Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2008 20:43 - Носталгичен рожден ден с оптимистичен привкус
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 30710 Коментари: 92 Гласове:
0

Последна промяна: 04.09.2008 15:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
...Няма да пиша много. Няма смисъл. Нямам и време. Светът се завъртя с друг ритъм за мен. Всичко е ново. И старо едновременно - като измерение на предизвикателствата, с които съм свикнала, слава Богу...
Един различен рожден ден. В друг град. Със стари приятели, но без много от тях. Без дъщеря ми, която все още не се е завърнала от фестивал в Охрид, без родителите ми...
Различно е. Но не по-малко хубаво!
Сама на себе си пожелавам да пристъпя прага на Новото не толкова с надежда, а с осъзнато самочувствие, че мога да съградя моето бъдеще, общото ни бъдеще с детето ми, на едно позитивнo- градивна основа. Да съумея да вплета в дните ни нещо неоценимо, това, което ни е било водещата нишка досега - взаимопривързаността.
И да си пожелая - тихо и смирено,  на следващия си рожден ден да бъда с нея и с някой, който толкова време вече се губи в пространствените измерения, може би чакайки да узрея за него...
Това е:)
image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Честит рожден ден, Теменуга!!!
28.06.2008 21:43
Здраве, късмет и много любов ти желая! Където и да си, нека успехите винаги те съпътстват и да се множат! Бъди щастлива с всички, които обичаш!
Наздраве! Целувки!:)))
цитирай
2. tomich - Честит Рожден Ден!
28.06.2008 21:55
Дано се изпълнят и осъществят всичките Ви пожелания и надежди !
цитирай
3. kleopatrasv - Честит празник и от мен !
28.06.2008 22:26
Днес май е денят ти за равносметка !Нека здравето , щастието и любовта на любимите хора бъдат непрекъснато с теб.Пожелавам ти по- весело настроение , усмивки и много бъдещи късмети!
цитирай
4. анонимен - Та Вие сте толкова красива!!!
28.06.2008 22:30
Оставете го въпросният елемент да се рее в пространствените измерения и оставете да Ви намери Любовта!;)))
цитирай
5. letisi - много радост усмивки
28.06.2008 22:30
сътворени мечти и красота:))))
цитирай
6. helios - Chestit praznik!
28.06.2008 22:32
Jelaia ti mnogo lubov i prekrasni migove!
Izviniavam se za latinicata, no tuk kydeto sym niama kirilica.
цитирай
7. avangardi - Честит Рожден Ден, мила Теменуга
29.06.2008 06:03
желая ти слънце, попътен вятър и вода,
да не игубваш мечтите си, защото животът е един!
Поздравленияр топли прегръдки и целувки за теб!

Един клип за теб:
ЖИВОТЪТ Е ЕДИН!

http://www.sibir.bg/index.php?page=videoAlbumPreview&albID=50575&VideoID=106345
цитирай
8. usmivkata - Честит рожден ден! :)))
29.06.2008 06:31
Дано всичко,към което се стремиш стане реалност.
И дано мечтите ти се сбъднат.
Поздрави и усмивки! :))
цитирай
9. tota - Честит рожден ден!
29.06.2008 07:51
Мила, Теменуга! Нека търсенията на душата ти да се сбъдват! Бъди жива и здрава и щастлива!! С обич!
цитирай
10. sowhat - честит рожден ден
29.06.2008 08:31
отвори врата за да излязат демоните и пусни щастието да влезе !
цитирай
11. buboleche - ЧРД, макар и
29.06.2008 09:24
с малко закъснение... Пожелавам ти да намериш щастието сама за себе си, а после и човека, който те прави още по-щастлива. И следващия рожден ден без равносметки, сметки и носталгия, а с екзалтирано празнуване, защото си тук, защото си жива и няма по-хубаво от това! Целувки.:)
цитирай
12. rumyrayk - честит рожден ден!
29.06.2008 10:56
желая ти много щастие и сбъдване на мечтите!
цитирай
13. temenuga - Към turbo4:
29.06.2008 11:38
Благадаря ти! Щастието е нещо, което е тъврде лесно изплъзващо се, но поне си пожелавам щастливи моменти, те топлят дълго след това...:)
цитирай
14. temenuga - Към esen:
29.06.2008 11:46
Благодаря ти, Златка! Хубаво е, че са приятелите в такива моменти...Вчера моите приятели и близки ме направиха истински щастлива...А относно успехите - твърде относителни са...Очаквам просто хармонизиране на живота си, това е по-важното.
Наздраве! И целувки от мен на моята не само виртуална приятелка!:)))
цитирай
15. temenuga - Към tomich:
29.06.2008 11:54
Благодаря! Дано се реализират оптималните планове относно визията на собствения ми живот!
цитирай
16. kosara2008 - различност и
29.06.2008 12:09
затова различен Честит рожден ден, ненагледна...

все закъснявам, но затова пък ти нося за всички твои желания, мои да са пожелания ...и ще видиш колко е хубаво да си нов...при теб ще дойде онзи пъстър Свят :) много късмет, усмивки и и и и и и и и и....Обич!!!!!!!!!!!! най - голямата за ТЕБ!
цитирай
17. temenuga - Към kleopatrasv:
29.06.2008 12:16
Така е, равносметката е се с твърде настойчив характер, т.е. наложителна за този отрязък от време...Отчитам негативите и се стремя балансът да излезе:) А иначе - щастието на любимите ми хора е най-важното, много по-важно от моето лично такова...Благодаря ти за пожеланията! Дано имам наистина повече късмети, чакащи ме в бъдното - като добри стожери на щастливите случвания!:)
цитирай
18. temenuga - Към анонимен:
29.06.2008 12:47
Благодаря за думите, които галят сетивата, но и навяват носталгична нотка...Може би красотата /твърде хипотетично и индивидуално възприемана/ не е предпоставка за щастливо развитие на една връзка...
Пускам почти изтлялата си надежда на времето, да се рее свободно. Когато-тогава...:)
цитирай
19. lava - ЧРД и от мен!
29.06.2008 13:07
Малко не на място, но бях сигурна, че си зодия Рак:)))
След толкова хубави думи не ми остана голям избор, но ти пожелавам душевна хармония и лекота. Тогава ще привлечеш късмета (освен във всичко друго и в любовта), защото нещата се случват не когато се надяваме, а когато силно вярваме (и не насилваме ситуацията, опитвайки се да контролираме всичко).
На това ме научи моят личен опит и го споделям с надеждата да бъде полезен и на други.
От сърце ти желая сполука:)))
цитирай
20. temenuga - Към letisi:
29.06.2008 13:34
Както винаги си одухотворена, с летежни мисловни проекции! Красиво пожелание, дано се сбъдне - някъде в бъдното, по възможност, в по-близко:))))
Благодаря ти! Усмивки ти пращам, софийски.../ех, носталгията е нещо наистина всеобсебващо, била тя и само по един бургаски бряг, съдържащ за мен толкова много - като събитийност, емоция, отминали блянове...Уча се да свиквам.../
цитирай
21. temenuga - Към helios:
29.06.2008 13:37
Благодаря ти! Прекрасието на миговете се съдържа в контекста на това, което ни се случва с обичаните хора...Така че наистина си пожелавам обичаните от мен хора да са до мен /или поне мислено с мен!/, тогава бих била истински щастлива...
Няма никакъв проблем за латиницата, важното е съдържанието, не формата!:)
цитирай
22. temenuga - Към avangardi:
29.06.2008 13:51
Невероятно хубав е поздравът ти! Както и думите, отправени от теб! Така е, животът е дар, не би трябвало да го забравяме...Приемам този дар, понякога с горчиви измерения, за да ни напомня, че няма усмивка без мъка, няма обич без очакване и самота, няма щастие без гмурване в тъмните води на временното отчаяние...
Дано има слънце на живота ми - най-после! И пречистваща вода на самоосъзнаването!
Мила Илка, и аз те прегръщам!
Нужни са подобни моменти...
цитирай
23. temenuga - Към usmivkata:
29.06.2008 13:56
Дано! Не се стремя към неосъществивми неща. Имам нужда от топли човешки взаимоотношения, от разбирателство, обич, взаимно доверие...Това не е много, но всъщност е всичко...:)
А мечтите ми...Те са съкровени. И ги пазя. И вярвам, че поне ще се докосна някой ден до светлината на тяхното сбъдване...
Усмивкти пращам - е, през сълзи...Но имам смелостта да се усмихвам, все пак:))))
цитирай
24. temenuga - Към tota:
29.06.2008 14:02
Мила виртуална приятелко! Дано цялата добронамереност, която си вплела в пожеланието си, да бъда за мен като един добър невидим пазител!
Обичта ни е взаимна, защото сме духовно близки, макар да не се познаваме в реалността! Пращам ти много позитивни флуиди!
цитирай
25. luben - ЧРД
29.06.2008 14:19
наздраве и много щастие! Усмивки и слънце ... и навън и в душата!

Чудя се дали е по-добре една малка бира ( в това топло време) или едно прекрасно мартини.... Може и бяло вино - изстудено :)

С най-хубави пожелания! И нещо малко по-различно от най-често срещаното (ала много нежно)

http://www.youtube.com/watch?v=do-hkQGHQfM&feature=related
цитирай
26. anastasiia - Честит рожден ден!:)
29.06.2008 15:54
В носталгията има...красота...:)
Да ти е щастливо...вътре в теб...:) Сътвори си твоя си хармония...Хармония сред която се чувстваш Страхотно...А именно - вдъхновена, женствена, желана, обичана, усмихната...:) Нуши, желая ти от сърце!:))))
Прегръщам те:)))
И нека оптимистичният привкус на всичко в теб и около теб е в огромни количества!:)))))
цитирай
27. temenuga - Към sowhat:
29.06.2008 16:26
Колко си права! Точно демоните ме глождят отвътре и разяждат крехкото скеле на вярата ми...Трябва да изпъдя демоните на страха, неверието, недоверието, предразсъдъците, несигурността - рязко и категорично, от вътрешните си селения...
Тогава може би Щастието ще се осмели да пристъпи и да осени и моята душа с нежен полъх на взаимност...
цитирай
28. temenuga - Към buboleche:
29.06.2008 16:43
Хей, мило Буболече! Направо ми повдигна тонуса в този жарък неделен следобед...Ти си толкова заредена с позитивизъм, че няма как да не прихванхе човек от теб!!! Разбира се, че и аз това си пожелавам!
Догодина - шумен купон, споделен, искрящ и весел!
Пък дотогава - еехеее, колко време има:))) Купони могат да се вместят, колкото щеш:)
Само да свикна, да дойде дъщеря ми, тя да свикне, другото ще се намести по неведоми пътища:)))
Усмивки и приятелски целувки!
Вече се пишем и двете софиянки:))) Нищо, че родом сме от други дестинации:))))
цитирай
29. temenuga - Към rumyrayk:
29.06.2008 16:46
Толкова ми се иска и на мен най-сетне да открия истинското щастие, което няма да е с измерения на вечност, но поне ще е дълготрайно...:)
И мечтите си ги пазя, и все още врявам в тяхното сбъдване:) Малко наивно, но все пак оптимистично, нали:)))
Усмихнати поздрави ти пращам!:)))
цитирай
30. kardamom - честит и от мен !!!
29.06.2008 16:51
много здраве и щастие..
и много любов!
цитирай
31. temenuga - Към kosara2008:
29.06.2008 16:52
Толкова си емоционална - отново! Като пъстроцветие, сбрало в себе си енергията на Живота!
Да, Новото крие в себе си предизикателства, но и много нови писти! Тръгвам по тях - смело. Отърсвам се от страховете си. И дано наистина срещна щастливия досег на Обичта!...
Най-после, уталожена, чакана, почти забравяна понякога, отричана, пркълната дори...
Завръщам се към мечтата за Нея...
Тогава може би наистина ще ме споходи:)...
Нека бъде не най-голямата. А най-изстраданата и най-топлата!...
Благодаря ти.
цитирай
32. temenuga - Към lava:
29.06.2008 17:03
Много си права! А преминалият през личните сетива и ум житейски опит е безценен! Така е - не съм престанала да вярвам, но оставям моите върешни желания на течението на съзнанието, за да не пресилвам нещата, да не ги преобръщам с обратне знак заради прекалената си припряност...
Но, така или иначе, знам, че това, което е писано, то ще се случи, и то във вариант, който самият ти си проектирал, като инвестирани емоции, чувства, надежди, търпение и мъдрост...
Благодаря ти от сърце и на теб ти желая много пълноценни мигове с обичаните от теб хора!
Пращам ти усмивките си!:))))
цитирай
33. temenuga - Към luben:
29.06.2008 17:19
Усмивките и слънцето - и отвън, и отвътре, са задължителни в такива моменти, когато прибавяме година към времето на живота си..Е, има и доза насталгична тъга, но тя е разбираема и оправдана:)
За питието - предпочитам мартини, но може и бяло вино...Това пия само /в краен случай - джин:)/.
А за музиката! Аз съм бивша пианистка...
Можеш да предположиш колко музика е изтичала през пръстите ми, а колко още е преминавала чрез слуха в душевните ми пространства...Бетовен. Изключителност, в съчетание с класическа мъдрост, драматизъм, втъкан в една житейска концепция, раздирана от вътрешни въпроси...
Но този романс е по-скоро лееща се красота, която най-точно импонира на това, което бих искала да е в душата ми в този отрязък от моя живот...
Благодаря ти!
цитирай
34. temenuga - Към anastasiia:
29.06.2008 17:24
Ех, Ася! Ти си като поток светлина, която огрява и най-затъмнените кътчета, позволили си да покрием с праха на съмненията...
Разбира се, че ми се иска да бъда всичко това, което ми пожелаваш - като орисница от приказните страници...
А дали ще бъде така, зависи от мен, нали:)
Така че трябва да се заредя с нескончаеми дози оптимистични импулси, които да заглушават временните нашепвания на тъмни нашествия със съмнителен произход:)))
И аз те прегръщам и ти благодаря за цялата доброта и кураж, които винаги си готова да изпратиш - като че ли с пощенския гълъб на Щастието, там, където се нуждаят от тях...
цитирай
35. temenuga - Към marcela:
29.06.2008 17:27
Благодаря ти за хубавите думи! Но външният облик не е съществен, нали...Свежестта е преходна. Важен е вътрешният пълнеж.
Иначе ти благодаря и за пожеланието - толкова е хубаво нещата да се случват така, както ти ги искаш, несъмнено, а не наложени от външен натиск или съмнителни обстоятелства, които те притискат да правиш грешните избори...
Поздрави и ти желая хубава неделна вечер!:)
цитирай
36. temenuga - Към kardamom:
29.06.2008 17:29
Много се радвам, че си тук, виртуална приятелко!
Благодаря ти за пожеланията - универсални! Защото без човек да е здрав, няма как да постигне щастието, а то е обвързано с любовта, в нейните многоизмерни проявления:)))...
Хубава да е вечерта ти! :)
цитирай
37. enjoy6 - Честит Рожден Ден Теменуга!
29.06.2008 17:49
Приеми го като ново раждане с нови предизвикателства и нови успехи, в които съм сигурна!
Изпращам ти много усмивки и красиви рози!
цитирай
38. soho - Честит празник и от мен!
29.06.2008 21:28
Пожелавам ти това, което сама си си пожелала!!!
цитирай
39. clonche - здравей
30.06.2008 00:36
пожелавамти много късмет и успех в бъдещето и дано всичко върви ок за теб стискам ти палци
цитирай
40. temenuga - Към enjoy6:
30.06.2008 01:53
Както винаги звучиш с проницателна истинност!
Да, ново раждане е за мен, предизвикателствата са и очаквани, и неочаквани и от мен зависи как ще ги посрещна и преодолея /или по-точно, превъзмогна/
Благодаря ти за усмихнатия дар от теб! Връщам ти реципрочен такъв:)))!
цитирай
41. temenuga - Към soho:
30.06.2008 01:55
Благодаря ти! Това е най-ценното наистина! Това, което самата аз чувствам за важно и съществено за мен, това е нещото, което желая да се случи! Добре си ме усетила от какво имам нужда...
цитирай
42. temenuga - Към clonche:
30.06.2008 01:57
Отново мили пожелания! С благодарности за куража, който ми вдъхваш! Късметът ще ми е жизненонеобходим, но и не само късметът...А и много голяма доза вътрешна сила...
Стискай палци! Ще ми е нужно! А аз ще ти пращам своята мисловна благодарност!:)))
цитирай
43. slavei - Честит Рожден ден, Нуша!
30.06.2008 02:14
" И да си пожелая - тихо и смирено..."

Знаеш ли, радвам се за теб, защото си открила формулата за мир и щастие!
Смирение и кротост...

Матей 11:29
"... и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си."
Това са думите на Исус, мила!
Те са неотменими, вечни и актуални и днес, и за нас!
Бъди много, много щастлива!:))
цитирай
44. temenuga - Към slavei:
30.06.2008 02:22
Благодаря ти! Очакваш твоя благослов, който чрез съществото ти предава всъщност волята свише...
Може би интуитивно съм открила тази формула, но тя е само едно пожелание, а пътят за извървяване е дълъг...Но важна е първоосновата, нали!
Щом съм достигнала до Първоизвора, тогава, дай, Боже, да съм на прав път...
Благодаря ти още веднъж! Дано светлина се разстила по съвместния ми път с дъщеря ми...
Бог да благослови хора като теб, близките, приятелите ми, които не спират да ми вдъхват кураж, дори в моменти, когато съмнението пълзи издайнически и коварно във владенията на Вярата...Няма място там. Вярата е основополагаща, за да имам вътрешното усещане, че ще успея!...
Поздрави - вече софийски...Никога няма да забравя моя Бургас, и мислено не се отделям от него. Но засега тук е пътят ми. Следвам го...Тихо и смирено...
цитирай
45. slavei - Поздравявам те с този стих...
30.06.2008 02:34
http://slaveisait.hit.bg/stihove/stihove1/stih2.html

И ти пожелавам три неща!
Защо три ли?- защото толкова са ти необходими, за да имаш такава красива и чиста любов!

Вяра, молитва и търпение.
И чудото ще се случи.
Вяра, защото вярата мобилизира скритите сили на организма и ни пази от отчаяние, "черни дупки", депресия...
Молитва, защото нейната сила е огромна, защото чрез нея говорим на Бог и молим за Неговото съдействие и търпение, за да почакаме с вяра моментът, когато ще се случат най-красивите неща, за които сме помолили.
Вярвай и чудото ще се случи!
Приятна вечер, миличка!
цитирай
46. temenuga - Към slavei:
30.06.2008 02:38
Благодаря ти - отново! Дано кристалната чистота и заряд на думите в стиха ти бъдат за мен като едно пожелание да открия подобна красота в отношенията...
А за пожеланието ти - това са земни неща с Божествени параметри...
Варвам!
Лека да е нощта и за теб!
цитирай
47. candysays - Поздравявам те и аз,
30.06.2008 09:55
макар и със закъснение, за което те моля да ми простиш..

Желая ти всичко най-хубаво на този свят, и то да го имаш до края на пътя си!

С обич: К.
:*
цитирай
48. tera - ЧРД на патерица :)
30.06.2008 09:56
И гледай по-ведро и усмихнато ! :)))
цитирай
49. lupunel - &&
30.06.2008 10:01
Бъди щастлива!
цитирай
50. buket - Хареса ми
30.06.2008 10:40
Постинга, думите. Кратко описано но говори много.
И снимката е хубава, но с телефон не може да се хване излъчването напълно
Испращам ти настроение и сила, която за чувствителните души е от голямо значение.
Дерзай!
цитирай
51. melsun - Честит рожден ден! :)))
30.06.2008 12:24
С голямо закъснение...извинявай!
Гледай по-положително на живота и бъди много, много щастлива! :)

Прегръдки и целувки за теб!:)
цитирай
52. doka - Честит Рожден Ден,Нуше! :)))
30.06.2008 12:24
Искам да те поздравя с тези стихове от
Божието Слово -
"Господ да те благослови и да те упази!
Господ да осияе с лицето Си над тебе
и да ти покаже милост!
Господ да издигне лицето Си над тебе
и да ти даде мир!" - Числа 6:24-26
Лек...успешен...и усмихнат да е денят ти :)))
Поздрави и усмивки от мен... :)))))
цитирай
53. fenris - много късмет ти пожелавам,
30.06.2008 14:26
останалото вече го имаш или ще го имаш!
цитирай
54. luben - Мартини
30.06.2008 14:26
с лед - shaken, not stirred :))) Много харесвам :)

И с Бетовен. С още един поздрав:

http://www.youtube.com/watch?v=eRMZF_lf86s
цитирай
55. illym - Честит рожден ден на патерица!
30.06.2008 14:50
Повярвай, че хубавите неща просто се случват, стига да си ги пожелаеш!
цитирай
56. innersmile - хей, и ти ли си раче :) най-хубавата ...
30.06.2008 19:30
хей,и ти ли си раче :) най-хубавата зодия,нали!
с огромно закъснение-честит рожден ден!пожелавам ти все така да усещаш истинските неща в живота,да улавяш красотата и да я изразяваш все така успешно...и много,много любов!океан от любов и бряг,на който винаги да те чака някой :) усмивки!
цитирай
57. newgirl - Честитки за РД и от мен :)
30.06.2008 19:40
Често пъти казвам, че човек сам е ковач на своето щастие. То е покрай теб, само трябва да отвориш сърцето си и то ще те намери. Много много късмет и неземна любов ти пожелавам :)
Наздраве :)
цитирай
58. svoboda64 - ЧРД и от мен, Нуше:)
30.06.2008 20:04
Пожелавам ти да живееш щастливо в собствената си кожа. Мисля, че това е най-истинската мяра за хармония, която понякога... наричаме "щастие".

Много усмивки и попътен вятър за набиращото скорост лято:)
ххх
цитирай
59. temenuga - Към candysays:
01.07.2008 16:48
Благодаря ти, Кристина!
Дано да имам наистина това, което ми е нужно, не повече...И да го имам не просто като красив проблясък, а като дълготрайно присъствие на
щастието в живота ми...
С обич: Т.:))))
цитирай
60. temenuga - Към tera:
01.07.2008 16:58
Благодаря за пожеланието - още по' на патарица, нямах време тези дни...
Е, да, трябва да гледам по-ведро на живота, току-виж и той погледнал по-ведро на мен:))))
Поздрави!
цитирай
61. diamant1965 - Да се наредя и аз на опашката сред ...
01.07.2008 22:53
Да се наредя и аз на опашката сред поздравяващите те, макар че струва ми се съм безнадеждно закъсняла...Не ми остава нищо друго, освен да ти пожелая да се сбъднат всички твои желания и очаквания и не на последно място да бъдеш много, много здрава! Поздрави и слънчеви усмивки от мен за една слънчева Теменуга! :))))))))
цитирай
62. temenuga - Към lupunel:
02.07.2008 10:07
Да...Всъщност защо да не бъда щастлива? Какво толкова е нужно:)) Живи сме, здрави сме, пък от останалото...Колкото - толкова:)
цитирай
63. temenuga - Към buket:
02.07.2008 10:17
Да, кратък е постингът, написан за малко повече отминута сигурно, на един дъх. Нямаше смисъл от повече думи. А снимката не е с телефон, но просто не е с добро качество, защото е преформатирана - тази снимка
я свалих всъщност от предишен постинг на моя блог:)))
Благодаря за силата, която ми изпращаш! Нужна ми е! Настроението - също. Правилно разсъждаваш, че за чувствителните души това е повече от всичко!
Благодаря!
цитирай
64. temenuga - Към melsun:
02.07.2008 10:22
Благодаря ти, Мелс!
Приемам усмивките и прегръдките ти като едно добро пожелание наистина да се вгледам в позитивите на живота малко по-лежерно:) Не да се втренчвам в тях и да ги гоня - като последна инстанция, а да съумея да промня траекторията на мисълта си почти неусетно, като една приятелска усмивка, съдържаща благопожелание:)))
Благодаря ти!:)))
цитирай
65. temenuga - Към doka:
02.07.2008 10:46
Благодаря ти!
Изпращайки ми Божието слово, ти всъщност ме благославяш да следвам Неговия път!
Това е и моят вътрешен подтик!
А ти винаги си толкова ведра и оптимистично настроена, би ли ми казала как успяваш, за да прихвана и аз от твоята слънчевост!:)))?
Да е лъчезрен твоят ден! Поздрави и благодарности за посланието!
цитирай
66. temenuga - Към fenris:
02.07.2008 10:51
Така е! Късметът е свързващата нишка между островът на щастието и мястото, което е отдалечено от този остров и заобградено с блата, подмолни клопки, лъкатушещи измамни пътища, както и понякогана пръв поглед непреодолими препятствия...
Дано имам повече късмет, който ще ме поведе по точната пътека към Щастието...
А иначе - прав си, имам доста неща, някои нямам, но се надявам нещата да се хармонизират в една по-близка /или по-далечна.../бъдна проекция...
Благодаря ти!
цитирай
67. temenuga - Към luben:
02.07.2008 12:13
Отново благодаря за музиката на Бетовен - поднесена толкова артистично...
А за мартинито - ок, спазвам твоите правила за консумация на това изискано питие:)
Лек ден!
цитирай
68. temenuga - Към illym:
02.07.2008 12:15
Така е - пожелавам с го - но не твърде бурно и страстно, а просто нежо и тихо...Пък, каквото се случи!:)))
Благодаря ти!
цитирай
69. temenuga - Към innersmile:
02.07.2008 12:23
Ох, може да се спори дали е най-хубавата зодия...Най-чувствителната е, със сигурност, но това невинаги май се оказва добро...
Иначе - пожеланията ти са толкова хубави! Дано...Красотата заслужава истинско внимание и почит към нея, улаване в най-фините параметри и излъчване в най-топлите отблясъци...Ще се старая да спазвам пожеланието ти, коео да превърна във втора своя природа!
А за брега на океана и очакването ...Е, дано доплувам дотам. Все някога...:)
Усмивки и за теб!:))))
цитирай
70. temenuga - Към newgirl:
02.07.2008 14:12
Благодаря ти и на теб!
За изковаването на собственото щастие - права си, така твърдят и квантовите физици, според които човек сам гради пътя си, насочвайки мисълта /съдържаща енергиен заряд/ и визуализирайки бъдни събитие в определено посока...
Това за "неземнта любов" ми допадна особено...
Само бих вметнала - дано...Все някой ден и мен ме осени подобна любов с неземни измерения...
Наздраве и поздрави - топли!:)))
цитирай
71. temenuga - Към svoboda64:
02.07.2008 14:27
Благодаря ти, Боди! Да се чувствам в кожата си не е толкова трудно, въпросът е, дали на околните това им харесва и се вмества в техните планове...Май ще трябва да се науча да си отстоявам правото да се чувствам добре, облечена в собствените си избори, игнорирайки огромния досега за мен фактор "обществено мнение":) Е, все пак, трябва да има и баланс някакъв, нали:))))
Набиращото скорост лято този път ще мине далеч от родния ми морски Бургас. Но..., "прелитайки" до него за малко, ще ми е още по-свидно...
Поздрави от София:)) Все още ми е непривично, но се уча да свиквам...:)
цитирай
72. svoboda64 - В София ли си?
02.07.2008 14:38
Ами... ако не си толкова ангаже... дай да си организираме среща:) Все пак друго си е свиданията на живо:) С удоволствие ще изпия едно кафе, бира или каквто изберем там според времето и мястото... стига да се стиковаме.

Ще ти пратя на ЛС координатите си:)
ххх
цитирай
73. temenuga - Към diamant1965:
02.07.2008 15:20
Няма защо да се притесняваш, че си на "опашката", аз също се забавих доста с отговора, по обективни причини:)
Важното е, че пожеланията ти излъчват добронамереност и са в рамките на приятелския тон!
Благодаря ти! И дано съм повече слънчева, дори в облачни моменти:)))
Поздрави и усмивки ти пращам!:)))
цитирай
74. temenuga - Към svoboda64:
02.07.2008 15:27
В София съм, да:) От седмица, от 3 дена съм на работа тук. За "свиданията на живо" - съвсем права си! Те са все пак доста по-пълнокръвни от едно общуване онлайн!
Ще се стиковаме в най-скоро време:)
Поздрави!
цитирай
75. luben - Да бе
03.07.2008 12:40
оказа се тук, точно като почнахме да гърмим :)

Абе да не би случайно присъствието ти наоколо да води до взривове :))))
цитирай
76. temenuga - Към luben:
03.07.2008 16:10
Да...Това май се оказва да е някаква закономерност:))))
Е, не съм бомбаджийка, но така се случва, че където отида на работа, компютрите започват странно да гърмят, а вкъщи не съм броила колко пъти са били в гръмнал вид:))/това е рутинно състояние:)/, а нищо особено не им правя, дори съм с добра компютърна грамотност:))) Дъщеря ми и тя е наследила от мен гърмящите способности:)))
Така че - кой знае дали няма някаква връзка с взривовете тук:))) /това - на шега, разбира се:)))/
Не сме гръмнали съвсем, де:) Това си беше само леко разтрисане /на съзнанието, най-вече:))))/
Поздрави!
цитирай
77. victoriavselena - Никога не е късно
04.07.2008 13:46
за приятелски подзрав.
Бъдете здрава, бъдете усмихната, бъдет доволна,
бъдете благодетелка, бъдете благословена.
Крачете смело по спиралата на времето, защото всичко се повтаря и не, същото е, но и различно. Спирала е. Чудесна сте - красива и добра, и умна, и жена.
цитирай
78. feq - Привет и от мен, Теменуга!
04.07.2008 18:43
Върнах се и не съм забравила никой от екипажа на въображаемия ни кораб на Надеждата, Вярата и Любовта. Ще те вземем и на следващият ни полет, искаш не искаш, ти си нашата Земна красота. И да ти кажа на ушенце: мъжете се комплексират от красиви, умни и добри жени /3 в 1 /. Това е причината...
Но,... може би Там - на планетата Тау ще срещнеш някой, може би...те са същите хора като нас.
С намигване от мен: Фея
цитирай
79. mmmmmmmmm - Всичко хубаво
05.07.2008 12:34
в живота ти да е по много!:)))
Наздраве!:))))
цитирай
80. ddima - Честит рожден ден, Теменуга!!!
06.07.2008 22:30
И както се казва в стихотворението ,прочетено в твоя блог....Бъди силна ,Бъди птица..... и много късмет!!!!!
цитирай
81. temenuga - Към victoriavselena:
07.07.2008 10:50
Разбира се, че никога не е късно за приятелски поздрав! Аз също доста закъснях с отговора, защото бях в любимия ми роден Бургас за уикенда, а там просто не стигнах до компютъра, защото имах толкова срещи с роднини и приятели...
Благодаря за прекрасните пожелания! Потеглям по спирала на времето - плахо, но с надежда...
Нямам право на генерални съмнения, а малките ще преодолявам с достатъчна доза смелост...
Поздрави и нека е хубав денят за Вас! Заредена сте с толкова позитивизъм, няма как да не сте се научили да управлявате живота си спрямо критериите на Любовта и градивността!
цитирай
82. feq - Върви смело!
09.07.2008 07:50
С много Надежда, Вяра и Любов!
Още повече, че имаш до себе си това прекрасно същество дъщеря ти, и нас - твоите приятели.
Просто си длъжна да го направиш!
И ще успееш, защото си силна.
С обич: Фея
цитирай
83. temenuga - Към feq:
09.07.2008 15:34
Привет! Толкова време не мога да вляза в нормалния си ритъм на живот...И да отговарям на любимите си приятели тук...Съжалявам! Извини ме! Иначе това, което си написала, е може би така /макар че не се причислявам към тази група жени.../. Е, къде, кога и как ще Го срещна, са въпроси, чиито отговори не бих могла да знам, а и никой няма правомощия над тях...:)
Нека и от мен има намигване към теб! Когато това се случи, ще те уведомя непременно /космическо-съдбовната среща, де:))))/
Поздрави!
цитирай
84. temenuga - Към mmmmmmmmm:
09.07.2008 15:53
Дано! Нека хубавото най-после пристъпи към прага на моя живот и се настани дълготтрайно в него...
Благодаря ти!
цитирай
85. temenuga - Към ddima:
09.07.2008 15:57
Не забравям това красиво пожелание...
Толкова е хубаво понякога човек да се почувства като рееща се над цялата пошлост и низост птица...
Поне насън и в мисълта ми се случва...:)
Благодаря ти!
цитирай
86. temenuga - Към feq:
09.07.2008 16:38
Вървя смело, поне се опитвам...
Надеждата, Вярата и Любовта никога не ги загърбвам. Макар да ми се случват неща, които са отвъд техния светлинен обхват...Винаги има още за живеене, може би просто моето щастие ме чака зад ъгъла:)))...
Разбира се, че дъщеря ми и вие, приятелите, ме крепите!
А дали ще успея - зависи в какво...Бих искала да е в чисто човешки план, уморих се само от професионални успехи...Не са ми нужни, поне не в такава степен, в каквато се нуждая от хармонизиране на личния си живот...
С обич: Теменуга
И с благодарност, разбира се!
цитирай
87. patria4 - За кой ли път
11.07.2008 14:29
те моля да ми простиш! Да простиш няма да е трудно, на една забравана, унесена в къде, къде по - второстепенни занимания от рожденния ден на човек, който цени твърде много . Налага се, обаче, да простя сама на себе се, че забравих за рожденният ден на най-добрата си приятелка. Ей това вече ще е трудно. Остава ми едно удовлетворение . Убедена съм, че знаеш, че мислите ми за теб, приятелко мила, са свързани винаги с най- добри чувства. Бог да благослови твоите нови начинания и ти даде онова от което се нуждаеш най-много!
цитирай
88. temenuga - Към patria4:
18.07.2008 01:14
Не се притеснявай, Катя, че ми честитиш със закъснение! Важното е, че го правиш! И аз с голямо закъснение ти отговарям, защото животът ме отвя в различни посоки, твърде динамичен стана и все още не мога да се осъзная и да свикна с мисълта къде съм, къде ми е мястото...
Разбира се, че ценя приятелството ти! И знам, че мислено сме заедно, каквото и да се случва, където и да се намираме...
Благодаря ти, Катя! Нека Бог благослови и теб, близките ти и да те закриля по нелекия път, но достоен път, който си избрала!
цитирай
89. viki11 - НЯКОИ РОЖДЕННИ ДНИ ОСТАВАТ НЕЗА...
02.01.2009 11:10
НЯКОИ РОЖДЕННИ ДНИ ОСТАВАТ НЕЗАБРАВИМИ, НАЛИ! КАТО ТОЗИ, НАПРИМЕР! НАДЯВАМ СЕ МНОГО ЩАСТИЕ ДА СИ ЗАПАЗИЛА.

И ДА ТИ ПРИПОМНЯ ОТНОВО, КАКВИ СА ТИ ЦЕЛИТЕ:

да съградя моето бъдеще, общото ни бъдеще с детето ми, на едно позитивнo- градивна основа. Да съумея да вплета в дните ни нещо неоценимо, това, което ни е било водещата нишка досега - взаимопривързаността.


НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ ЖЕЛАНИЯТА СА ПОСТИГНАТИ ЗАВИНАГИ.

Бях забравила, колко е важно да се връщаме назад понякога, за да виждаме днешния ден по-цялостно и правдиво.
И винаги вали.
цитирай
90. temenuga - Към viki11:
03.01.2009 03:05
...Този ми рожден ден определено не беше от незабравимите...Т.е. беше незабравим по своему...Но не искам да си спомням за него.
Да, целите ми всъщност се изпълняват, бавно, но сигурно. Е, част от пожеланието още се бави да се сбъдне, но...свикнала съм желанията ми да не се сбъдват или да се бавят твърде много във времето...Тогава не знаех още през каква жарава ми предстои да премина...Не искам сега дори в спомена си да се връщам...
А какво имаш предвид под "и винаги вали"??...
цитирай
91. viki11 - И аз си спомням тези дни и рожденния ...
07.01.2009 05:31
И аз си спомням тези дни и рожденния ден. И странното гостуване. Неприемливо за духовните устои.
ГОворя за си един глупав рожден ден, който се натрапи. Много забавно съвпадение. МОже би щастлив за други. Така е, като не ги разбираме. :)
цитирай
92. temenuga - Към viki11:
09.01.2009 03:11
Рождените дни винаги са хубави, дори когато са леко тъжни, изненадващи, с натрапчиви спомени дори...
И никога не са глупави:) Защото бележат деня, в който сме се пръкнали на този свят - за щастие или неговия антипод...Но никога безсмислено...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2417934
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031