Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2008 12:07 - Следновогодишни изводи
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6268 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 12.10.2008 20:59


image

Изтъркулиха се празничните дни.
Общо-взето, бяха спокойни, без сътресителни стресове - нито в позитивна, нито в противоположната й посока...
Преглътнах едно разочарование, но беше с очакван привкус, т.е. не ме изненада, така че го понесох безпроблемно /почти.../ Т.е. би трябвало тази Нова година да я прекарам с /уж/ любимия мъж, който в последния момент просто се измъкна от ангажимента и поканата, с някакъв твърде замъглен претекст, че било все още рано да ме представя пред близките си, тъй като аз съм доста несигурна в отношението си към него и го е страх, че ще се изплъзна доста безпроблемно, когато просто ми хрумне...
Е, аз съм непредвидима, но не чак толкова:) Доста, да не кажа - безпределно лоялна съм, а що се отнася за дадена от мен дума, мисля, че бих преминала боса през трънливо поле, но ще спазя "рамковото споразумение", най-вече със самата себе си. Иначе не бих се самоуважавала и за микрон време:)
Е, оказа се, че е повече от вярна приказката, че "човек като губи, не знае какво печели...".
Всеизвестни са върлуващите снежни виелици по родните планинински селения. Моя колежка вчера е пътувала цели 15 часа от същата географска дестинация, където би трябвало и аз да се телепортирам на Нова година...Спестих си едно премеждие, съвсем не безобидно:)
Какво по-радващо от това!
А мъжът, след гневната ми реакция и демонстрация на отхвърленост, сега е многократно по-мил и трепери да не ме загуби...
Май човек наистина би трябвало да следва съдбовните знаци, без да им противостои твърде настойчиво.
Защото те съвсем логично се самопоставят в земния ни път.
За да докажат, че някои неща просто се предопределени и колкото и усилия да инвестираме, резултатът е с параметрите на даденост...

Ето и малко снимки от новогодишната нощ:
Вкъщи /т.е. в дома на родителите ми/, с майка ми. След това - в пиано бара /цял късмет бе, че с приятелката + нейната племенница и съответно нейната дружка + племенникът на моя приятелка си намерихме куверти точно в последния момент/. И на следващия ден - с нова порция приятелки :)
Беше едно истински стилно новогодишно прекарване:)
И без излишно мръзнене из зимни пейзажи:)
Така че - от мрънкаща, метаморфозирам в повече от доволна:)

image

image

image

image

image




Гласувай:
0



1. viovioi - добре Нуши,радвам се..
03.01.2008 12:56
но тази следновогодишна равносметка ми напомня на самотна гледка! Бе я му бий шута!!!Егати му лекето смотано, що ми не падне на мене такъв ??? Ще го разпилея и ше го завра в миша дупка. Говеда скапани, все ше им ходим по гайдата, а те ше ни унижават. Егати му тъпото копеле...Ядосах се за това което ти е причинил!
цитирай
2. buboleche - аз пък не съм се ядосала:)
03.01.2008 13:19
защото "а да докажат, че някои неща просто се предопределени и колкото и усилия да инвестираме, резултатът е с параметрите на даденост..." и "що се отнася за дадена от мен дума, мисля, че бих преминала боса през трънливо поле, но ще спазя "рамковото споразумение", най-вече със самата себе си. Иначе не бих се самоуважавала и за микрон време:)"
Тия неща си заслужават. И аз така бях неочаквано доволна от посрещането на НГ. Като губим не знаем какво печелим , пак много вярно. Поздрави Теменужке!:)))
цитирай
3. anabel4o - Както добре сте си прекарали, така ...
03.01.2008 15:14
Както добре сте си прекарали, така да ви бъде цялата година, даже още по-хубава ;)
цитирай
4. temenuga - Към viovioi:
03.01.2008 16:42
Спокойно, и аз минах през всички фази на яда, вбесяването, абсолютния гняв, чувство за онеправданост, отхвърляне, и то по рафинирано-префинен начин, за да боли още повече...Но се отърсих от това. Отрязах го тотално, с обяснението, че мъже има много, но достойнството ми е едно. Сега той търчи след мен...Да прави, каквото иска. Аз постъпих според собствените си морални критерии. А оттук насетне - времето ще покаже. А иначе - винаги съм склонна на прошка, зависи как е поискана...
Поздрави от снежен Бургас!
цитирай
5. temenuga - Към buboleche:
03.01.2008 16:55
Да, печелейки неочаквани "дивиденти" - съдбовни реабилитации, всъщност донякъде сме компенсирани за раните, които неминуемо понасяме...
Вече ми мина ядът:)
Нова година - нов късмет:)))
Виждам от твоя пост, че си имала също неочаквано хубаво посрещане на Новата:)
Да си пожелаем следващото да е още по-топло-вълнуващо и уютно-споделено!
цитирай
6. temenuga - Към bluebird:
03.01.2008 17:03
Да, Ани! Ти беше първата, която ми звънна след настъпването на Новата! Просто беше шумно в пиано бара и не си чух телефона:) После, така или иначе, си разменихме пожеланията, които ни бяха на сърце една за друга.
Ще бъда, разбира се! Какво друго ми остава...:)
А и ти се съхрани - същата!
цитирай
7. temenuga - Към anabel4o:
03.01.2008 17:09
E, дано така да бъде! Но, както ти самият намекваш, ако бъде още по-добре, няма да е зле:))))))
Това - на шега:) Наистина започвам Новата година с нагласата за бъде качествено нова и различна!
Най-после...:)
цитирай
8. temenuga - Към анонимен:
04.01.2008 03:49
Не мисля, че е удачно да се публикуват подобни коментари. Просто моля да не бъда провокирана повече, и то спрямо отношението ми към хора, които уважавам много. Именно затова изтрих коментара ти. Мисля, че се обосновах защо...
цитирай
9. temenuga - Към vetrogon:
04.01.2008 03:51
Прекрасно пожелание! Нека има усмивки, подплатени с добрини, увенчани от успехи и стоплени от сбъднати желания, които ни правят неподправено щастливи!))))
цитирай
10. letisi - човек стига там където му е отредено
04.01.2008 08:03
но по различни пътища....
много усмивки от мен :)))))))))))))))
цитирай
11. temenuga - Към letisi:
04.01.2008 10:23
Права си. Така е - лабиринтите съдбовни често са най-голямото житейско предизвикателство. Важно е да достигнем дестинациите, които са ни отредени и които подхождат на цялостния ни път, извървян с достойнство, или не...:)
Топли усмивки и от мен в този доста мразовит ден!:))))
цитирай
12. cindy - Ч.Н.Г!
04.01.2008 11:04
Не ми се сърди, но изглеждаш тъжна на снимките. Имам такава снимка от детската градина, когато си мислех че майка ми не е дошла на новогодишното тържество и гледам по същия начин. Тя била дошла, но закъсняла както обикновено и не съм я видяла. Горе-долу е същото, защото ми е развалила празника.
Разбра ли какво се опитвам да ти кажа?
И защо на готините, самоотвержени жени все им се случват разни скапаняци да им тровят нервите?
Добре, че не съм самоотвержена :) Малко егоизъм не вреди! :)))))))))
цитирай
13. temenuga - Към cindy:
04.01.2008 11:26
Първо - честита да е Новата! Това е по-важно - доброто настроение и нагласи, отколкото някакви временни разочарования, за които, така или иначе, бях подготвена...Винаги са ме разочаровали мъжете /макар и твърде малко - като количествени измерители/, сега просто го очаквах, не го преживях като апокалиптично обстоятелство...:)))
Да, разбира се, че може би изглеждам леко тъжна на снимките.
Много точно е сравнението ти...
Понякога се чувстваме като изоставени деца, наистина. Чувството не престава да е по-различно, въпреки натрупването на годините...
Но не желая да изпадам в самосъжаление. Няма смисъл. И май трябва да се науча /дано не е вече късно.../ да следвам здравословния егоизъм:)
Благодаря ти за коментара!
Хубав да е денят ти!:)))
цитирай
14. iram - Опит за научно обяснение на:
05.01.2008 16:41
<"Май човек наистина би трябвало да следва съдбовните знаци, без да им противостои твърде настойчиво.
Защото те съвсем логично се самопоставят в земния ни път.
За да докажат, че някои неща просто се предопределени и колкото и усилия да инвестираме, резултатът е с параметрите на даденост...">
Предопределеността като събитие съществува, но защо е наречено така - предполагам от мерак да се вложи някаква Божествена идея и нуждата на човек да смята, че е закрилян Свише.
Теменуга, чета Ви редовно и макар да не пиша под всичките Ви постинги, имам какво да кажа, просто гледам да не се натрапвам с идеите си. Но тук, не устисках да се изкажа. ;-)
Та за предопределеността. Аз й казвам "по-доброто развитие на обстоятелствата като цяло". Самите ние сме по-добрият ред сред формацията, от която сме произлезли. Закон на Квантовата физика е задължителната поява на по-доброто измерващо устройство, каквото се явяваме и ние. Адаптивна мутация. Няма Ентропия тук, няма случайност, няма нищо Отгоре. Като идеално измерващо устройство за времето си, ние сме в състояние да имаме информацията, която ни дава най-доброто решение в дилема. Разбира се не съзнаваме колко сложно квантово проявление се явяваме, с което само си причиняваме проблеми, постъпвайки съзнателно неподходящо, въпреки "вътрешният си глас". ;-) Оттам и съдбовните знаци, са проявление на информацията с която борави всеки наш ген, от висотата на собственото си благополучие.
Трябва да се обичаме повече - сами себе си. А и да си вярваме далеч повече. Пак сами на себе си. :)
Честита Нова 2008г, Теменуга. Пожелавам Ви повече Любов и повече Вяра.
цитирай
15. temenuga - Към iram:
07.01.2008 01:15
Респектирана съм. Не само мъдър, но и изключително обоснован от научна гледна точка коментар. Първо, извинявам се за забавения отговор - карам ужасен грип и целия ден прекарах на легло. И си мисля - сигурно съм имала какво да науча, лежейки и имайки повече време да остана насаме със себе си, отдалечена от суетността и активната комуникация /иначе, твърде общителен човек съм и рядко оставам сама...:)/.
А за вътрешния ни глас и понякога твърде инатливото му игнориране, последвано от получаването на необходимите житейски изпитания с измерения на горчиви уроци понякога - абсолютно си права. Той почти никога, да не кажа никога, не ме е подвеждал. Би трябвало да се вслушваме повече в "шепота на утринните звезди" /аналогично на идеята от едноименната книга на квантовия физик Вадим Зеланд/.
Благодаря за следновогодишните пожелания! Никога не биха били излишни Любов и Вяра в повече! И на Вас желая неедноизмерни проявления на Щастието!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2417847
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031