порастване:))))
А за рогата - е...свикнала съм с тях, но ми тежат, убиват и глождят. Много по-комнфортно бих се чувствала без такива разклонения по главата:))) Може би и ми полага най-сетне, тъй като аз лично никого не съм украсила с такива "благородни" придобивки:))))
Щастлива да е Новата за теб и хората, които обичаш!
цитирай
34. temenuga - Към neanonimen:
06.01.2009 14:09
Благодаря ти! Е, като съм щастлива /ако съм:)/, няма как да не бъда и добра, и весела:))) Но винаги има едно "ако":))) Т.е. - само си викам "дано":))) Останалото ще се нареди:)))
цитирай
35. temenuga - Към viki11:
06.01.2009 14:18
Така е - щастието се крие в пътя. Новата е продължение, дано да е подобрена версия, обаче:))) Т.е. с изчистени вируси от хард диска и ъпдейтвани програмни продукти:)))
Не искам да си самопожелавам много неща. Искам само едно, а то включва всичко всъщност...Но...Ще поживеем, ще видим:))))
цитирай
36. temenuga - Към dadide:
06.01.2009 14:20
Дано! За много години, изпълнени с любов! Това ме грабна! А не любов, която трае колкото дъх и след себе си оставя тонове болка...Не, не искам повече такава любов. Желая сътворяването на нещо споделено и дълговечено. Най-сетне!
Нека е влюбена - истински и трайно, Новата 2009-а за теб!
цитирай
37. temenuga - Към kassandra:
06.01.2009 14:26
Честита да е! И по-усмихната, по-споделена, по-красива - като емоции, усещания и преживявания!
цитирай
38. temenuga - Към viovioi:
06.01.2009 14:31
Права си! Най-после е време за една истинска любов, защото май всичките ревове, дето ги изревах през последните години, са били заради неистински такива, не от моя страна...Просто не е имало взаимност, а тогава няма смисъл...
Благодаря ти! Една истински хубава и пълноценна година ти желая - на теб и всички, на които държиш!
цитирай
39. temenuga - Към mmmmmmmmm:
06.01.2009 14:38
Благодаря ти за звънтящите от добронамереност пожелания!
Дано се осъществят!
И дано всички хубани се сплетат тази година в единство от красива сбъднатост!
цитирай
40. temenuga - Към bizcocho:
06.01.2009 14:44
О! Какво хубаво пожелание! Дано да е като елха Новата за мен - всеки я украсява с желание, поставя хубави и лъскави играчаки, гирлянди, лампички...Е, не искам да е чак толкова помпозна за мен 2009-а, но нека да носи такъв уют и топлина, както елхата...
Нека е разнопосочно красива и за теб настъпилата година! Поздрави!
цитирай
41. temenuga - Към bambola:
06.01.2009 14:48
За много години!
И бих добавила - качествено изживяни, пълни с това, от което вътрешната ни същност има нужда...
цитирай
42. temenuga - Към helios:
06.01.2009 14:50
Благодаря ти!
Дано имам любов - най-после, такава, от каквато имам нужда...Здравето, разбира се, е неизменен спътник на едно истинско добруване, а щастливите мигове са проекция на един пълноценно извървян път!
Дано и за теб е валидна тази "зависимост" - имайки любов и здраве, и оценявайки ги, да имаш своето щастие!
цитирай
43. temenuga - Към svoboda64:
06.01.2009 14:53
Ех, как хубаво си го казала...:)
Да, силни сме, то поне това се видя:))) Доказуемо се:)
Ще издържим, каквито и силни емоции и предизвикателства да ни е приготвила Новата:))
И сме достатъчно твърди, но и размекаващи се вътрешно, така че дано ласките й бъдат поне искрени, другите втърдяват душевните пространства още по-сигурно:)))
И коварствата ще предвидим, имам "18-то чувство":), колко му е:)
Така че - всичко е наред, каквато и да е Новата, важното е ние да си останем същите:)))
цитирай
44. temenuga - Към furiika:
06.01.2009 14:57
За много години!
Нека доброто настроение и вкуса към тръпките в живота не ни напускат през цялата 2009-а година!
цитирай
45. temenuga - Към enjoy6:
06.01.2009 15:02
Благодаря ти! Дано си добра орисница! Няма как да не се появи тази непослушница, любовта, тази година при мен:))) Май съм си я заслужила и достатъчно дълго чакала...:)
Иначе, така е, проектирайки позитивни мисли в пространството, би трябвало да се случват и позитивни реалности...Опитвам се:) Вярвам. Все пак. Въпреки. А може би точно заради това - защото знам цената на болката и копнея да внеса най-после хармония в живота си. Всъщност, хармонията винаги я е имала, тя е вътрешен израз. А мисля, че през предизвикателствата, през които преминах, не загубих себе си, т.е. запазих хармонията. Това е важното. Другото - чака ме нейде по пътя напред:)))
Поздрави и нека да е изпълнена с позитивни случвания Новата 2009-а и за теб!
цитирай
46. temenuga - Към victoriavselena:
06.01.2009 15:36
Благодаря ти за мъдрото припомняне - по спиралата на развитието пътят е нескончаем, както и вътрешното ни стремление към безкрайността на себедоказването и духовното усъвършенстване...
Съзерцавайки Млечния път /в твоя последен постинг/, си помислих колко мащабни са всъщност вечните понятия и колко малки прашунки, но носещи целия Вселенски смисъл, сме ние, човешките същества...
Нека да е одухотворена и изпълнена със смисъл и истинска любов Новата!
цитирай
47. temenuga - Към luben:
06.01.2009 15:40
Благодаря ти!
Разбира се, песните си в мен и около мен от ранното ми детство, нали съм учила Музикално училище от 4-и до 12-и клас:) След това бях и учителка по пиано, а после животът ми винаги е бил свързан с музиката, сега пък /вече 8-а година/ дъщеря ми пее, почти професионално:)/, така че песните винаги ме съпътстват:) Нека да бъдат водещото начало и през настоящата година, тъжни, носталгични, наситени с любов или весело-закачливи и изпълващи с енергия, няма значение. Важно е Песента на живота да е несекваща...
Много хубави емоции и красиво пеещи нотни съчетания - на теб и близките ти желая!:)))
цитирай
48. temenuga - Към iliada:
06.01.2009 15:43
Дано! Благодаря ти!
Да бъда щастлива включва всъщност много неща, но отразени в едно-единствено - любовта във всичките й измерения...
Бъди винаги съпътствана от вдъхновението и рисуваща с душата си, която е озарена свише!
цитирай
49. temenuga - Към cornflower:
06.01.2009 15:45
Да...Така е, ставаме уязвими.
Но всъщност, вече съм индуцирала достатъчно смелост, за да не се страхувам, бидейки уязвима.
Нека ме нападат, нека ме стрелят в упор дори.
Издържала съм. И пак ще го правя.
А въпросът за етиката и морала - той е непоклатима вътрешна константа при мен, както при теб, видно е.
Трябва да се себеотстояваме, няма друг път...
цитирай
50. temenuga - Към slavei:
06.01.2009 15:55
Благодаря ти, Пепа!
Благодатът свише включва и милостта, и хармонията, и любовта, в нейните най-чисти проявления, и взаимосподелеността, и тихото вътрешно стремление - към най-важните житейски ценности...
Бъди озарена от благослов и ти, и хората, на които раздаваш обичта си!
цитирай
51. temenuga - Към svoboda64:
06.01.2009 16:10
Ех, Боди...Почти ме разплака...Това сме ние, Раците, много отдадени на един човек, в когото отразяваме собствената си същност. И когато той си отиде, наистина е нужно доста време, за да регенерираме и достигнем отново нивото на вътрешната си цялостност...
Но как да промени човек същността си, орисана от звездите, как...:)
Но...звездната сага продължава:)))
Може пък тази година да открием някоя нова, скрита досега в тайнствата на недосегаеми с просто око галактики, звезда...:) Знае ли човек:)...
Поздрави+усмивки!:)))
цитирай
52. temenuga - Към adiveil:
06.01.2009 16:30
Честита да е! И със снежно-бели отблясъци, като в твоя красив постинг! Т.е. пречистена, добра, искряща!
Дано е благосклонна Новата, че Старата много се изложи:))) Но мина вече:)))
Нека 2009-а да е и за теб една година на добри вълшебства! :)))
цитирай
53. temenuga - Към ivesa:
06.01.2009 16:43
И аз ти благодаря!
Така е, ако нямахме този животоспасяващ вътрешен механизъм, не искам да мисля какво би се случило с душите ни...Но го имаме! И това е прекрасно! Нека бъдем изпълнени с доброта и надежди през Новата!
цитирай
54. temenuga - Към basta:
06.01.2009 16:48
Страхотно си го написала!
Явно наистина обичаш морето, а покрай него си доброжелателно настроена и към морските чеда:)))
Благодаря ти!
Наистина ме стопли с думите си!
Дано има Слънце, Топлина, Любов, Щастие в очертанията на Новата!
Нека и за теб и близките ти бъде една истински плодотворна година!
цитирай
55. voinov50 - Ето...
06.01.2009 17:45
Ето... там от Терасата беше хванала грипа...!
"И нека запазим в себе си тази чудна способност да се зараждаме, отново, и отново..."
Да ти бъде по-весела, щастлива и успешна новата 2009 година!
цитирай
56. temenuga - Към voinov50:
06.01.2009 17:49
Не-е-е:)) Грипът бях го хванала преди това, затова съм с такъв тъжно-уморен вид на снимките:)) И сега същият този нахален грип ме повтаря, но не му обръщам много внимание, както виждаш, животът си върви за мен на пълни обороти, дори когато грип ме навестява:)))
Дано бъде по-добра Новата...
И на теб ти желая щастливи сбъдвания през 2009-а!
цитирай
57. luben - Нещо бях
06.01.2009 18:24
прескочил биографията ти между 4 и 12 клас :) Ала за това са форумите да се научават разни подробности ...

Стискам палци да са предимно весели и хубави песени! И много танци (сега кажи, че си била от 1-4 клас и от 12-15-ти в танцувално училище :))) )
цитирай
58. temenuga - Към luben:
06.01.2009 18:28
Е, да не си длъжен да ми знаеш биографията:))) Затова тук аз я уточнявам /докъдето поискам, разбира се:))/
А за танците - никакви танци, никога не съм учила:))) От 1-и до 4-и клас си бях в "нармално" училище, т.е. начално, а от 13-и до 17-и учих разни други неща:))) /журналистика и социални дейности, по втората имам и магистратура с псохологическа насоченост, а, имам и 3 1/2-годишна (засега) квалификация по когнитивно-поведенческа психотерапия, с която класовете май стават още повече:))) Е, да се учи не е зле, никак даже:) Ако мога, цял живот ще уча:))) Това поддържа мозъка в добра форма:))) Доказано е, че интелектуалците запазват мисловната си дейност до дълбоки старини...:)
цитирай
59. ninaantonova - Жива и здрава!
06.01.2009 19:57
Честита Нова 2009 година. С пожелание за здраве, нова и истинска любов, красота и много късмет. :)
цитирай
60. viki11 - Да, тук е интересно място за псих...
06.01.2009 21:07
Да, тук е интересно място за психоложки проучвания и практикуване...
цитирай
61. temenuga - Към ninaantonova:
07.01.2009 14:28
Честита да е Новата!
Нека да е по-здрава, да носи истински неща, а не лъжовни и кратковременни, да е окъпана от красота и да е дарена с късмет! Нека бъде такава, каквато я пожелаваш - за теб и близките те!
цитирай
62. temenuga - Към viki11:
07.01.2009 14:29
Да, интересено е...Но целта ми не е тази, по-скоро тук се самотерапевтирам и понякога си мисля, че съм полезна и на други страдащи или търсещи нещо за момента души...Това е. Тук е чисто пространство, поне за мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2427346
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930