Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2007 13:33 - Далече, далече...
Автор: temenuga Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2695 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 16.01.2008 23:55


imageТози път няма да погледна назад. Напред ме чака любовта. Вече съм сигурна. Защото съм готова за нея. За първи път се чувствам готова за нея. И преди 20 години, когато бях 17-годишно дългокосо момиче, което така и не разбра защо бе толкова харесвано от мъжете, вярвах в любовта, но тогава не бях подготвена за нея -  прегорях. Нито бях готова на 32, когато срещнах мъжа от предходния си постинг - този, който ме заведе в трансцедентните измерения на съществуванието и ми подари Мига /онзи, за който д-р Фауст би казал: " О, Миг прекрасен, спри..."/.
Не бях готова и преди година, когато срещнах теб.
Сега съм готова. И ти ми помогна да стигна дотук. Компромиси няма да правя повече. Поне това научих.

Ето и едно стихотворение на Недялко Йорданов. Простичко, като самия живот. И въпреки това - казващо много. 
А помежду ни - всичко остана назад. А то какво е имало всъщност?:).................................................................

ДАЛЕЧЕ... ДАЛЕЧЕ...

Тъкмо я хванахме златната рибка...
Някакво камъче - ох! ни подхлъзна...
Ето – я, вижда се още как припка...
Колко надежда от нас се изплъзна...

Трите желания... Няма ги вече...
Няма я болката... Нито копнежа...
Споменче само... Далече... далече...
Люспичка златна в пробитата мрежа.

Недялко Йорданов


Тагове:   далече,


Гласувай:
2



1. martiniki - :)
20.08.2007 02:04
успех в намирането и!

да хванеш и да не изпускаш златната рибка на любовта!
цитирай
2. temenuga - Дано!
20.08.2007 02:08
Трудно се намират златни рибки, още по-трудно се хващат, май по-скоро те се оставят да си мислим, че са хванати, а всъщност те ни избират:)...
Ако се появи, няма да я изпусна този път, но точно защото бих й дала свободата на избора:) А всъщност винаги съм я давала тази свобода, просто не ми е попадала златна рибка, явно:) Е, има надежда - занапред...
Благодаря ти за пожеланието!
цитирай
3. temenuga - bluebird, ти си неизбродим източник на хиперчувствителност
20.08.2007 15:06
на световъзприятието. Притежаваш способността за резонанс за всяка затрептяла струна на словото - независимо от посоката на мисълта...
цитирай
4. temenuga - Това е благослов свише,
20.08.2007 15:17
с който само избрани души са надарени...
Чувствителността, обаче, неизменно обещава болка - такава, каквато също малцина са способни да износят - като безкрайна бременност...Но и да родят от нея неземно красива нова същност на живота...
цитирай
5. temenuga - Да, рождеството на толкова истинни същности...
20.08.2007 17:33
- като болката и обичта, се съдържат в едно свещенодействие - в смислите от началото на земното съществувание, до съвременния трепет на деня - макар този сакрален процес да е болезнено изстрадан...
Изискан съдбовен танц.
цитирай
6. temenuga - Вдишването на глътки живот
21.08.2007 02:34
е част от спираловидната нишка на Вселената.
Когато си сам в сгъстено-лепкавия мрак на космичното пространство, чувстваш всяко лъчение, и всяко избухване на Свръхнова звезда. Някъде там...
И така откриваш пътя към собствената си същност - като илюминация на светлинно-енергиен източник, уталожен от ласката на Вселенската обич...
цитирай
7. temenuga - Всяка новородена звезда носи по един нов блян...
21.08.2007 14:37
...който запалва звездни пространства вътре в нас...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: temenuga
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2422904
Постинги: 152
Коментари: 4956
Гласове: 45014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930