Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2007 16:28 - Как Съдбата ме изненада с неочаквано подаръче
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9595 Коментари: 41 Гласове:
0

Последна промяна: 03.10.2007 01:24


image
Ето, завръщам се:)
Е, не с гръм и трясък, нито с кой знае какви "горещи новини":)
Нито пък нося сувенири за всички тук /хора, които наистина уважавам!/ от някой екзотичен остров
/нямам никаква реална възможност да гостувам на подобно райско кътче, освен да се телепортирам мислено и да разчитам на ментални изживявания, почти равнозначни на истинските такива:)...
А иначе /бленувайки на глас.../ - ласка на палмова сянка,  в съчетание с мекотата на пейзажа - почти неземен, е-е-ех, нямаше да е зле:)...
НО!  Не се връщам от там - някъде из пространствените измерения на мисълта, проектираща красотата на несбъдваеми /може би/ мечти...
А от едно на пръв поглед прозаично място,  но толкова неочаквано и стремглаво връхлетяло ме, че за малко да изпусна юздите на живота си /които толкова старателно държа иначе, a и никога не пропускам да спазвам знаците по пътя -  като съвестен средностатистически гражданин, възпитан да се съобразява с правилата:)))/
Обещах си пред себе си да споделя нещичко тук отново, само ако е в позитивен план.
Иначе - не, повече болка не исках да изливам, под никаква форма /поне засега, защото болката перманентно ни съпътства и тя е всъщност крайно необходима за доста аспектни нюанси от съществуванието ни.../
Появи се нещо стремглаво, и съвсем-съвсем неочаквано.
Ей така, случи се.
Точно в точката на пресичане на моето поизчерапно търпение и почти тоталния срив на надеждата.
Не срамежливо, а направо нахално подаде главица изпод отчаянието, обзело ме напоследък, нещо ново:)
Не смея още да кажа какво точно.
Оставям това симпатично зрънце новост на Времето. То ще отсъди:)
Пожелайте ми този път повече топли късчета обич, и възможно по-малко  разочароващи намеси на нечисти "пръсти" в засега кристалночистия контекст на случващото се.
Тук и сега.
Вече ще живея просто "тук и сега" -
в яснотата на настоящето, загърбила горчивите отблясъци на миналото /но не забравила ги изцяло, защото те носят изстрадана мъдрост.../, и не особено любопитно надникваща към бъдното. Тъй като вариативността му е твърде подвеждаща и понякога истеричното очакване на нещо силно желано може да опропасти красотата на случващия се Миг...

Беше удоволствие за мен да се завърна сред вас - обновена.
Да видим докога;)


Тагове:   как,   МЕ,   изненада,   неочаквано,


Гласувай:
0



1. ady - Радвам се за теб
29.08.2007 16:34
Успех ти пожелавам:)
цитирай
2. temenuga - ady!
29.08.2007 16:38
Благодаря ти!
Крайно време беше, след толкова душевни перипетии, през които, мисля, преминах с достойнство, и запазих себе си, да ми се случи нещо топло и на мен:)
Засега не мисля за бъдещето...
цитирай
3. comfy - Привет! :)
29.08.2007 17:35
Бъди обичана и оценена! ;)*
цитирай
4. diamant1965 - Пожелавам ти
29.08.2007 22:40
много вълнуващи дни, изпълнени с обич и вдъхновени от чудото ЖИВОТ!
цитирай
5. letisi - живота е ритъм от добро и зло ....
29.08.2007 23:17
от усмивки и сълзи...нека се постараем да не забравяме че след нощта идва слънцето...
усмивки от мен
цитирай
6. tedimov - Явно си минала дупката в която си попаднала.........
30.08.2007 09:07
и не ти остава нищо друго освен да се насладиш на всичко онова което се случва около теб, защото такива моменти трябва да се ценят истински.
цитирай
7. slavei - С удоволствие прочетох постинга ти! И се усмихнах....
30.08.2007 10:50
Радвам се, че се върна и то пълна с топлина, радост и красиви очаквания! Нека всяко едно от тях се превърне в реалност!:)
Радвам се, че " възлите " в живота ти се разплитат постепенно....и много си права - не мисли за утрешният ден, достатъчно е да се преборим и да се зарадваме на днешният...

Щастливи дни ти пожелавам, temenuga!:)))
цитирай
8. track - Пожелавам ти!
30.08.2007 11:39
Нека да бъде тук и сега!
цитирай
9. temenuga - Към bluebird!
30.08.2007 13:26
Да, прелестна картина на взаимосподелено щастие си обрисувала - такава, през каквато ти преминаваш чрез свръхсетивността си в сменящите се красиви кадри от твоя живот...
Аз все още съм далеч от подобно съвършенство и хармонична завършеност на взаимодействието между две души.
Не съм и свикнала да получавам нежност, твърде дълго живях в абсолютна душевна и телесна абстиненция поради липсата на обич и ласка...
Сега - ще следвам ритъма на сърцето си.
Докъде ме заведе...Важното е, че се отвори път пред него, тъй като доскоро бе оковано в решетките на собствената си несигурност и безпределна ранимост /не само защото някой се бе погрижил да бъде такова,
а защото просто не бе узряло да надживее болката.../
Благодаря ти за нежния повей на приятелско чувство - добронамерено и бяло!
Бъди и ти щастлива, умееш да сътворяваш щастие, и да го пазиш:)))
цитирай
10. candysays - :)))
30.08.2007 14:19
Радвам се за теб и аз! Дано прекрасния Миг, тук и сега, се разтегне във времето и изтрае... по-дълго!
:)*
цитирай
11. temenuga - Към comfy!
30.08.2007 16:07
Е, колко е хубаво да се каже нещо подобно:)
И колко трудно осъществимо е...
На цели 37 години съм вече /отскоро:)/, и никога не съм се чувствала истински обичана и оценена /поне за дълъг отрязък от време.../...
Е, има още време пред мен, младостта свърши, но може би в лоното на зрелостта ще получа така необходимото и толкова дълго бленувано признание, или просто доза неподправена топлина..:)
Дано:)
Благодаря ти за благопожеланието!
цитирай
12. temenuga - Към diamant1965!
30.08.2007 16:11
Прекрасни са думите ти, отправени към мен!
А зад тях прозира една прекрасна духовна същност на човек, който има капацитета да съпреживява чужди радости /не само болки - което, според мен, е по-висшият израз на благородство.../.
А чудото, наречено Живот - да, поднася своите неподозирани изпитания, за да заслужим щастието си, така то би било много повече оценено, и много по-малко подминавано с безразличие - като нещо полагащо ни се:)
Благодаря ти за пожеланието за обич!
Само това ми е необходимо сега. Не в грандиозни количествени измерения. А като качество - сгъстено и сбрано просто в една мила дума, само за мен:)
цитирай
13. temenuga - Към letisi!
30.08.2007 16:20
Да, взаимоосъществяването на двета начала в Природата плетат нишката на съществуванието ни - пълнокръвно, и в неделима цялост от философията на "живия живот", от както свят светува...А именно - Доброто се себеосъществява чрез неговия антипод. Само така то придобива висшия израз на изстрадана болка, метаморфозирала в пречистено щастие - заслужено:)
Благодаря ти за напомнянето, естестски поднесено - за този неизбежен, и неотменен ритъм в земния ни път...
цитирай
14. temenuga - Към tedimov!
30.08.2007 16:26
Да, прав си! Емоционалната дупка беше моментно изпитание за склонността към корозия на собствените ми устои...Е, мисля, че преминах по пътя, запазвайки достойнството си, въпреки на моменти немислимите параметри на болката и кънтящата кухина на самотата...
И за друго си прав - такива моменти трябва да се ценят, наистина! Иначе съдбовният подарък може и да промени траекторията си:)
цитирай
15. zari - Да прибавя и аз пожелание към един следващ подарък!
30.08.2007 16:40
Оптимизъм, Вяра, Доброта и един празник, примесен с много красота!
цитирай
16. takanaka - . . . . ГОРЕ ГЛАВАТА, НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ. . ...
30.08.2007 16:54
....ГОРЕ ГЛАВАТА ,НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ ...,ТИ СИ ЖЕНА И ВЯРВАЙ ВЪВ ТОВА, ТОВА Е .-.НАЙ СИЛНИЯТ ТИ КОЗ:))
ЖИВОТЪТ Е ЕДИН И НЕ ТРЯБВА ДА ГО ПРОПИЛЯВАМЕ В...ТЪГА.....ЖИВЕЙ СЕГА ....И ЗА МОМЕНТА...ЗАЩОТО НИЩО НЕ СЕ ПОВТАРЯ:))
БЪДИ ЩАСТЛИВА И ОБИЧАНА....ЗАВИНАГИ:))
цитирай
17. temenuga - Към slavei!
30.08.2007 16:56
Да, излъчването ми сега е доста по-топло, отколкото не е било доста време назад...
Благодаря на теб, и на всички ви, които ме подкрепихте - с думи, или просто с мисъл - блага и добра!
Възлите се разплитат тогава, когато човек е готов това да се случи, иначе стоят завързани, за да стягат съзнанието ни, извървяващо каменистия път към собственото осъзнаване...
Искрено се радвам сега - с чистотата на малко дете.
И съм благодарна, че не съм пораснала /а бях тежко обвинена заради този си "грях" от предходния мъж, за когото писах постинги тук, който всъщност ме накара да прогледна сега за този, който /може би.../ ме заслужава.
Защото, запазвайки непринудеността и очите на дете към невидимите чудеса в живота, ти си благословен да усетиш тайнството на случващото се - с цялата му пълнота и красива нюансност на чувствата...
цитирай
18. temenuga - Към track!
30.08.2007 17:08
Да! Тук е сега е време-пространственото измерение на това, което не трябва да пропускаме - нито в сянката на отминали болки и страсти, нито в неясната проективност на бъдещето.
За да оценим настоящия миг, би трябвало да сме в единосъщна хармония със собственото си съзнание, преодоляло зависимостта от неконтролируеми и независещи от нас съдбовни измерения...
Благодаря за подкрепата!
цитирай
19. temenuga - Към candysays!
30.08.2007 17:14
Благодаря ти! Ти винаги сееш толкова доброта около себе си, че ми е трудно да повярвам как е могла да се сбере в едно крехко женско създание!:)
Да, не си пожелавам този Миг да се превъплъти във вечност. Тъй като всички неща, които досега съм искала да преминат прага на безвремието, са се връщали като бумеранг при мен и са падали в краката ми /образно казано/, умъртвени - от завист, недобронамереност или от просто от липса на вяра...
Не, този път не си пожелавaм вечност.
Искам просто една броеница от хубави мигове!
Хубави мигове и на теб - на морето!!!
Тук, по Южното Черноморие, този отрязък от сезона е вълшебен!
цитирай
20. temenuga - Към zari!
30.08.2007 17:22
Това приказно съчетание на основополагащите ценности в живота е безценната сплав, от която се изгражда скъпоценния камък на щастието!
Благодаря за красивото пожелание!
цитирай
21. temenuga - Към takanaka!
30.08.2007 17:26
Невроятно силен заряд съдържат думите ти!
Да, така е! Би трябвало да повярвам най-после, че женската същност, автентична и отстоявана, е всъщност най-големият коз!
Ще оценявам миговете, подарени ми от Съдбата.
През толкова болка съм преминала, че може би ги заслужавам:)
Благодаря ти за стремително изразеното пожелание!
Късмет и истински красиви мигове и на теб желая!
цитирай
22. fiona - Живей за мига :)
31.08.2007 15:48
Наслаждавай му се.
Пожелавам ти топлинката да стане голям огън. :)
цитирай
23. temenuga - Към fiona!
01.09.2007 12:53
Багодаря ти! Трябва да се науча да грабвам Мига, на цели 37 години съм, би трябвало някои основополагащи житейски опитности да ми импонират повече:)))
Дано тази толинка наистина обгърне съществото ми, толкова жадно за нея, а огънят, инспириран от нея - да бъде животворен, а не унищожително-изгарящ...
И на теб - топли взаимосподелени мигове ти желая!
цитирай
24. svoboda64 - Четейки "завръщането ти", се сетих за Шекспир:))
01.09.2007 13:40
Поздрави!

Уилиям Шекспир

Сонет 33

Следил съм как изгряващите дни
ласкаят с царствен поглед планините.
След туй докосват с устни равнините
и позлатяват белите вълни.
Но често позволяват небесата
на низшите мъгли да ги осеят,
и те до здрач под слънцето вилнеят,
лишавайки от светлина земята.
И мойто слънце грейна тъй за час,
и то над мен запали утрин ясна.
Но легна нисък облак между нас
и гордата му светлина угасна.

Това не ме изпълва със презрения.
Дори слънцата имат и падения.
цитирай
25. milenkata - :)
01.09.2007 18:54
прегръдки, душата :):):)
цитирай
26. temenuga - Към svoboda64!
02.09.2007 05:50
Благодаря за възможността за досег до класиката в нейния чист вид - чрез мъдростта на думите, отразяващи човешката душа, която е неизменна в своите пориви - откакто свят светува:)...
О, да! Дори слънцата имат своите пропадания, а и те залязват ежедневно, т.е. умират по малко всеки ден. За да се родят в следващия окъпващ със светлинна красота изгрев - по-лъчисти, и по-сияйни.
Ритъмът, наречен живот, винаги е единосъщие на изгревно-залезното начало - метаморфозата на собственото ни "Аз", отразено във вселенските канони...:)
Благодаря още веднъж за мъдрия поздрав!
цитирай
27. temenuga - Към milenkata!
02.09.2007 05:56
Благодаря за прегръдките!
Ти си едно безкрайно обичливо същество, раздаващо се - безрезервно, много искрено и зареждащо с енергийните импулси на безбрежната си душевност:)
А и имаш едно незлобливо, а много мило чувство за хумор, което е тръпката в общуването с теб, дори само в онлайн вариант /тъй като те познавам само виртуално - тук:)/
Прегръдки и от мен - и много мили същества, подобни на същността ти, желая да те обграждат и даряват с реципрочна на твоята добронамереност!
цитирай
28. milenkata - благодаря ти :)
02.09.2007 11:23
мноооооого :) и аз ти пожелавам само най-прекрасни неща, защото ти си най-прекрасна! :):):)
цитирай
29. gabar4eto - Zdr
02.09.2007 13:31
Mi tova e samo radva6to , za6toto 4ovek ima nujda ot obnovqvane
цитирай
30. svetlan - :)
02.09.2007 21:29
:)
цитирай
31. patria4 - patria4
03.09.2007 00:11
Прятелко мила,каква я свърши сега?Взе,че ме разплака!Не забравяй,че освен да страдам за теб,мога и да се радвам за теб.Ами радвам се и то от сърце.Дай Боже да е и за дълго......................................К.С.
цитирай
32. tedimov - Благодаря ти за изчерпателния отговор, ............
03.09.2007 08:45
радва ме факта, че намираш единимислие в казаното от мен. Понякога казвам много повече между редовете.
С пожелание за лек, ползотворен и стремителен ден!
цитирай
33. pach - Много се радвам за теб !
03.09.2007 13:43
Радвам се че ремонта свърши преди да е започнал...
Ти си силна и добра , така че заслужаваш нещо повече от до сега полученото!!!
цитирай
34. woozy - Ветдро те приветствам!
03.09.2007 13:58
Нека зрънцето покълне....нека пусне коренче...и дано покара...;) Поздрав!
цитирай
35. temenuga - Към gavab4eto:
03.09.2007 14:07
Да, така е, обновяването е част от метаморфозите на човешката душа - и добре, че имаме тази способност, да излитаме като пеперуди от какавидата на временните страхове и пропадния...
Благодаря за подкрепата!
цитирай
36. temenuga - Към svetlan:
03.09.2007 14:08
Усмивката е многозначителна проява на /надявам се!/ добронамереност!:)))
Благодаря - връщам ти я:)))))
Лек ден!
цитирай
37. temenuga - Към patria4:
03.09.2007 14:12
Приятелко, колежке, съратничке духовна!:)
Разбира се, че истински близките души могат не само да плачат заедно, а и да споделят радостта си - безусловно...
Е, нямам още повод за титанична радост:)
Има само наченки за подобна и все още плахо надзъртам в тази нова за мен реалност...
Или по-скоро - позабравена...
Била съм обичана, някога, преди цяла вечност. Забравих вече думите, помня усещането.

Но това е различно. Подобно внимание не съм получавала от никого, никога, никъде...
А докога ще продължи ли?
Божа работа:)
цитирай
38. temenuga - Към pach:
03.09.2007 14:18
Благодаря ти за позитивното характеризириане на моята ненатрапчива иначе натура:)
Да, може би, учудващо за другите, а и за мен самата, се оказах по-силна, отколкото някога съм предполагала, че бих могла да бъда...Предизвикателствата житейски често пъти са предпоставка за учудващо мобилизиране на вътрешния потенциал...:)
А за добротата /хипотетична, и от теб постулирана тук:)/ - е, знае ли човек:)
Добра наистина може би съм /по-точното понятие е добронамерена.../, не защото ми се налага да играя на такава, а защото май човек не би могъл да избяга от същността си:)
цитирай
39. temenuga - Към woozy:
03.09.2007 14:35
Ех, това зрънце все още е доста срамежливо, и изобщо не смее да си покаже главицата над условната почва, където го чакат толкова много "тестове" и недотам добронамерени погледи...:)
За коренчето и покълналия стрък - са нужни не само изключително внимание и грижовна нежност, но и нещо, което е само в Божиите правомощия - любов, безпрекословна...
А дали я има, или не, все още не е толкова изяснено:)
Дано...
цитирай
40. zharko - Жарки късчета обич...
04.09.2007 16:49
ама в неизмерими количества!
В душевни тонове!
Измислих и нова мерна единица...
Радвам се, че се завърна, защото те открих преди да тръгнеш.
Поздрави!
цитирай
41. temenuga - Към zharko:
04.09.2007 17:25
Толкова е хубаво, когато някой ти отправи пожелания, обагрени в жарки отблясъци!:)
Благодаря ти!
Неизмеримостта не е количествено измерение.
А качествено;) Поне така мисля:) Дано да е неизмеримо не количеството късчета, а тяхната топлина и истинност!
Каква е мерната единица - твоя, новосътворена:) ??:) Късчетата обич, или обличането им в душевни тонове:)?
Е, за завръщането си тук - аз се завръщам само там, където съм желана, казах го /т.е. написах го вече някъде тук:) /
Иначе - бягам, далече, далече, оттам, където не желаят присъствието ми...:)
Поздрави и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2422070
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930