Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2008 03:29 - Синьо очертание на надеждата
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10227 Коментари: 40 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2014 02:29


image

image

И така.
След новопоявилата се новост в живота ми - съизмерено с издаването на книгата ми, смяната на работата и перспективата да сменя дори местожителството си в скоро време, катаклизмите в личен план, които ме преведоха през Чистилището, е време на една симпатична малка равносметка:)))
Първо искам да благодаря на всички ви - хора, които имат сърцето да почувстват, сетивата - да усетят и душата - да пресътворят тайнствата, които се случваха вътре в мен, в една красива словесност, която ме повдигна от черната празнота на огромното изпитание, което преминах, и ми подадоха ръка - като светлинен сноп, олицетворяващ надеждата...
Изпращам ви лъчистата си надежда и измерението на най-чистосърдечната признателност на хората тук, които ми помогнаха да открехна дверите на позабравената вяра, да си позволя да изстрадам наново, и наново всички нюансни съчетания на болката, за да прогледна през нея - чрез пречистващата сила на Прозрението - благословен е този, който знае цената на човешката мъка.
За да я превъплъти в обич, смирение, топла истинност - за света, за себе си, за съприкосновението между човешките души.
За онзи емблематичен момент, когато се изправяш - въпреки заливащата те черна вода отвсякъде, въпреки раздиращите съмнения, въпреки моментното очертание на безверието - като най-сигурната примка, на която се обесва надеждата и откъдето започва гъстият лепкав мрак на отчаянието...
И тръгваш - отново.
Съумяваш да почувстваш пролетната закачливост на морския бриз, да се вгледаш в съвършените /макар и семпли.../ цветове на синчеца, да се усмихнеш сам на себе си. И на целия свят.

Помествам няколко снимки с дъщеря ми - в моментите на разпукващото се пролетно настояще в Бургас:)
Може би не е случаен фактът, че открихме една новозасята градинка, от която нежно наднича синчец...
Той очерта надеждата ми - точно на рождения ден на моята обичана племенница Надежда...
Може би случайностите не са чак толкова случайни, нали?...:)))

image

Пролет в бургаската Морска градина

image

На кафе на главната улица

image

Малко назад във времето - Дидка с любима приятелка

image

И аз така - с моя любима приятелка:)

image

С приятелчета + Стафан Лалчев - звездата на миналогодишния Music Idol

image

Дидка - щастлива:)))

image

Три приятелки - в малък и голям формат /след половин година - отново заедно:)

image

image

И едни малки сладки котанчета, родени от покровителстваната от повечето ми /вече бивши.../колеги котаранка:)



Гласувай:
0



1. eien - На добър път на новото място и
15.04.2008 06:42
нови положителни емоции там!
Чудесна е дъщеричката Ви! Вярвам в младото поколение! Нека не ги критикуваме често и за всичко! Колко заряд има в погледа на тези деца!
Поздрави!
цитирай
2. cornflower - Синя е надеждата
15.04.2008 06:53
Радвам се, че я откриваш!
Бъди благословена!
цитирай
3. valiordanov - След такава разходка, макар и на...
15.04.2008 07:33
След такава разходка , макар и направена като равносметка, в мен се роди мечта... Какво по-хубаво, от това да сбъднеш мечтите си.... Ще ти я споделя на ухо, прииска ми се лятото да прекарам няколко дни в Бургас... Ще я сбъдна - казах си! Какво ми остава освен да синея като синчеца от надежди и радост, да се потопя в делничната вълшебна обстановка която тук подаряваш и да чакам момента... Благодаря ти!...За сега мечтата ми е едно малко сучещо коте , но когато прогледне и започне да мърка ще се вслушам в гласа му и ще му разтворя кашона за да види синята светлина която ще го озари за ласки....Поздрави!
цитирай
4. lion1234 - Само така!
15.04.2008 09:48
Смело напред! Бъди в играта! Попътен вятър ти желая!
Поздрави!
цитирай
5. anabel4o - Страхотни снимки! :) Желая ти успех ...
15.04.2008 11:18
Страхотни снимки! :) Желая ти успех в новите начинания. И да ни разкажеш и за тях :)))
цитирай
6. kosara2008 - Слънчево за Теб,
15.04.2008 12:07
:))), грееш! и си красива!
цитирай
7. comfy - ...
15.04.2008 12:54
просто се радвам за теб и Дидка! Сигурен съм, че промяната ще е за добро!!! :))

Бъдете и двете! **
цитирай
8. buboleche - много хубави снимки, Нуше.:))
15.04.2008 13:43
където и да отидеш , каквото и да правиш - успех ти желая и обич - огнена и добра. И внимателно там с пияно бара ..;) :)))
цитирай
9. enjoy6 - Привет!
15.04.2008 15:14
Радвам се за теб и душевната хармония, която си постигнала заслужено!
Всичко хубаво на този свят е синьо, най-вече морето, където и да отидеш съм сигурна, че то винаги ще те тегли със своята необятност.
Попътен вятър ти пожелавам и много усмивки!
цитирай
10. rumyrayk - Големи сте сладурани:)
15.04.2008 17:56
щастие, късмет и напред!)
цитирай
11. анонимен - Много щастие !
15.04.2008 21:16
На теб и дъщеричката ! И аз имам чувството ,че е настъпил периодът на истинската изява за теб !Успех!
И много здраве и радост за майка ти !
цитирай
12. gioia - :)
15.04.2008 21:48
Лек, безоблачен и изпълнен с положителни емоции път напред от мен :)!
(и благодаря за любимия ми Бургас :))
цитирай
13. temenuga - Към eien:
16.04.2008 01:30
Благодаря за първия коментар към този изстрадан постинг - тъй като след толкова натрупала се чернилка, имах нуждата да почувствам най-после нежния досег на надеждата...
Много сте права за децата - те носят заряда на бъдното. И трябва по-често да се вслушваме в думите им и да се вглеждаме в очите им - там се крият понякога учудващо много мъдрости и "рецепти" за това, как да живеем по-смислено, по-духовно, по-чистосърдечно. С повече свобода на съществото...
Поздрави!
цитирай
14. temenuga - Към cornflower:
16.04.2008 01:32
Сигурно е синя - щом така съм я съзряла сред струпаните напоследък облачни постранства...:)
Открила съм я, и следвам нейната невидима закрилническа пътеводност...
Който благославя, сам е благословен!
Бъди благословена и ти!
цитирай
15. temenuga - Към valiordanov:
16.04.2008 01:41
Ех, как си го написал само - поезия в проза:)
Умееш ги тези неща - да редиш словата в изящен низ, отразяващ душевните проявления...
Хубави са мечтите си - а още по-хубави са котенцата, които все още не са мъркащи, но затова пък са отглеждани с любов, което обещава да ги направи гальовни същества, които също с толкова готовност ще отдават обич...
А този котешки трактат всъщност беше съизмерим с една обикновена човешка история, нали:)))
Всеки има нужда от едно /поне:)))/ мъркащо създание до себе си...
Поздрави!
цитирай
16. temenuga - Към lion1234:
16.04.2008 01:45
Разбира се! Време беше да грабна лъча светлина, който се прокрадваше в мрака...Все пак го имаше, разчитах на него, както и на вътрешения си огън...
Дано да имам попътен вятър, тъй като лодката ми /която не е луксозна яхта, но затова пък явно е построена от здрав и устойчив материал:))/ доста често е подлагана на главоломни буреностни влияния...:) Но вярвам, че късметът най-после ще ме споходи!
И на теб - поздрави и усмивки!:)
цитирай
17. temenuga - Към anabel4o:
16.04.2008 01:47
Благодаря ти! Снимките отразяват вътрешната същност, така че се надявам тя да е позитивно излъчваща:)))
Ще разказвам, разбира се:)
След няколко дни, като се завърна от Хасково, където ще бъда за първи път в живота си:)
цитирай
18. temenuga - Към kosara2008:
16.04.2008 01:48
Как красиво го написала! Не са нужни повече думи, за да сгрееш човек!
Благодаря ти!
цитирай
19. temenuga - Към comfy:
16.04.2008 01:50
Ех, приятелю, и аз се радвам, че поне нещо започна да се случва в живота ми, и то е все пак различно от мътилката, която ме заливаше напоследък...
Ще бъдем двете с Дидка, разбира се, ние сме си тандем с нея и се поддържаме, каквото и да се случи:)!
Благодаря ти за хубавото отношение и думи!
цитирай
20. temenuga - Към buboleche:
16.04.2008 01:52
Благодаря ти, buboleche хубаво, за милите слова:)
Снимките изглеждат хубави, защото градът ми е хубав, настроението ни е хубаво, отношенията с хората на снимките - също:))
Дано имам успех, да, но и мъничко късмет:) Къде ще ме завее вятърът на промяната, още не е съвсем сигурно, но с цялата си същност усещам и искам тази промяна!...
Хи-хи, за бара ми хареса:) Аз си внимавам там принципно:)))
цитирай
21. temenuga - Към enjoy6:
16.04.2008 01:55
Толкова си права, толкова...
Морето, обичам го - без някакви условия, без дори да съм се питала защо, то е част от световъзприятието ми - откакто съм се родила, съм свързана с него. И винаги ще съм подвластна на притегателната му сила, където и да съм...
Благодаря ти за позитивното отношение!
Дано има повече добрини в живота ми занапред!
цитирай
22. temenuga - Към assssss:
16.04.2008 01:58
Е, днес направо не мога да смогна да благодаря:)))
Толкова хубави слова относно снимките и посланието на това, което съм писала.
Дано да има ясни очертания не само надеждата, но и успехът за мен, така да бъде, както си ми пожелал!
Поздрави и за теб!
цитирай
23. temenuga - Към rumyrayk:
16.04.2008 02:00
Ех, и на теб трябва да благодаря - на свой ред:)) И как няма:) Такива хубави неща - като благотворна мантра си написала:) Ще си ги повтарям, та дано станат реалност:)))
И на теб и малката ти чаровница - само хубавини да се случват!:)))
цитирай
24. temenuga - Към lidis:
16.04.2008 02:12
Благодаря ти - отново! За топлината, пратена от Север, с нюансите на сияние, което, обаче, не смразява, а сгрява...
Дано да е така! Да има ново начало за мен, за двете с дъщеря ми...
А заслугата на майка ми да тръгнат нещата в тази насока е наистина неоспорима!
цитирай
25. temenuga - Към gioia:
16.04.2008 02:17
Колко е хубаво да чуваш, че твоят град е любим и за други хора:) И аз си мго обичам Бургас! Това е константа във времето...
Дано да е наистина по-лек, наситен емоционално /най-вече в светлата спектрова гама:)))/ пътят ми напред. Е, Божа работа, но и всеки си инвестира в съдбовните случвания достатъчно, за да получи някой ден плода на това, което сам е посял...А дали е така?...Кой, кой ще ми каже:))) /имаше навремето една такава българска песен - това го вмъкнах на шега:)/
Благодаря за хубавите пожелания!
Ще бъда тук след няколко дни - за да разкажа впечатления! Дано да са приятни за разказване:)))
цитирай
26. vselenche - Здравей!
16.04.2008 02:57
И бъдете щастливи!
цитирай
27. anlov - Всичко
16.04.2008 14:06
наоколо е много красиво!

Радвам ви се:)))
цитирай
28. merita - Ще се въздържа от изтъркани фрази, и ...
19.04.2008 13:33
Ще се въздържа от изтъркани фрази, и ще ти пожелая силна вяра и нека доброто в живота ти да изобилства!Търси мъдрото Божие ръководство и той няма да те остави в нужда!Поздрав!
цитирай
29. elineli - EL :)))
20.04.2008 11:37
Честит Празник Синьо Цветенце!Да си здрава и ти и съкровището ти!Всичко от което имаш нужда да е твое!Прегръдка :)))))))))))))
цитирай
30. анонимен - Честит празник на цветята!
20.04.2008 15:13
Обич и любов ти пожелавам,
пролетна бъди, ръка подавам
за приятелство, любов
най човешка, благослов!

Целувки!
цитирай
31. feq - Честит Имен Ден и от мен! Споде...
20.04.2008 22:53
Честит Имен Ден и от мен!
Споделеност, здраве и вдъхновение!
Много, много сини мечти!
цитирай
32. temenuga - Към vselenche:
23.04.2008 04:56
Благодаря ти! Наистина ни е нужно просто да бъдем щастливи, с всичко онова, което се включва в това понятие /разбира се, почувствано през нашета чувствителност и световъзприятие.../
Поздрави!
цитирай
33. temenuga - Към anlov:
23.04.2008 05:01
Да, така е! Пролетта е красива в Бургас, а и може би синхронира с нашето излъчване - най-после разпукващо се от може би все още плах позитивизъм, но все пак - осезаем:)
цитирай
34. temenuga - Към merita:
23.04.2008 05:04
Благодаря ти за невероятната духовна подкрепа! Така е, уповавам се на Божията благословия, може би не е случаен фактът, че тези дни все повече се обръщам към непреходните ценности, които никога не съм загърбвала, но бях до известна степен обезверена, че си струва да се отстояват. Струва си. И следвам пътя си - с любов!
Поздрави - с благодарност!
цитирай
35. temenuga - Към elineli:
23.04.2008 05:07
Благодаря ти! Толкова са искрящи пожеланията ти! Толкова хубави и лъчисто-чисти! За съжаление, не съм отговорила веднага, защото просто едва сега влизам в Интернет да пиша на всички, които са оставили коментар или са ми писали на Лични съобщения. Само бях успяла да одобря коментарите от Интернет на мобилния си телефон, но изобщо нямах време тези дни да влизам в Мрежата от компютъра, просто прекалено динамични и наситени с емоции бяха предишните дни:)))
Ще разкажа скоро:)
Поздрави и благодарности - още веднъж!
цитирай
36. temenuga - Към sekirata:
23.04.2008 05:11
Благодаря ти!
Извинявам се за закъснелия отговор, ня бях влизала в Интернет доста време.
Дано се превърнат в красива реалност думите, които си отправила към мен!
Поздрави и целувки и за теб!
цитирай
37. temenuga - Към feq:
23.04.2008 05:15
Какви сини очертания на доброто отношение, превъплътено в думи! Благодаря ти! Дано! Дано бъде реализирано пожеланото от теб - ако не в пълна степен, поне в такава, която би стоплила напоследък доста зъзнещата ми вътрешна същност...:)))
Поздрави и извинения за забавения отговор!
цитирай
38. hristam - И аз
23.04.2008 07:38
макар и със закъснение те поздравявам с цветния ти празник и с предстоящия след няколко дни.
Откривай надеждата навсякъде! :)))
цитирай
39. temenuga - Към hristam:
23.04.2008 12:49
Благодаря ти за универсалното пожелание! Нужна е надеждата - като вездесъщност! И дано не я губя...
Поздрави - усмихнати!:)))
цитирай
40. temenuga - Странно, липсва ми тук един коментар...
19.06.2008 10:10
Ако съм засегнала неволно автора на коментара, който го е изтрил, моля за извинение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2422314
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930