Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 16:16 - Едно есенно листо с пролетен привкус:)
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6202 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 09.01.2008 04:24


image
Идва есента /или май по-скоро е дошла вече:)/ - сезонът, който в класациите на моите емоционални предпочитания поставям на второ място след лятото - тъй като него го обичам безпрекословно -
 лятно чедо съм, тогава единствено май се чувствам съвсем жива:)
Вися си аз, като есенно полуотронено листо, уж здраво вкопчена в "дървото на живота",
но съвсем ясно осъзнавайки,
че ми е време да се отделя от лепкавостта на досегашните реалности, обграждали моето скромно съществувание.
 Да се отроня - но не като сълза неизплакана, а като полъх на новост, категорично необходима за пътя, който ме очаква...
И така - това листенце есенно  /с продължителност на съществуванието си на средата на житейската ми пътека.../ обещава най-вероятно да политне не към зимно-тъжно-замръзнали пространства.
А да прескочи един цял сезон, и да се материализира направо в пролетта - само че метаморфозирало, с нови потоци живителни сокове в неговите жилки, и може би намерило своя пристан в ...ново дървесно убежище:)...
Е, малко се поотнесох в този сияйно-есенно-носталгичен и нежно-загадъчен ден...
Де да бях листенце:) ..............
Но не съм:)
И си стоя на дървото - перманентно неотронена, само цветовете ми се сменят - в неотменен синхрон със случващото се около мен...

P.S. Sorry за есенния отплес на моята очевидно леко разконцентрирана емоционално /само че в позитивен аспект;)/  особа:)


Тагове:   листо,


Гласувай:
0



1. comfy - Ах, ти! :)))
15.09.2007 17:02
Кажи на Амбивалентка да те остави на мира! :)))))

Значи, постингът ти се чете само в следния вид:


"Идва есента /или май по-скоро е дошла вече:)/ - сезонът, който в класациите на моите емоционални предпочитания поставям на второ място след лятото - тъй като него го обичам безпрекословно -
лятно чедо съм, тогава единствено май се чувствам съвсем жива:)
Вися си аз, като есенно полуотронено листо, уж здраво вкопчена в "дървото на живота",
но съвсем ясно осъзнавайки,
че ми е време да се отделя от лепкавостта на досегашните реалности, обграждали моето скромно съществувание.
Да се отроня - но не като сълза неизплакана, а като полъх на новост, категорично необходима за пътя, който ме очаква...
И така - това листенце есенно /с продължителност на съшествуванието си на средата на житейската ми пътека.../ обещава най-вероятно да политне не към зимно-тъжно-замръзнали пространства.
А да прескочи един цял сезон, и да се материализира направо в пролетта - само че метаморфозирало, с нови потоци живителни сокове в неговите жилки, и може би намерило своя пристан в ...ново дървесно убежище:)..."


Останалото не се вижда и предлагам да го махнеш (и без това не се вижда)! :Рр


... Много ми допадна така фино поднесената "колекция" от емоции, принадлежаща на твоя богат душевен свят!! Поздравления!!! ;)*

цитирай
2. candysays - Чудесен пост!...
15.09.2007 21:15
Много ми хареса наистина :)))
Цветен... и идеен!- никога не бе ми хрумвало, че може да има "есенно листо с пролетен привкус" ;)))

Бъди все такава- чудесна! Независимо как се менят цветовете ти...
:-*
цитирай
3. charlie - А тук при мен дърветата зад блока все ...
16.09.2007 15:14
А тук при мен дърветата зад блока все още са упорито сочно зелени и изпълнени с живот и ако нямаше други обстоятества от външния свят, които да го показват, по нищо нямаше да се разбере, че идва есента.
цитирай
4. анонимен - Ако искаш да поговориш за твоя по...
16.09.2007 19:42
Ако искаш да поговориш за твоя поглед върху живота и човешката природа,ако искаш да споделиш своите чувства или преживявания или ако просто искаш да кажеш нещо,това е мястото за теб. Посети този форум! Може и да ти хареса. human-nature.forummotion.com
цитирай
5. temenuga - Към comfy:
17.09.2007 00:00
Амбивалентността в моето себепроявяванеявно е доста силно засъпена дори в подобни непретенциозни писания:)
Е, това е така, защото вече не смея да повярвам, че нещо случило се в позитивен аспект, би могло да продължи проекцията и за в бъдеще...
Сам разбираш, че това не е нищо друго, освен защитна реакция...:)
Но няма да махна едната "валенция" от поста /тази, която предлагаш да "ампутирам":)/:)
Нека си стои - напомняйки ми, че може би ще се наложи да поработя върху проявлението на защитните механизми в собствената ми психика...:)
Иначе - благодаря за хубавите думи относно моите есенно-проявяващи се емоции :) !
цитирай
6. temenuga - Кем candysays:
17.09.2007 00:16
Както винаги, разпръскваш светлите отблясъци на доброто си сърце:)!
Благодаря ти за коментара, от който струи синхронност с моите чувства и усещания!
И ти бъди такава, каквато си се изградила в съответствие с вътрешния си компас - красиво-истинна!
цитирай
7. temenuga - Към charlie:
17.09.2007 00:57
Да, разбира се, листата по дърветата още са свежо-зелени:) Всичко това с есенните нюанси в поста беше просто фантазен аналог със сезона,който настъпва, в синхрон с емоционалния водовъртеж вътре в мен:)
Иначе -дано повече се запази тази красива интродукция към истински есенните настроения - т.е. дърветата да са по--дълго със зелената си окраска:)
цитирай
8. temenuga - Към анонимен:
17.09.2007 01:12
Благодаря за възможността да надникна в този дълбинен свят - на човешките емоционални лабиринти, страхове, пропадания и вътрешни терзания, белязали пътя на израстването на една човешка душа. Хубав сайт, със смислени публикации. Ще го посещавам и занапред!
цитирай
9. svetlan - като забръска сняг да стоиш до ро...
17.09.2007 13:49
като забръска сняг да стоиш до рошльо а не на дървото щото ще се смръзнеш :)))))))))))
цитирай
10. temenuga - Към svetlan:
17.09.2007 14:24
Абе, то в Бургас няма кой знае колко снежец:) Пък и Рошльото не е от тук:) Не знам как ще решим въпроса с перманентното гушкане;) Ще бъде на пресекулки, така че може и да позамръзна, висяща на дървото отвреме-навреме;)
цитирай
11. gabar4eto - Zdr
17.09.2007 14:28
e tova na kraq mi haresa nai mnogo , no esenta e sezona na darovete za men tq e nai veli4estvena ot vsi4ki , no smqnata na okraskata ne e 4ak tolkova lo6o , pojelavam ti vsi4ko nai nai
цитирай
12. temenuga - Към gabar4eto:
17.09.2007 14:53
Благодаря за даровитото пожелание! Да, есента носи дарове - за мен за ценни най-вече последните лъчи на топлещото лятно слънце, което все още не иска да си тръгва:) Тях искам да запазя:) Че да ме сгряват:)
цитирай
13. charlie - Temenuga,
17.09.2007 14:55
въпреки, че звучи буквално, коментара ми нямаше цел да изглежда като описание на външния свят, а сравнявах моето емоционално състояние с твоето.
цитирай
14. temenuga - Към charlie:
17.09.2007 14:59
Е, извини ме тогава:) Аз го приех така, може би заради временното ми леко емоционално разконцентриране:)
Хубаво е тогава, че се чувстваш така! Поздрави!
цитирай
15. charlie - О, нямаше нужда да се извиняваш!
17.09.2007 15:04
Аз не съм се засегнала, но се почувствах длъжна да ти дообясня какво съм имала предвид.
Междувпрочем, емоционалното разконцентриране винаги е белег за нещо хубаво, което се случва. Когато човек е тъжен обикновено не е разконцентриран, а самовглъбен. Затова ти пожелавам тази приятна разсеяност да продължи колкото може по-дълго!
цитирай
16. temenuga - Към charlie:
17.09.2007 18:06
Права си - асболютно:)
Добра проницателка си:)
Дано съм по-дълго време нежно разконцентрирана, но и малко прагматична, все пак;) Иначе става опасно:)
Лека вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2427285
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930