Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2007 17:50 - Временно "сбогом" - излизам в ремонт:)
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7168 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 28.10.2008 13:59



image

Изчезвам. За малко, или за повече – знае ли човек:)

Беше удоволствие за мен да споделя част от себе си с вас.

Ако реша да “долетя” обратно – ще сигнализирам.

Засега казах, каквото имам да казвам.

А винаги има още.

Когато някой има нужда.

Или просто когато думите сами ме заглождят отвътре…

Помествам автентичен диалог с един приятел /само приятел, и нямащ нищо

общо с предишните трима мъже,
"възпети” тук:)))

Слънце в същността желая - на всички ви!!!

То пък и навън го има /слънцето, де:):):)/

Тъй че ще ви пожелая да сте просто…себе си.

Струва си.

На всякаква цена:)

Ето диалога:

Тя:
Сега се разделяме – пак, нали
:)...
Приятел:
Докога?
Тя:
Докогато:)

Приятел:

Кой решава?
Тя:
Господ:)
Приятел:
А наместникът му на земята? Кой е в този случай…
Тя:
Не е ясен още / невидимият и неуловим наместник:)/

Приятел:
Знаеш ти!!!

Тя:
Нищо не знам, глупава съм:)

Приятел:
Така ли се измъкваш, когато не ти отърва
??
Тя:
Не се измъквам, винаги съм между шамарите:)
Приятел:
Или “буташ между шамарите”
?
Тя:
Не знам как става, без да го искам…

Приятел:
Поне инстинктивно, човек би трябвало да бяга…

Тя:
Явно съм сбъркана...

Приятел:
Нужен ти е ремонт, може би…

Тя:
Да…Явно ми е необходим…благонадежден /поне привидно/ "монтьор":)
Приятел:

Какво чакаш…:))) ДЕЙСТВАЙ!





Гласувай:
0



1. candysays - Ех... Ремонт, значи... ;)
24.08.2007 20:16
Успех тогава- от сърце ти го желая!
И намиране най-сетне на жадуваната любов, на тихия пристан, където да си сигурна и спокойна... и себе си :))

П.С. Ще ми липсваш, но се надявам че това все пак не е раздяла... Имаш още много какво да кажеш, сигурна съм...

:*
цитирай
2. feminaslim2007 - Щом е за ремонта, може. Както ти е ...
24.08.2007 23:18
Щом е за ремонта, може. Както ти е казал и приятеля - ДАВАЙ! Аз също се надявам това да не е Сбогом, а само Довиждане!
Лека и красива вечер от мен! :)))
цитирай
3. diamant1965 - Еееее,тъкмо се запознахме...
25.08.2007 00:25
Ще чакам с нетърпение края на ремонта, а междувременно ще прочета и предишните ти постинги! Късмет!
цитирай
4. temenuga - candysays!
25.08.2007 04:47
Твоето пожелание ми е жизненоважно за момента.
Моля се - с всички възможни молитви,
родили се от човешкото съзнание,
и насочени към светлото начало в нашето съществувание,
да се осъществи тази метаморфоза в живота ми - най-после...
А пожеланията на светли души като теб - сбъдват се, защото са синхронизирани с Доброто във Вселената, във висшия му израз...
цитирай
5. temenuga - feminaslim2007!
25.08.2007 05:01
Да, спешно се нуждая от ремонт, наистина:)
Само да се намери и подходящият
/и добронастроен/ "майстор". Май сама ще ми е трудно да се справя с
възстановяването на твърде важни мои вътрешни пространства:)
А най-безпрекословният творец на подобни "архитектурни чудеса" се нарича Любов...
Къде ли се я дянала:)))))))??? Губи се нейде по трасето:))))...
цитирай
6. temenuga - diamant1965!
25.08.2007 05:05
Благодаря, че за теб запознанството ни тук ти е донесло нещичко...:)
Аз съм твърде праволинейна натура /макар и доста често вътрешно бореща се с много свои негативни страни от същността си.../ и винаги се завръщам:)

Освен там, където не съм желана:)
Там се научих дори да не почуквам на вратата повече:) Оставям наистина на мира хората, които не желаят присъствието ми:)
Останалите - уважавам, и ако ме повикат, и поискат - като близка душа, съм там, каквото и да ми коства:)
цитирай
7. comfy - Успех
25.08.2007 10:03
в начинанието и скоро те чакаме тук "отремонтирана"! :)))

@}>>-->--
цитирай
8. анонимен - За кратка почивка е време:))
25.08.2007 14:24
С балончета, с пръчици леки -
като перца.
Изписваме с букви големи:
Почини си и пак ни ела:))))))

Теменужени да са денонощията пред теб, temenuga:))

С обич
цитирай
9. svoboda64 - Ciao!
25.08.2007 14:41
Don't be long...:))
С усмивка се върни...
&
&&
&&&
&&
(това е половин сълза:)) Цялата се изяжда от блога:))
цитирай
10. melsun - Ти си много приятен човек!:)
25.08.2007 22:04
Ще се радвам да се връщаш от време на време!
Желая ти успех и късмет в търсене на щастието!
цитирай
11. temenuga - comfy!
26.08.2007 06:50
Учудващо е, но когато реших да изляза в ремонт, като че ли по чудо се появи потенциална нишка, която би могла да доведе до нещо градивно... в поправянето на временно небалансирани вътрешни светове:)...
Само че, доколкото се познавам, като нищо ще избягам от "поправача":) По бягане имам направо докторска степен))) Другото / и по-същественото/ май нещо не ми се удава:)))
цитирай
12. temenuga - bluebird!
26.08.2007 06:54
В очакването на "утре" е латентното прявление на надеждата - смирена, но никога угаснала.
Вървя по брега - повече пясъчна - засега, но топлият досег на вълните е като едно съзаклятие за изблика на нещо неочаквано...Ново...
цитирай
13. temenuga - nimue!
26.08.2007 06:58
Обичта е върховното проявление на висшето ни "Аз".
А истински благословен е този, който умее не само да я чувства и радиира, а и да мултиплицира - така тя нараства с геометрична прогресия:)
Благодаря ти за къса самородно добронамерено чувство /приятелско, близкодушевно:)/
За теменужените денонощия - дано да се обагрят с подобни оттенъци...Има още от лятото, има шанс да се появят. Дори да се есенни:)
цитирай
14. temenuga - svoboda64!
26.08.2007 07:07
I won't be for a long time under repair:)
And, I will come back - maybe enriched with some аdditional colors in my complete appearance:)
Thanks for the beautiful tear /although only a half of it/.
It's enough:)
цитирай
15. temenuga - melsun!
26.08.2007 07:12
Хубаво да чуеш думи, превъпълитили в себе си вдъхването на куража да повярваш - толкова е простичко:) /но в никакъв случай - простовато!/
Напротив, чудо е. И вярвам, че ще се случи този път - защото е благопожелано...
Благодаря ти за хубавото отношение и добрите помисли!
цитирай
16. woozy - Хммм....
26.08.2007 10:34
....наблегни на фрешчетата от пъпеш и диня, там на овнова кафе до кметството....времето ще загуби своето измерение ;)
цитирай
17. temenuga - Да-а-а, woozy, тези фрешове са особено привлекателни в летните дни:)
27.08.2007 17:42
Не мисли, че не съм се запознала вече с техния утешително-прекрасен ефект:)
P.S. Същите фрешове ги има в още 3 заведения от тази верига в Бургас:) - просто за справка:) Така че "утешителниците" са мултиплицирани, а когато се пият с подходящата компания, ефектът е наистина впечатлителен:)
цитирай
18. ady - Еееех "теменужке
27.08.2007 19:47
мила дружке, мъничка си и не знаеш колко хубаво ухаеш" Любима моя песничка, като си я тананикам ще си спомням за теб. Върни се когато искаш:)
цитирай
19. buket - Бъди себе си. . . и намери себе си!
27.08.2007 22:21
Бъди себе си... и намери себе си!
цитирай
20. viovioi - и без друго си на по-високо ниво от нас...
28.08.2007 12:04
Не ти е мястото тук.Ние сме изперкали, профанизирали същества от друга планете.Спасявай се о време.Че става болест.Ако не те е прихванало вече))))
цитирай
21. temenuga - ady! И на мене тази песенчица ми беше особено любима:)
28.08.2007 15:23
Тогава, отдавна, като че ли преди 100 години...във време, когато не съм и подозирала колко болка ще мине през мен...Е, преживява се:)
И е хубаво, когато някой ти припомни чистотата и безпрекословната безгрижност на детството...
цитирай
22. temenuga - buket! Аз винаги съм себе си, дори при обстоятелства, които предполагат измяна на същността ми - като спасително бягство...
28.08.2007 16:37
...И не съжалявам:)
Благодаря за пожеланието!
Наистина си струва човек да отстоява най-чистата част от същността си, която никога не умира, но твърде често я забравяме - заровена под пластове предразсъдъци и компромисни избори...
Всичко най-светло и на теб желая!
цитирай
23. temenuga - viovioi! В никакъв случай не се самоопределям по-високо от вас!
28.08.2007 16:49
Тук становищата си публикуват доста качествени хора, които имат смелостта да изкажат мнения, да споделят емоции и да изразят чувства. Във виртуалното пространство съм вече близо 10 години, под една или друга форма на присъствие, успяла съм да си съхраня както индивидуалния начин на мислене, така и свободата да се изразявам както чувствам, че е нужно.
Не съм се загубила:) Съществува зависимост в известна степен, но е твърде контролируема:)
А вие тук сте прекрасни! Толкова интелигентни и добронамерени! Изобщо не е вярно, че сте "профанизирани", както пишеш:)
Човек би трябвало да избира пространството, където да се себеизразява максимално освободено и искрено. Трябва да има подобни места!
цитирай
24. ivoberov - Тъкмо те намерих, пък ти си тръгваш, ...
28.08.2007 23:04
Тъкмо те намерих, пък ти си тръгваш, не е честно
цитирай
25. letisi - победи земята и ще получиш звездите...
28.08.2007 23:22
пожелавам ти го заедно с много усмивки:))))))
цитирай
26. temenuga - Към ivoberov:
29.08.2007 06:06
Благодаря за добронамереното отношение към скромното ми присъствие тук на един интелектуалец и ценител на невидимите неща под видимите реалности:)
Аз не съм си тръгнала, все още:)
Не съм публикувала нов постинг от няколко дни, тъй като в един момент това, което напираше да излезе от същността ми, поутихна и се успокои:)
А и животът ми обещаващо и осезателно навлиза в ново русло - като фактология най-вече, тъй като от гледна точка на чувствителността на световъзприятието, аз не бих могла да се променя на цели 37...:)
Просто исках да стопирам негативната преобладаваща нотка в себеизразяването си тук.
И да публикувам един скромен къс щастие - споделен:)
Почти съм на път да се случи...
Изчаквам още малко - не защото съм суеверна:)
Аз винаги, всичко си казвам, и много хора ме обявяват за рядко наивна душа. Не, може би просто съм избрала по-трудния път да бъда автентична. И със сигурност не съм пораснала още:) А каквото ми е коствал този нелек избор - преглътнала съм го. И отново бих избрала него:)
Всичко добро, и поздравления за смислените мнения, изразени тук, в това пространство, където всеки би могъл да си позволи да бъде себе си и да се себеосъществи като един свободен полъх на мисълта.
А изказът ти по един впечатлителен начин отразява сгъстения Аз -образ - не само с мисъл, отношение и аналитичен подход, но и със страст - т.е. съпричастност:)
/ извинявам се за леко "критичния" оттенък на моя среднощно-сутрешен коментар:) - имам професионална деформация май:) /
цитирай
27. temenuga - Към letisi:
29.08.2007 06:21
Благодаря ти за звездното пожелание!
Да, мечтата човешка твърде често е свързана с този хипотетичен път към звездни пространства, които всъщност отварят неподозирани ниши вътре в самите нас...
Пътят към звездите преминава през предизвикателствата на земния ни вървеж -
с всички изпитания, през които сме орисани да горим,
да се изпепелим понякога,
и да възкръснем духовно - като нестинарски танц върху жаравата на себеосъзнаването...
А зведният път на всяка една човешка душа е индивидуален.
И зависи не само от конфигурацията на самите звезди, сочещи траекторията на пътя ни, а и от способността ни да виждаме красивото лъчение на тези вселенски светулки...:)))
цитирай
28. pach - И аз те открих чак сега!?!
29.08.2007 14:24
Дано да те видя пак тук - открихте точно в лош за мен момент , та сега съм на трасето за ремонт , ама незнам накъде е изхода от халето , та ще видим !!!
А ти ако трябва не прави планово - годишен а направо капитален ремонт!!!
УСПЕХ!!!
цитирай
29. temenuga - Към pach: О-о-о! Да! Точно така - основен ремонт ми е нужен:)
29.08.2007 15:38
...И май натам вървя - с бързи съдбовни крачки:) Няма шега с Вселенските планове:))) Каквото ни е писано, май става, е като съдбата ни запазва правото да променяме само дребни детайли по пътя:)))
Така че - нещо ми се преобръща животът надолу с главата /или нагоре.../ тези дни, ще се разбере в най-скоро време каква е посоката:), и последствията...:)
Не съм изчезнала - пиша по другите блогове - обичам да чета чуждите мисли и да ги анализирам, а и това ми е вече втора природа:) / такива са ми професиите:)/
Хубав ден и вечер ти желая!
И внимавай с ремонтиращите / и ремонтирани:)/ механизми в стратегическия план на твоя repair:)...Има клопки - видими, или не толкова;))...
цитирай
30. viovioi - какво ви става бе хора???
03.09.2007 15:45
Като ивоберов напише под някой пост коментар, вие се насирате от кеф? Някой чел ли е нещо негово да види какво "силно и стилно" патриотично чувство го е напънало?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2427652
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930