Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2008 03:24 - Разделна линия
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8573 Коментари: 41 Гласове:
2

Последна промяна: 15.06.2008 21:05


image


Достигнах до брега на моето решение. То е взето всъщност, но оттам насетне започва плуването към отсрещния бряг.

А той винаги крие риска на подмолни водни тежнения, на внезапно връхлитащото коварство на вълни с неочакван размах и сила, на подводни рифове, на песни на сирени, които заглушават истинния сърдечен ритъм и пътя на душата, устремила се към верния брод.

На ръба съм. Всъщност вече потеглила по пътя на новото начало.

До седмица заминавам за София. Многоаспектни нови начала ме очакват. Всепосочни предизвикателства. Трябва да удържа на натиска на рутината, която заплашва да ме повлече назад – към брега, който вече не е за мен спасителен, а ретрограден, бряг, който не обещава спокойна конфигурация на случванията, а крие клопката на застопоряване в един нездрав механизъм, съдържащ в себе си ядрото на отчаянието и безпътните решения...

Тръгвам. Дано се адпатирам, дано дъщеря ми открие там нови пътища за собственото си израстване. Дано орисията съдбовна ми отреди най-после среща с човек, с когото ще се разпознаем след дългото лутане по чакълестата и нараняваща ходилата пътека на личните ми неблагополучия...

Дано...

Сега е моментът. Когато пътищата ми в моя иначе толкова обичан град са затварят, за да покажат символично - по този на пръв поглед драстичен начин с леко жесток привкус, зелен семафор на един коловоз, който, надявам се, ще ме отведе до сигурна гарова спирка, превръщаща се в добро житейско начало.

Пожелайте ми смелост! Друготo - мисля, че го имам.

Имам и едни невероятни приятели и близки хора, които в този кръстопътен момент са зад мен – изцяло, всечовечно, вселюбящо.

Обичам тези хора. И се моля да имам един ден възможността да се отплатя – според Вселенските канони за отдаването и получаването.

Пристъпвам към водите на Новото.

Забравям всички остатъчни болки, кървящи любови, незабравени сънища.

Пътят напред е ясен. Препятствията са видими, но предвидими.

Потеглям. Не само с надежда. С увереност, че нямам право на провал.

image image



Тагове:   линия,


Гласувай:
2



1. buket - Отсрещния бряг...
15.06.2008 04:41
Отсрещния бряг е винаги примамлив и често ни изненадва,,,
Но човека все към него се отправя...
Това е пътя!
За да успееш, трябва да тръгнеш!
Успех ти пожелавам!
цитирай
2. feq - Смелост и късмет ти пожелавам!
15.06.2008 05:43
Тръгвай смело, и ние виртуалните ти приятели сме до теб и те подкрепяме. Пък,...каквото е писано, ...ще се случи!
И човека до теб, мислено виждам..., и щастие изстрадано виждам,...изобщо...хубави неща прогнозирам за двечките ви!
И не ни забравяй, нас виртуалните.
Аз съм феята добра,
тази, дето за всички
прави добри чудеса!
цитирай
3. avangardi - Пожелавам ти полет към небесните висини
15.06.2008 07:23
за които мечтаеш.
Всяко ново начало е трудно, но си струва щом е за добро.
Изпращам на теб и твоята мила дъщеричка, моята армия от ангели-хранители. Нека те винаги ви бранят от злини и да ви носят късмета, който заслужавате.
До ангелите оставаме и твоите приятели, на които винаги можеш да се опреш в трудните моменти и остри нужди.
Ангела на слънцето да ви целуне днес, храбри три жени в семейството.
Топли прегръдки, мила Теменужке-дружке!
http://s277.photobucket.com/albums/kk68/ssellenna/?action=view&current=898032720561348.gif
цитирай
4. comfy - Успех!!
15.06.2008 08:03
Ще се справиш - не е въпрос на избор и желание, а

Вот, новый поворот, и мотор ревет,
Что он нам несет - пропасть или взлет,
Омут или брод, ты не разберешь
Пока не повернешь за поворот.
Новый поворот и мотор ревет
Что он нам несет - пропасть или взлет,
Омут или брод, ты не разберешь
Пока не повернешь, пока не повернешь.

**
цитирай
5. buboleche - то си е казано, че когато една врата се затвори,
15.06.2008 08:06
друга се отваря. Успех и да намериш щастието тук.:)
цитирай
6. evchet0 - Желая ти успех !!!
15.06.2008 09:16
Желая ти успех !!!
цитирай
7. анонимен - Освен смелост ,
15.06.2008 10:34
ти желая здраве , шанс , нови вълнуващи преживявания, и ...
верни стари приятели :)
Наслука !
цитирай
8. tanque - ***
15.06.2008 10:57
Стискам ти палци, миличка:) Направих същата крачка преди почти година. Липсва ми Бургас, липсват ми много неща, но не съжалявам, късмет и попътен вятър в крилата ти пожелавам:) И кураж!
цитирай
9. roksolana - Успех!
15.06.2008 12:03
Върви смело напред!
Стискам палци!
цитирай
10. wonder - Повярвай в Себе си и Силата ще те открие...
15.06.2008 12:06
... чудесата ще те споходят и когато бъдеш готова за Него, той ще се появи. Усмивка. ЛъЧиста.
Наслука!
цитирай
11. ddima - Бъди силна,Обичай себе си,Уважавай се ииииииииии
15.06.2008 12:47
ЩЕ СЕ СПРАВИШ!
Нека тези думи , бъдат твоята мантра за успех!!!
АЗ вярвам
АЗ мога
АЗ зная
И не забравяй да бъдеш ПТИЦА...........!
Целувки Теменуга и УСПЕХ!!!!!!!!
цитирай
12. bamby13 - Най-важна е първта крачка,
15.06.2008 18:16
вземането на решението. Вече си я направила. Попътен вятър и добронамерени хора по пътя ти. Твоят и на дъщеричката ти!Любим цитат "Господи дари ме със спокойствието да приема нещата които не мога да промення, сис силата да поменя нещата които мога и с разума да различа едното от другото"
цитирай
13. newgirl - :)
15.06.2008 18:55
"На човек, който знае къде отива и светът му прави път"
Успех и от мен :)
цитирай
14. jesusbg - добре си дошла тук. София е прекр...
15.06.2008 19:51
добре си дошла тук. София е прекрасен град
цитирай
15. diamant1965 - Смелост и успех и от мен!
16.06.2008 00:32
И много , много късмет и не на последно място - Любов! Нека пътят ти бъде светъл и прав! Стискам палци! :)
цитирай
16. shaffi - Успех,успех ..
16.06.2008 08:16
и късмет във всичко ,което ти предстои...!!((((((((
цитирай
17. waterlily - temenuga,
16.06.2008 09:34
успех и много късмет и от мен! :) Явно е дошло време за промяна - какво по-хубаво от това? ;))
цитирай
18. temenuga - За всички, които са ми писали!
17.06.2008 01:38
ИЗВИНЯВАМ СЕ, ЧЕ ЗАБАВИХ ОТГОВОРИТЕ! НЯМАШЕ ЦЯЛ ДЕН ИНТЕРНЕТ НА РАБОТА, СЛЕД ТОВА ВЕДНАГА ТРЪГНАХМЕ С ДЪЩЕРЯ МИ В НЕСЕБЪР, КЪДЕТО ТЯ ИМАШЕ УЧАСТИЕ НА МЕЖДУНАРОДЕН ФЕСТИВАЛ, ПРИБРАХ СЕ ПРЕДИ МАЛКО, Т.Е. ДОСТА СЛЕД ПОЛУНОЩ! ПРОЧЕЛА СЪМ ВСИЧКИ КОМЕНТАРИ, БЛАГОДАРЯ ВИ! ЩЕ ОТГОВОРЯ ПРИ ПЪРВА ВЪЗМОЖНОСТ. :)))))))
цитирай
19. buratino - Ех, и ти ли ще се влееш в тази гмеж, ...
18.06.2008 19:49
Ех, и ти ли ще се влееш в тази гмеж, наречена София. Бургас е супер! Но ти си знаеш.
цитирай
20. bizcocho - Kasmet!!!))))))))
18.06.2008 22:30
Kasmet!!!))))))))
цитирай
21. temenuga - Към buket:
19.06.2008 12:04
Да, отсрещният бряг е примамлив, но крие в себе си и достатъчен арсенал от рискови пространства и евентуални случвания...
Но тръгвам. Нямам друг вариант засега...
Благодаря ти за куража. Много ще ми е нужен.
цитирай
22. cornflower - pojelavam uspeh!
20.06.2008 06:26
kogato iskash, znachi mojesh, kogato tarsish - shte namerish, kogato davash - shte poluchish. pochukai i shte ti se otvori !
цитирай
23. woozy - Chakai i az da vmykna..
20.06.2008 10:41
.. edna pooshtritelna belejka. Ot moia skromen jiteiski opit moga da spodelq, che pri vsiako novo nachalo otkrivame neshto novo za samite nas, a kakvo po hubavo ot tova da opoznaem pone sebe si po-dobre. Akyl nqma da davam, samo bih ti pojelal uspeh v nachinanieto i dobre doshla v nashata izstradala ot bezhaberie stolica!

Aferim mashala

p.s. KOGATO STYPVASH NAPRED, NIKOGA NE GLEDAI NAZAD!!

цитирай
24. enjoy6 - Пожелавам ти много смелост,
20.06.2008 19:56
крепко здраве за теб и всичките ти обични хора и твоите приятели винаги да са до твоето рамо в трудни моменти, другото ще се нареди от само себе си!
Попътен вятър и успех!
Поздрави!
цитирай
25. temenuga - Скъпи приятели!
21.06.2008 16:31
Много ми е напрегнато тези дни, почти не влизам в блога, идвам тук само да прочета нещо от вас и да гласувам! Толкова ми е трудно с предстоящата тотална промяна в живота ми...Като се установя и намеря време и спокойствие в себе си, ще се завърна отново при вас и ще отговоря на всички ви! Не се обиждайте, просто периодът ми е такъв!
Обичам ви и разчитам на невидимата ви подкрепа! Ще ми е много, много нужна!
Теменуга
цитирай
26. anastasiia - Просто
22.06.2008 12:45
искам да знаеш, че съм с теб:) И те подкрепям изцяло...
Бъди си си Ти!... И ще ти бъде по-лесно...
Прегръщам те!:)
цитирай
27. helios - temenuga, Всичко ще бъде наред!
22.06.2008 14:57
Бъди смела, вярвай в себе си и ще успееш!
Мислено съм с теб и те подкрепям!
Прегръдка!
цитирай
28. melsun - Успех!
22.06.2008 19:18
Щом си го решила и си направила първата крачка значи няма как да не се получи! Бъди смела, бъди силна и устоявай себе си! Късмет, попътен вятър ииии може пък някой ден да се срещнем из София! :))

Децата се приспособяват като че ли по-лесно! Успех и на дъщеричката ти! Стискам палци всичко да се нареди така както трябва! :)
цитирай
29. vmir - На добър час, Temenuga!
22.06.2008 20:57
Смелост не ти липсва, щом вече си взела решение. Важното е да не го забравяш.
С пожелания за късмет и добра памет! :)
цитирай
30. letisi - много много късмет успех и хубави новости
22.06.2008 22:30
да те чакат в софия:))))
цитирай
31. woozy - Don't be trippin'
23.06.2008 11:08
Keep on keepin' on, life's a garden ... dig it!

Smelo razvei svoqt bairak i se usmihni! Sofia shte ti se usmihne obratno, "vervaite mi" !!

Ole
цитирай
32. martiniki - Дано!
25.06.2008 18:33
Късмет, здраве и любов!
цитирай
33. temenuga - Към feq:
27.06.2008 16:51
Мила чародейке! Едва сега намирам късче спокойствие и време да отговоря на всички, които ми писахте през последните 2 седмици, докато аз изживявах един огромен стрес преди, по време и след заминаването си за София...
Толкова си мила, добронамерена и дано твоите бели пророчества се сбъднат!
Дано най-после открия своето щастие, макар че е трудно в началото, много трудно...
И мирисът на морето ми липсва осезателно, болезнено...
Но стискам зъби, дано успея. А за морето, когато ми домъчнее, винаги мога да намеря ден-два време, така ще му се радвам още повече, и ще го оценям...То е част от мен и го чувствам, дори когато съм надалеч...
Благодаря ти за подкрепата!
Тя ми е толкова нужна!
До скоро! Пращам ти усмивка през сълзи, но искрена!...:)
цитирай
34. temenuga - Към avangardi:
27.06.2008 17:40
Мила Илка! Макар и с огромно закъснение, и на теб ти благодаря - с поклон! Защото знам, че пращайки армията ангели, ти изпращаш и част от човеколюбивото си голямо сърце! Това е безценен дар. Ще го скътам в себе си и ще го пазя - като реликва!
Дано потръгнат нещата при нас. Трудно е. Но все пак съм преминала през по-големи предизвикателства. Ще се справя, длъжна съм заради дъшеря си и нейното бъдеще!
Благодаря ти още веднъж - за подкрепата и хубавия виртуален подарък!
Прегръдки!
цитирай
35. temenuga - КЪМ ВСИЧКИ, КОИТО БЯХА МИСЛЕНО С МЕН:
29.06.2008 15:53
Почти се завърнах онлайн, почти успокоена, с поуталожени емоции /засега...:)/, така че ще отговоря на всички ви поотделно в най-близко бъдеще! Благодаря ви, приятели! И се извинявам още веднъж за моето обяснимо полуизчезване от това пространство...Мислено и аз съм била с вас!
Теменуга
цитирай
36. zvezdichka - Всяко начало е
25.07.2008 23:53
примамливо, но и трудно. Определено нищо в този живот не ни се поднася на тепсия, но човек открива наслада в битките или по скоро в победите, произтичащи от тях. И в пътя познава същностите в себе си, стига да има око за тях. А ти си човек, който търси и не се отказва, задава си въпроси и трескаво търси отговорите... Нека сърцето ти намира сила и любов, за да преминава през превратностите на живота и да вкусва радост, да намира удовлетворение и да се открива всеки ден!
Успех във всяко едно твое начинание!
цитирай
37. temenuga - Към zvezdichka:
28.07.2008 12:13
Колко красиво си го казала! Звучи като източна мантра! Така е, и победите, и болките, и разочарованията, и пропаданията дори, както и неминуемите възходи, се съдържат в Пътя...Вървейки, ние се себеопознаваме и търсим вариативността на Избора...
Благодаря ти за куража и за вдъхновението, което предаваш чрез думите си!
И на теб - успешен вървеш по спиралата на Съвършенството ти желая!
цитирай
38. viki11 - Приятелката винаги ще е до теб. Това ...
02.01.2009 11:04
Приятелката винаги ще е до теб. Това поне е осигурено завинаги. Няма мърдане.
Много е важно кой какви действия и решения предприема. По тях се съди, не по молбите. Но действия на по-заден план, които разкриват действителните ни стремежи. Нека всеки си остане със своите действителни стремежи, за да не нарушава цялостта на другите.
цитирай
39. temenuga - Към viki11:
03.01.2009 02:57
За приятелките - никога не е сигурно...Т.е. хората на различни етапи от живота си имат различни нужди от приятелства, т.е. избират определен тип хора, комуникация и т.н. Малко са тези, които ни съпътстват през целия живот...
А иначе - това е основополагащо, да не нарушаваме целостта на другите...Всичко различно не е равнозначно на приятелство...
цитирай
40. viki11 - Много силни думи...преосмислих ги. И се ужасих. Нарушаване на целостта? Но това само за приятелите - онези, до теб.
07.01.2009 05:22
зелен семафор на един коловоз, който, надявам се, ще ме отведе до сигурна гарова спирка, превръщаща се в добро житейско начало.

Какво стана с началото?
И с захвърлянето на всякакви остатъчни любови?

Виждаш ли, кога си взела решението.
Нека не го обсъждаме.
Просто вината е другаде. Всеки иска да си свали от гърба приписаната вина.
Много страшни думи прочетох. Стигат ми. Но то се знаеше.
цитирай
41. temenuga - Към viki11:
09.01.2009 03:14
Не са ужасяващи думите ми. Това беше преди 7 месеца. Ужасяващо много и почти ужасни неща ми се случиха след това...
Не искам да си спомням.
Пристъпих с надежда. Уви...
И защо да са страшни думите ми...
Не мисля така. Това е твоето възприятия. Но това, което аз съм вложила, е друго. Поне за онзи минал момент.
Сега повече не искам да ровя в този период от живота си. Никога повече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2427544
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930