Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2007 02:45 - Хроника на един предизвестен край
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15650 Коментари: 43 Гласове:
1

Последна промяна: 12.11.2014 02:27



image
Съжалявам за неволния аналог с шедьовъра на Габриел Гарсия Маркес "Хроника на една предизвестена смърт", но се породи наистина спонтанно. И не бих могла да го заменя с друго заглавие, отразяващо по-пълно случващото се в душевните ми магистрали...
Дори не ме боли.
Дори не заплаках.
Дори не дръзнах да аналогизирам с раздялата, която ме запрати за дълъг отрязък от време в лоното на абсолютната болка. Тогава, когато загубих и последните си изплъзващи се между пръстите на надеждата отломки от моята обич...
Тогава изтръпвах до точката на замръзване и застопоряване на всякаква циркулираща вяра вътре в себе си...
Тогава изтръгвах сама сърцето си мислено, за да не усещам нажежената му болезнена същност...
Тогава ридаех, повече вътрешно. Скришом. С необходимата доза свръхдостойнство...
Тогава...Страшно бе.
А сега?
Сега си тръгвам първа.
Предусещането за неминуемия крах бе осезателно. От много дни, през които кристализираше мъчителното проглеждане в студенината на неизбежното.
Тръгвам си, за да спася тъканта на деликатната си чувствителност.
Тръгвам си, защото ценностните ни системи са запратени в противостоящи във Вселената галактики.
Тръгвам си, защото бъдното не диша с нашия съвместен ритъм.
Тръгвам си, защото зад умопомрачаващата чувственост не живее нищо друго,
Оказа се така.
Под достойнството ми е.
Това ми бе коледният подарък.
Но тук е мястото да не вмъквам едно самосъжалително "уви".
Не.
Вярвам, че е за добро.
И именно заради тази си вяра знам, че истинното, взаимосподелено, безпрекословно, радииращо белота и топлинни отблясъци на слънчевия спектър чувство ме очаква.
Него си пожелавам - с трепeтната сила на целия си осъзнато кумулиран вътрешен заряд.
Надежда за една сгряваща, обикновена и необикновена човешка обич.
Сбираща вселенските загадки и тайната на Сътворението в себе си.
Както и елмазената чиста същност на една сълза.
Искрена.
Пожелайте ми - със силата на добронамереността, да ме споходи - този досега за мен бленуван Миг, проектирал Вечността...

image


Тагове:   край,   хроника,


Гласувай:
1



1. sensation - Орисвам те -
27.12.2007 06:08
Да бъде, както го желаеш, от цялото си сърце!
С много обич.
цитирай
2. laurencia - Нека бъде както си го пожела! И аз ти ...
27.12.2007 07:53
Нека бъде както си го пожела! И аз ти го желая, от сърце. :) Поздрави!
цитирай
3. chochy - към пожеланията се присъединявам и ...
27.12.2007 08:14
към пожеланията се присъединявам и аз!
цитирай
4. ninaantonova - Искрено ти пожелавам
27.12.2007 09:08
от цялата си душа и сърце, да те споходи най-чистата и истинска Любов, да изживееш неверояните й мигове, и да те огрее онази Светлина, която кара душата да пее, и сърцето да се разтапя от нежност и вдъхновение. Да бъде! Усмивки от мен.
цитирай
5. an200 - Пожелавам ти го от сърце и съм сигурна ,че
27.12.2007 10:29
мечтаното ще се сбъдне!)СИГУРНА СЪМ!)
Искам да ти благодаря за подкрепата(виждаш ли,чудесата не свършват))!Беше навреме и искрена,затова помогна...
Усмихни се!)С обич!
цитирай
6. comfy - !!
27.12.2007 11:09
Всё к лучшему!!

Нови и чисти хоризонти, красоти и свобода на мисълта и действията - какво по-хубаво от това?!

Пожелавам ти само Добро, приятелко! :)*
цитирай
7. evelin - @}----;-------
27.12.2007 11:11
Бъди!...
цитирай
8. candysays - И аз ти го желая от сърце, мила!!!
27.12.2007 11:56
Точно както си описала чувството: "една сгряваща, обикновена и необикновена човешка обич"!

Обичам те! :-*
цитирай
9. buboleche - Пожелавам ти "миг като вечност" :)
27.12.2007 12:25
"
Още преди да те срещна в живота си -
теб съм обичал.
В древни гравюри и улични фотоси,
в звездна поличба,
в шумни площади и празни понятия,
в цирков спектакъл,
по телевизия, по телепатия -
теб аз съм чакал.

Колко години без шум са сближавали
двата маршрута!
Колко причини в света са създавали
тази минута! -
Нежният сблъсък на влюбени атоми.
Вик на вселени.
Още преди да започне съдбата ми -
ти си до мене.

Ти ме въздигаш по стръмните пътища.
Ти ме възпираш.
Мойте кошмари и приказни сънища
ти режисираш.
Двама се лутаме в болка и истина,
в гняв и сърдечност.
Тази любов е в безкрая единствена.
Миг като вечност."
цитирай
10. mmmmmmmmm - Да бъде!:)
27.12.2007 12:35
Амин!
цитирай
11. viovioi - Хайде не преживявай толкова драматично...
27.12.2007 13:27
Било какво било и край! Гледай напред и продължавай с гордо вдигната глава своя път. Весело посрещане на нова година!!!!! :))))
цитирай
12. vasisid7 - Благославям те!
27.12.2007 14:36
Бъди себе си!Цветна,различна,но истинска...Весели празници!
цитирай
13. annanik - "Когато двама или трима се ...
27.12.2007 14:57
"Когато двама или трима се съгласят за нещо, то непременно ще им бъде". Тук сме повече от двама и трима. Затова нека да бъде, нека получиш онова - истинското, нетленното, което така силно желае сърцето ти.

buboleche, мислим абсолютно еднакво. Добре, че видях твоя коментар. И аз исках да пусна тук това стихотворение на Георги Константинов. Само се чудех дали да го търся в нета или да го пиша по памет :)))

Виждаш ли, temenuga? Двама съвсем непознати човека, първосигнално реагират абсолютно еднакво на съкровените ти думи с едно и също великолепно стихотворение, недвусмислено повтарящо твоето желание. Според мен твоят миг, равен на вечност, те чака :)
цитирай
14. temenuga - Към sensation:
27.12.2007 15:22
Дано да ме достигне светлата ти орис!
Дано да се сбъдне най-свидното, което желая с цялата си същност!
Връщам ти обичта, с обич - ти си човек, който я притежава в безбрежни измерения!
цитирай
15. temenuga - Към laurencia:
27.12.2007 15:26
Нека бъде! Важното е, че най-после у мен узря този момент, в който отмятам настрани компромисните начала и избирам чистия път, макар и самотен /засега.../
Поздрави и на теб!
цитирай
16. temenuga - Към chochy:
27.12.2007 15:28
Е, ние, бургазлии сме свързани от едно странно, наше, типично бургаско чувство за съпричастие:)
Благодаря ти! Дано!
цитирай
17. temenuga - Към ninaantonova:
27.12.2007 15:30
Толкова си мила, и стопляща, и вдъхновена в твоето така красиво пожелание! Как би могло да не се сбъдне, щом е отправено с толкова чистосърдечност!
Благодаря ти - искрено! И аз отправям - като най-светлата молитва по Коледа, тези съкровения - които да ме споходят като нежен благослов!
И на теб - топлота и споделеност в празничните дни желая и една искряща от щастие 2008-а година!
цитирай
18. temenuga - Към an200:
27.12.2007 15:33
Хубаво е, когато прочетеш подобни думи...Не знак с какво и как съм помогнала, но ако е така, това истински ме стопля...
Благодаря ти и аз - и ти се усмихвам, и с тази усмивка викам към себе си, и към теб, онова, невидимо измерение на чудото, което се случва, когато просто си позволим да повярваме в него...:)))
цитирай
19. temenuga - Към comfy:
27.12.2007 15:38
Приятлю! Толкова си прав. Няма нищо по-зареждащо от чистите хоризонти, незатлачени от компромиси, които влекат след себе си нови, и нови и водят неизменно до задънени улици...
Вървя ръка за ръка с Доброто, него съм избрала за свой пътеводител. И вярвам, че въпреки временните пукнатини и пропадания по пътя, следвам вярната посока...:)
Поздрави!
цитирай
20. temenuga - Към evelin:
27.12.2007 15:39
Ще бъда, evelin! Няма друга вариативност на Избора!:)
Благодаря ти за куража!
цитирай
21. temenuga - Към candysays:
27.12.2007 15:41
И аз изпитвам истинска приятелска. човешка обич към теб, и зная, че пожеланието ти е обагрено с нюансите на искреността! Благодаря ти!
Дано! Вярвам в това! Прегръщам те!
цитирай
22. temenuga - Към buboleche:
27.12.2007 15:48
Не е случайно твърдението за синхронността на случванията във Вселената...Улучи най-точната струна у мен! Георги Константинов ми е от любимите ми автори, познавам го лично, от годините, в които бях пишещ журналст, дори той ми изпрати негова книга с автограф по пощата /след като беше прочел моя статия за негова предишна стихосбирка/ с много мъдри пожелания. Невероятно духовна личност е. Като теб, която откриваш себе си в неговите изтъкани от човещина и ненатрапчива нравственост стихове...
Столи ме с тези поетични редове, които зная почти наизуст. Но точно в този момент ми бе необходимо да си се потопя отново в емоцията, която съдържат...
Миг като Вечност. Това си пожелавам - с цялата си същност!
Благодаря ти!
цитирай
23. temenuga - Към mmmmmmmmm:
27.12.2007 15:52
Нека бъде!
Бих добавила - не позволявам вече друг вариант!:)
С благодарност за невидимите радиации на твоята добронамерност!
цитирай
24. temenuga - Към viovioi:
27.12.2007 15:57
Спокойно, Виолета:) Не съм го преживяла чак толкова драматично:) Напротив. В много добро състояние на духа си съм. Защото направих точния избор, в синхрон с ценностната си система...
Гледам само и единствено напред! Нямам друг избор:)
Весело посрещане на новата високосна 2008-а!
цитирай
25. temenuga - Към vasisid7:
27.12.2007 16:01
Толкова е въздигащо духа да бъдеш благословен!
Благодаря ти! Ще бъда - многоцветна и винаги автентична!
Бъди и ти - красиво чувстваща и белязана с обич!
Хубави празнични дни!
цитирай
26. temenuga - Към annanik:
27.12.2007 16:06
Невероятен заряд съдържат думите ти!
Права си - мисловно-емоционалните лъчения на истински чувстващите души се обединяват в единна проекция, съдържаща Доброто!
Да, аз отговорих на buboleche точно в този дух - има я синхронността! И нейният смисъл е да твори чудесата.
Защото все повече започвам да възвръщам вярата си, че те не са останали далеч-далеч назад в детството, като приказни елементи и недоказани истини. Те съществуват. И, вярвайки им, им даваме шанс да се проявят.
Да, чака ме този Миг. Вече го зная:)
Благодаря ти за духовната подкрепа!
цитирай
27. patria4 - Познавам те добре и знам, че не пр...
27.12.2007 19:24
Познавам те добре и знам,че не правиш компромиси със съвестта си,с принципите си и не изневеряваш на ценностната си система.Убедена съм,че взетото от теб решение е правилно и те подкрепям.Знам,че един ден ще намериш своята половинка.Пожелавам ти този ден да дойде възможно по-скоро.Успех!!!
цитирай
28. diamant1965 - Пожелавам ти
27.12.2007 23:11
най-чистата и прекрасна любов за която може да си мечтае човек! Сигурна съм, че ще те споходи, защото си готова за нея! Успех и късмет!
цитирай
29. buboleche - :)
28.12.2007 10:28
http://www.vbox7.com/play:9054f0cc
цитирай
30. temenuga - Към patria4:
28.12.2007 14:03
Да, Катя, права си, и да е имало моменти, в които съм си позволявала да допускам компромиси, то те не са били със съществените в живота неща. Пазя ревностно параметрите на ценностната си система, нямам реално много неща в живота си - в чисто материален план. Но мисля, че в притивовес на това, притежавам друго богатство, което не се съизмерява с меркантилни нагласи и дребнотемие...
Благодаря ти за духовната подкрепа, винаги съм я получавала от теб - тогава, когато най-много съм се нуждаела от нея!
Щастлива и ползотворна Нова година ти желая и многоаспектна реализация! Знаеш, че можеш и си силна!
цитирай
31. temenuga - Към diamant1965:
28.12.2007 14:05
Благодаря ти! И аз съм сигурна вече, че съм готова за тази любов, която спира дъха и дава спокойствие и нежност едновременно...
Знам, че я заслужавам и вече усещам, че е настъпил моментът за нея...
Остава да се появи мъжът:)
Дано в най-скоро време се случи чудото:)
Вече поизгубих търпение...:)))
цитирай
32. temenuga - Към buboleche:
28.12.2007 14:07
Много мил поздрав, и съвсем на място...
Признателна съм ти!
Весели празници, зареждащо-топли!...
цитирай
33. eraklia - пожелавам ти
28.12.2007 21:09
щастие! нека да е пълно и завършено.
цитирай
34. buket - Любовта е в теб
29.12.2007 04:39
Да бъде винаги!
цитирай
35. temenuga - Към eraklia:
29.12.2007 18:42
Дано! Да е наистина пълно този път, и комплексно, и да продъжи във времето...
Благодаря ти! И щастливо посрещна на Новата!
цитирай
36. temenuga - Към buket:
29.12.2007 18:44
Прав си. Нося Любовта в себе си. Никога не бих й изневерила. И ще бъде с мен, а достойният за нея ще я открие, почувства и повярва. А иначе - любовта извира към всички, които обичам, тя е многоизмерна. Имах предвид онази любов, която съдържа чудото на взаимосподеленото щастие..
цитирай
37. usmivkata - :)
29.12.2007 19:54
...мила Теменуга,пожелавам ти да изживееш най-прекрасните мигове! :)
цитирай
38. temenuga - Към usmivkata:
29.12.2007 19:57
Благодаря ти! Пожелала съм си ги - тези мигове, и да не са чак толкова много, нека да бъдат истински прекрасни!
Хубави да са празничните дни за теб!
цитирай
39. letisi - всеки край е едно ново начало....
30.12.2007 09:20
и всяко начало е извор на хиляди възможности надежди и красота ..пожелавам ти го....усмивкиr)))))))
цитирай
40. anastasiia - Прегръщам те!:)
30.12.2007 13:09
...За това, което си!...
С обич: Ася
цитирай
41. temenuga - Към letisi:
31.12.2007 00:19
Да, краят е обещание за нови начала...
Дано да бъдат красиви, наистина...
А когато човек си го пожелае в навечерието на Нова година, има прекалено голям шанс да се материализира:)
Усмивки и за теб! И едно приказно-топло посрещане на Новата!:)))
цитирай
42. temenuga - Към anastastiia:
31.12.2007 00:26
И аз те прегръщам, Ася!
Не знам какво съм аз, но поне знам, че съм автентична...:)
Няма как да не е реципрочно чувството на обич между две разбиращи се души:)
Да са вълшебни новогодишните ти преживявания!
цитирай
43. temenuga - 2 години след като съм писала това - ...
19.12.2009 11:21
2 години след като съм писала това - СРАМУВАМ СЕ„ ЧЕ СЪМ СИ МИСЛИЛА ЧЕ ОБИЧАМ ТОЗИ НЕДОСТОЕН МЪЖ. Толкова, той повече не заслужава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2417834
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031