Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2007 14:36 - Завръщане към...себе си
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7283 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 25.05.2013 02:46


image
Връщайки се назад тези дни, виж какво изрових - отпреди близо година. И пак съм в същата позиция, но не съвсем, оставих нещата на времето и направих един много ценен житейски експеримент...

Когато имаш много силно желание, наистина трябва да го сътвориш в съзнанието, да го заредиш с цялата си любов и надежда, и да го оставиш свободно реещо се във време-пространствените измерения...

Без да го притискаш, или да се тормозиш защо се бави неговото сбъдване.

Така направих този път, изолирах го от всякакви изблици на нетърпение и просто се оставих да пробвам всякакви опитности в този живот, за малко да стана такава, в каквато не съм и предполагала, че бих могла да метаморфозирам - беше любопитно предизвикателство:)

Но не успях.

Завърнах се към себе си. Ти си спомняш колко по-спокойна бях преди година, не бях в конфликт със собствената си същност, ти като че ли се опита да ме промениш, да ме вкараш в някаква твоя "матрица".

Не, не успя.

Експериментът беше провал:) Но успя да ме оставиш абсолютно неозлобена към теб /защото можеше и такава да бъда!.../, и дори тотално добронамерена:)

Ето диалога отпреди година.  Аз съм била себе си, но не знам ти дали си бил искрен:) Това така и никога няма да разбера:).............................

Тя /т. е. аз.../:

Знаеш ли какво разбрах също- мъжете, които казват, че обичат, поне толкова бързо, не го чувстват, каква глупачка съм всъщност - това се усеща, чувства се - на клетъчно ниво дори! Аз съм била обичана от онзи мъж, обичана съм била, затова не мога да престана да го сънувам, затова сълзите ми сами рукват, когато си спомня...Света ще преровя и преобърна, но ще си върна любовта, която загубих. Пожелай ми успех.


Той:

Сънуваш онзи мъж и ми пишеш всички тези неща............

Каква интуиция имах само..........

Аз никога не съм бил заместител....

Потресен съм

Желая ти го от сърце наистина

 




Гласувай:
0



1. tedimov - Наистина имаш нужда..............
21.08.2007 14:48
и ти пожелавам успех от сърце!
Избора е твой - действай! :)
цитирай
2. temenuga - А нуждата е от?...:)
21.08.2007 14:55
Прошка към другия, към себе си, или към обстоятелствата, които са просто такива, каквито са, и бихме могли само отношението си към тях да променим, а не тях самите / колкото и тривиално да е това твърдение.../.
Не бих казала, че имам и кой знае каква нужда от външна подкрепа, самосправих се сравнително успешно, с няколко добри съвети от добри приятели:)
Бих казала едно - имам нужда само и единствено от Любов. Когато и да се появи /или възроди - в което вече почти не вярвам.../, тя ще е първоизворът на моята душевна нирвана...Но докато я чакам - аз я преоткривам в другите й измерения - това е спасителният вариант:)
цитирай
3. tedimov - Любовта идва в мига ...........
21.08.2007 15:04
когато ясно осъзнаваш, че наистина имаш нужда от нея. Едно е да я желаеш, съвсем друго е да имаш нужда от нея. Вярата: тя не се губи, днес вярваш в едното, а в другото ще вярваш утре. Няма спасителен вариант за Любовта - тя просто я има или я няма. Не може да има други измерения :)
цитирай
4. temenuga - Любовта е абсолютът във Вселената, напълно неподлежащ на всякакви противоречия
21.08.2007 15:35
Така е. Но всъщност имах предвид не друго нейно измерение, а любовта, имплантирала божествената си същност, в други проявления, освен споделеността на чувството между мъж и жена.
Разбира се - осъзнавам с всяка своя фибра, че имам нужда от нея - за да се себеосъществя пълноценно.
цитирай
5. temenuga - bluebird, намирането понякога не е функция на търсенето...
21.08.2007 15:55
То се оставя да бъде намерено - когато сетивата ни са узрели да го видим.
Ако сме слепи и глухи за него, то това означава, че не ни е отредено да намерим точно това. А друго...
цитирай
6. анонимен - Не прочетох другите,
22.08.2007 02:09
Не от неуважение, а за да не се повлияя:))
Не знам какво да ти кажа, така че да ти прозвучи положително: ние пътуваме и се оглеждаме в хората около нас. В някои се влюбваме ... за кратко... за дълго...От някои раждаме деца... от други ги мечтаем... но винаги имаме един-единствен пристан: сърцето си.

Забрави всички други полудяли компаси: когато Той дойде... когато дойде...нищо няма да има значение. Ще имаш своето щастие. Пък дори да ти е лебедовата песен:))

ххх
цитирай
7. temenuga - Красиво пожелание...
22.08.2007 02:34
А лебедите били най-моногамните същества...Такава, каквато съм аз всъщност. А дали съществуват някъде "мъжки лебеди" из този вулгарен свят, в който ценностите са размити и стремленията на душите - в тотално разминаване с хладните факти на ралностите около нас...Съмнявам се:)
Затова просто приемам факта, че няма моногамни мъже...
За "пристана на сърцето" - права си. Други компаси не съществуват.
Чудото просто се случва.
Продължението зависи не само от съдбовните предизвикателства, а и от способността да му вдъхваме живот /на чудото!/ - перманентно...
Лека нощ!
И благодаря за стимула, изразен в думи!
цитирай
8. анонимен - Когато НАИСТИНА желаеш нещо много ...
22.08.2007 08:09
Когато НАИСТИНА желаеш нещо много силно, то се сбъдва! Просто го желай!
цитирай
9. temenuga - Да, както и Куелю пише /перефразирам по памет/:
22.08.2007 13:43
"Когато много силно искаш нещо, цялата Вселена ти съдейства...".
Може и така да е.
Но моят случай е приключен.
Страшното за мен е, че чувството не е приключило...Разбрах, че не мога да постигна нищо - нито с чакане, нито с надежда, нито с "дърпане опашката на Съдбата"...Ако нещо е закодирано в вездесъщия "Вселенски компютър" - то ще стане. Просто така - като дъх, като нежен жест, като чиста мисъл. За любов.
Иначе - не се получава. Това поне научих за тази една година /диалогът, публикуван в постинга ми е с едногодишна давност, а всъщност от раздялата с мъжа - не този, с когото водя диалога, изминаха повече от 2 1/2 години.../ .Чрез компромис отчаяно пробвах да заровя в пепелището на сърцето си нещо, което не би могло, и не трябва да бъде зарявано...
Но живият въглен остава да тлее, касаещ само и единствено мен.
Никой не е отговорен за него.
А предателството на мъжа, който стъпка не само моята обич, но и собствената си - един ден ще простя.
Но може би не е дошло това време, когато ще бъда толкова добра за подобен алтруистичен жест...
Благодаря за куража, иначе! Аз съм всъщност достатъчно силна. И успявам да вървя напред, дори да придобивам нови житейски опитности.
Но онази любов - несравнима е...
цитирай
10. анонимен - Няма развързани краища сърцето
22.08.2007 16:31
всяка нишка има своя скрит смисъл
а надникнеш ли в голямото огледало
ще засияят тъмните бисери
:))))))))
цитирай
11. temenuga - Сиянието в тъмата носи бисерно начало...
22.08.2007 17:21
...Всички нишки се вплитат в единосъщието на поглъщащо чувство - без аналог, и без противоотрова:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2417634
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031